Wspomaganie

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Wspomaganie

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 2:23 pm

Strasznie ładne to wszystko co piszą koledzy w dziale uaz, ale mnie inna rzecz nurtuje - jakby domotać do silnika s21 pompe to jak ją napedzić? Trzaby chyba coś z kołem pasowym mataczyć ( na wale ) bo raczej żuków benzyniaków ze wspomaganiem nie wypuszczali. Może ktoś ćwiczył ten temat?

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz gru 07, 2003 2:37 pm

studen dospawaj do koła pasowego drugie pod szpilki np uchwytu alternatora uchwyt pod pompe i tylko patrz aby koła pasowe były w jednej lini aby paska nie scieło
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 2:45 pm

Tak myślałem, że trzeba drugie kółko dospawać. No nic - całą zimę mam na zmoty :)21

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz gru 07, 2003 3:03 pm

stuent masz fajne zdjecie z Kama ze zlotu na tle gza
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 3:07 pm

Ogólnie kilka zdjęć jest ładnych. Teraz przez zimę będziemy doprowadzać auto do stanu - lepszej prezencji wizualnej :)21 Bo już jest tak poobijany i podrutowany, że aż mi go szkoda. A i parę nowinek technicznych i tzw. usprawnień będę chciał przy długich zimowych wieczorach wprowadzić.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 3:08 pm

Na przykład właśnie wspomaganie kierownicy, bo po każdym wyjeździe w teren mam łapy pościerane, że aż strach.

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » ndz gru 07, 2003 3:23 pm

Jak jest miejsce na dodatkowe koło to cos wymyślimy. Rozejrzyj się raczej za przekładnią.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 3:36 pm

Spróbuję z tą od BMW - w uazach piszą że nie trzeba motać jak z Mesiem - mimo wszystko nie jestem zwolennikiem cięcia ramy - człowiek lubi sobie czasem polatać :wink: A rama w takim stanie, że chyba bym musiał na głowę upaść, żeby z diaksem do niej podchodzić. Za dobra jest. Muszę tylko na szrocik podskoczyć i wybadać co i jak.
Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2003 3:42 pm przez Student, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2003 3:40 pm

A no i najważniejsze - załóżmy, ze znalazłem odpowiednią przekładnię, pompę i wszystkie potrzebne do tego szpeje - jak to sprawdzić, żeby się na mine nie wpakować. ( sprawdzić czy sprawne znaczy )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości