S-21 a uazowołga

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

a

Post autor: tymon4x4 » ndz paź 15, 2006 1:57 pm

a ja w moim pierwszym gaziku mjiałem S-21 przejechalem na nim 150 tys km bez remontu oczywiscie na bezynie .
Teraz mam gazika tez z zukiem i no lpg ostatnio likwidowali u nas sklep z czesciami do zuka to nabyłem po okazyjnych cenach :
wałek rozrzadu nowka + panewki 70 pln , nowa głowica kompletna zespolona gotowa do montazu 190 pln , komplet tłokow II szlif za 150 zł ,
fabrycznie nowy wał korbowy + panewki 200 zł , nowa pompa oleju 40 zł heheh , poszukam gdzies bloku i złoze sobie nastepny motor :)

P.S. na allegro ktoś sprzedaje nowe głowice do zuków .:)21
http://moto.allegro.pl/item133519297_glowica_zuk.html
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Std
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn paź 30, 2006 11:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Std » śr lis 01, 2006 11:07 pm

Podpisuje sie wszystkim 4 kończynami pod tym ze jak ktos poszukuje silnika od turystycznego pyrkania po lesie to żukieta starczy miałem takie cacko w muszczelu i to po uczciwym remonciku robionym przez wspomnianego tu juz pana Z. Zadnych problemów z silnikiem nie miałem ale napędzić to 1400 kilo troche trudno było i z gazikiem na ułozowołdze nie było co poruwnywać muszczel zostawal daleko z tylu. Dlatego chyba najważniejsze pytanie czy ma latać czy wystarczy żukieta ;)

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » sob lis 04, 2006 10:24 am

...juz po fakcie.... mam juz silnik wstawiony ( uazowolga)..
czekam na filtr powietrza i testy !!!
pozdrowienia !

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw sty 18, 2007 1:52 pm

Trochę szkoda, że w ten sposób urywają się tematy. Warto może napisać jak tam po testach :wink:

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pn sty 22, 2007 12:31 am

Grzegorz G. pisze:Trochę szkoda, że w ten sposób urywają się tematy. Warto może napisać jak tam po testach :wink:
witam
....siedzi silnik z uaza 31512, ale z planowaną głowicą-gaźnik K-126G z mokrym filtrem powietrza. Skrzynia org.-3-biegowa. Sprzęt działa poprawnie i dobrze jeździ. V podróżna 70-80 km/h, przełożenia w mostach standard-5,125,- spalanie na poziomie 12-14l benzyny ( nie mam instalacji gaz.). Przód wolne mosty (sprzęgiełka) , opony 7.50R16 Sava Comet. Experymentowałem ze świecami: obecnie bosch W78G, z tym, że zamiast czterech elektrod zostawiłem dwie masowe (reszta usunięta-brzmi brutalnie, ale dało zamierzony efekt w postaci równiejszych wolnych obrotów i efektu lepszego wykorzystania mieszanki. Konstrukcja tych świec nie daje "cienia" mieszance-jest łatwiejszy i bardziej wydajny zapłon)

Jedyny problem to mechaniczne cięgło otwierania przepustnicy drugiego przelotu-nie ma płynności-objawy?: krztuszenie silnika. Najpierw powstaje naprężenie, a potem gwałtowne otwarcie drugiego przelotu w K126G-źle dobrane kąty pracy cięgien przez konstruktorów albo trafił mi się taki egzemplarz. Trudno.

Dbam, smaruję i jadę...

pozdrawiam
Jakub

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pn sty 22, 2007 7:15 am

:)2

Awatar użytkownika
Jakub_AK77
Posty: 524
Rejestracja: sob sie 05, 2006 7:03 pm
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Post autor: Jakub_AK77 » pn sty 22, 2007 7:33 am

No to nieźle i spalanie także całkiem, całkiem. :)2
GAZ nadjechał, teraz kupa roboty. No ale mam czego chciałem. GAZ 69M 1971.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość