Most

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Most

Post autor: Killer17 » czw paź 23, 2003 7:15 pm

Mam takie pytanok :
Z czego podejdzie most do GAZa bez wiekich przerubek
( w rosądnej cenie )
A tak wogule ile kosztuje most do Gaza (orginalny) ??
Pytam bo niechce mi się robić starego a mam obecnie troche kasy
i kupił bym sobie nowy
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pt paź 24, 2003 2:04 am

od uaza... a i lepszy torszke od gazowego...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
BiBaa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: sob maja 24, 2003 2:47 pm
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: BiBaa » pt paź 24, 2003 8:49 am

a co ci się w nim stało w tym moście??
pozdrowienia

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Killer17 » pt paź 24, 2003 11:28 am

a co ci się w nim stało w tym moście??
prawdopodobnie tarcza i wałek .
Da sie zrobic ale ten chcem na części zostawic i kopic jakiś inny ...
od uaza... a i lepszy torszke od gazowego..
Uazowski nie jest przypadkiem szerszy ??

A czy z Muscel pasuje ??
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt paź 24, 2003 11:34 am

Uazowski nie jest szerszy, Muscel nie pasuje, a tak wogóle to który most?

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt paź 24, 2003 12:09 pm

a co w uazowskim jest lepsze? cztery satelity tylko są...przy żuka s-21 można sobie darować...
killer - 250 pln kosztuje nowy atak+wałek - lepiej wsadzić to nowe niż drugiego gluta kupić...a nic innego ci się w tylnim moście oprócz łożysk po 15 pln i cylinderków nie zepsuje....więc zostawianie tego na części jest zbędne...uazowski też możesz trafić z mocowaniami do teleskopów innymi i będziesz przerabiać musiał...

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Killer17 » pt paź 24, 2003 4:52 pm

a za ile można most od żuka kupic bo mam nagrany za 100zł
czy cena jest OK (stan b.d) ??
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pt paź 24, 2003 5:02 pm

bierz :)6 to jak za złom :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pt paź 24, 2003 5:03 pm

tylko sprawdż, żeby taka sama prędkość miały :)6
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Killer17 » sob paź 25, 2003 9:10 am

tylko sprawdż, żeby taka sama prędkość miały
:)5 :)5
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

radegand
 
 
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: radegand » sob paź 25, 2003 9:20 am

a most od żuka do gaza pasuje?? :o :o

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » sob paź 25, 2003 9:53 am

Od żuka pasuje... mam to to jeszcze po swoim poprzedniku... jest tylko troszeczkę węższy więc jak ostro brykasz możesz przycierać rurę wlewu do zbiornika. A co do ceny 100 zł to sporo... od pioruna takich mostów po stodołach się wala... blacha poszła na złom a w myśl idei że kiedyś się przyda pozostałe graty leżą...
Gaz- Designed for Żuczek

radegand
 
 
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: radegand » sob paź 25, 2003 11:38 am

a reszta to samo? przelozenia tyz?
no i jak jest z wytrzymaloscia mostu gaz/uaz a zuk??
no bo tak to w sumie mozna tanim kosztem mosty zajezdzac :lol: [/list]

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » sob paź 25, 2003 12:25 pm

wydaje mi sie ze most gaz/uaz jest trwalszy od zuka po pierwsze ma most uaza(gaza chyba tez) 4 satelity a po drugie ma odciazone polosie(czyli mozesz ukrecic polos i jechac dalej, a w zuku juz ten numer nie przejdzie

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob paź 25, 2003 2:24 pm

Witam w zuczku moze byc inne przełozenie wałek +koło podrugie kosz ma dwie satelity a nie 4 jak uaz bo gzy tez miały dwie .i fakt jak wzuku ukecisz pólos przy kole to po imprezie tylko laweta ratuje . Jak chcesz mec most na długo to zrób swój tak jak nalezy
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » sob paź 25, 2003 2:44 pm

Jeśli Żuk posiadał silnik S-21 to przełożenie będzie to samo ( 5.125).100zł to dużo i mało.Dobrze radzi Ci Banan i Kasprol.Nie otwieraj otwartych drzwi !

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » ndz paź 26, 2003 9:57 am

Jakjuż pisałem mam taki u siebie i mimo ze nie narzekam na trwałość myślę o zmianie na uaza. rótko o zaletach i wadach:
Zalety:
1. tani i dostępny
2. części nowe dostępne na każdym kroku a używane w każdej wsi (czy szrocie)
3. w standardzie :D pasuje do gaza
Wady:
1. Dyskusyjna trwałość
2. Nie podoba mi się :lol: :lol:
3. Nieco węższy od gaz/uaz
4. Wystające mocowania amortyzatorów obnizają prześwit
Ogólnie moje zamiary wymiany wynika niechęci do mieszania polskich wytworów tecniki motoryzacyjnej z radziecką superkonstrukcją i jest to subiektywne podejście...
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Killer17 » ndz paź 26, 2003 10:52 am

Sprawa i tak teraz nie aktualna Gazior poszedł ...
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz paź 26, 2003 12:33 pm

banan pisze:a co w uazowskim jest lepsze? cztery satelity tylko są...przy żuka s-21 można sobie darować...
killer - 250 pln kosztuje nowy atak+wałek - lepiej wsadzić to nowe niż drugiego gluta kupić...a nic innego ci się w tylnim moście oprócz łożysk po 15 pln i cylinderków nie zepsuje....więc zostawianie tego na części jest zbędne...uazowski też możesz trafić z mocowaniami do teleskopów innymi i będziesz przerabiać musiał...
Atak + talerz prawie nigdy się nie mielą. Wybuchają półosie, wybuchają kosze dyfra, wybuchają satelity i koronki, no i wybuchają końcowe łożyska podpierające wałek - dlatego lepiej jest ich w ogóle nie montować - sprawdzone!
Różnice pomiędzy mostem gaza i uaza są takie, jak pisali moi poprzednicy - czyli 4 satelity... Ale pamiętajcie o ważnej rzeczy - sam kosz dyfra w uazie jest nie do zaje.bania - kuty, toczony i skręcany z dwóch części z uwagi na krzyżakowy sworzeń satelitów. A odlewane badziewie wybucha w pięknym stylu. I dobry S-21 spokojnie ukręca mosty żuka czy gaza.
Więc jeśli kwestią problematyczną jest kwestia zmiany mocowań resorów i amorków, to polecałbym do oryginalnej obudowy gazowskiej zadać bebechy uazowe. To chyba najlepsze wyjście.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz paź 26, 2003 1:55 pm

SebastianS pisze: Atak + talerz prawie nigdy się nie mielą .
:o
SebastianS pisze: Wybuchają półosie, wybuchają kosze dyfra, wybuchają satelity i koronki, no i wybuchają końcowe łożyska podpierające wałek - dlatego lepiej jest ich w ogóle nie montować - sprawdzone.
na żukowskim s-21 zdarza się to...raz na cztery zmielenia dyfra...
łożysko od wałka to fakt...sam nie zakładam...

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn paź 27, 2003 7:51 am

Chciałbym jeszcze dodać że stare mosty uazowe mają tendencje do samo rozkręcania kosza ponieważ szpile są jeszcze M8 i czasem sie rozciągają polecam dodatkowe zespawanie kosza albo postarać się o nowszy typ kosza ze śrubami na talerzu M12 i na koszu M10

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn paź 27, 2003 3:22 pm

Artur pisze:Chciałbym jeszcze dodać że stare mosty uazowe mają tendencje do samo rozkręcania kosza ponieważ szpile są jeszcze M8 i czasem sie rozciągają polecam dodatkowe zespawanie kosza albo postarać się o nowszy typ kosza ze śrubami na talerzu M12 i na koszu M10
Spawanie kosza to tak trochę po otwocku... Nie lepiej zapunktowa㠜ruby? I używać przy każdej naprawie nowych? Twardoœć 10.9 i tak szybko nie klęknš!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość