2.0 V6

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr gru 10, 2003 3:20 pm

ja tez wychodze z taką myślą ze lepiej 2 dni myślec i 2 godziny pracować niż odwrotnie:)21
Gazy 69

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

silnik 2.3

Post autor: tiger » śr sty 14, 2004 10:17 am

A co do silnika Forda 2,3 lub 2,8 od Greanady to co ze skrzynia biegów która jest chyba dluzsza niz sam silnik jak to wsadzic do gaziora??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr sty 14, 2004 10:41 am

MOC pisze:No wlasnie chodzi o to ze merc jest z automatem a ja nie chce automatu dlatego szukam jakich V silnikow co byly montowane seryjnie z manualna skrzynia biegow. i dlatego sie pytam o silniki od BMW
to juz tak dla jasnosci niektorych czytelnikow...
jak nie wiesz to nie opowiadaj bzdur...na oryginalnych częściach się łączy...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr sty 14, 2004 10:42 am

Student pisze:A znajomy mechanik mówił mi, że każdy silnik współpracujący z automatem ma swojego odpowiednika z manualem, więc i zamachy gdzieś na świecie muszą się ukrywać.
nieprawda...

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr sty 14, 2004 11:15 am

Jak nieprawda to nieprawda - może się mylić. Ja w to aż tak bardzo nie wnikam... :D

Awatar użytkownika
sopociak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SOPOT
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.3

Post autor: sopociak » śr sty 21, 2004 4:44 pm

tiger pisze:A co do silnika Forda 2,3 lub 2,8 od Greanady to co ze skrzynia biegów która jest chyba dluzsza niz sam silnik jak to wsadzic do gaziora??
Slyszalem ze mozna zapodac skrzynie od transita, :D tylko nie wiem od jakiego modelu?od benzyny czy diesla lepsza i ktora bedzie pasowac? :)21
pozdrawiam
Waldek


Terrano II 3,0 DI LONG ze spaniem ;)

601 611 510

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » śr sty 21, 2004 4:53 pm

od bezyny lub aluminiowa od skorpio jedma i droga jestkrotrza od standartoweej granadoskiej i w gzie wydaje :)2

Awatar użytkownika
sopociak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SOPOT
Kontaktowanie:

Post autor: sopociak » śr sty 21, 2004 9:50 pm

mam taka na oku od Transita benzyny 2 litry rocznik 86 4 biegi,czy bedzie pasowac do V 2,3 bez przerobek ,czy trzeba motac jakas przejsciowke zeby to polaczyc? :)2
pozdrawiam
Waldek


Terrano II 3,0 DI LONG ze spaniem ;)

601 611 510

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw lut 26, 2004 10:55 pm

No i jest sliniczek jak w tytule - 2.0 V6 :)21 Tylko muszę go wyrajbować ze skorupy, bo całego fiorda zanabyłem w atrakcyjnej cenie...

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw lut 26, 2004 10:57 pm

A krzynia od transita w jakiej cenie może występować, bo ta co jest w taunim, to nie dość, że długa jak diabli, to jeszcze ma wsteczny wygolony :-?

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Re: silnik 2.3

Post autor: CLIMBER » pt lut 27, 2004 12:39 am

sopociak pisze:
tiger pisze:A co do silnika Forda 2,3 lub 2,8 od Greanady to co ze skrzynia biegów która jest chyba dluzsza niz sam silnik jak to wsadzic do gaziora??
Slyszalem ze mozna zapodac skrzynie od transita, :D tylko nie wiem od jakiego modelu?od benzyny czy diesla lepsza i ktora bedzie pasowac? :)21


Mozna wsadzic do silnika z granady skrzynie z granady w gaziku sprawdzone działa <ok> i 4 i 5 biegowa
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt lut 27, 2004 4:35 am

Student pisze:A krzynia od transita w jakiej cenie może występować, bo ta co jest w taunim, to nie dość, że długa jak diabli, to jeszcze ma wsteczny wygolony :-?
Coś Ty za szrota zanabył? Nadaje się do naprawy przez wyrzucenie! :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt lut 27, 2004 8:52 am

A... długa historia - kolega na wiosnę kupił podziadkowego taunusa, fura była całkiem w cyc, ale po wakacjach okazało się, że buda się sypie :)21 A jeszcze na dodatek, chłopaki, pojechali na banię do lasu i zagrzebali się w piachu. Kiedy próbowali wyjechać metodą gazikową - na bujanego - dokumentnie pozbawili auto wstecznego :)21 A potem skończyło się OC i auto zaległo w garażu. A potem wiąłem 500 szelestów i odkupiłem... ot i cała historia, poza simmmeringiem z tyłu silnik ok. Ale to nie problem, bo i tak będzie na wierzchu i tak... tylko skrzynię bym do tego jakąś dostrugać chciał z sensem. :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt lut 27, 2004 9:34 am

Student pisze:A... długa historia - kolega na wiosnę kupił podziadkowego taunusa, fura była całkiem w cyc, ale po wakacjach okazało się, że buda się sypie :)21 A jeszcze na dodatek, chłopaki, pojechali na banię do lasu i zagrzebali się w piachu. Kiedy próbowali wyjechać metodą gazikową - na bujanego - dokumentnie pozbawili auto wstecznego :)21 A potem skończyło się OC i auto zaległo w garażu. A potem wiąłem 500 szelestów i odkupiłem... ot i cała historia, poza simmmeringiem z tyłu silnik ok. Ale to nie problem, bo i tak będzie na wierzchu i tak... tylko skrzynię bym do tego jakąś dostrugać chciał z sensem. :)21
No, oryginalna długa jest... a z transita droga - jak auto użytkowe, to i kosztuje sporo szelestów. Chyba najlepiej płytę zadać i ożenić z jakimś padłem - może spróbuj cały zespół uaza zapakować - reduktor wytrzymalszy niż gazowski, a i lepiej się zachowuje pod obciążeniem bo na sztywno ze skrzynią... W gazach ten krótki wałek non stop wyjebany bo reduktor usiłuje stanąć dęba

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt lut 27, 2004 10:00 am

A w zeszłym roku sprzedałem reduktor ze skrzynią od uaza... ale kolo co to miał w gaziku narzekał strasznie... zresztą... już mam pewną koncepcę... nic nie powiem - jak zadziała to się pochwalę :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt lut 27, 2004 10:45 am

Student pisze:A w zeszłym roku sprzedałem reduktor ze skrzynią od uaza... ale kolo co to miał w gaziku narzekał strasznie... zresztą... już mam pewną koncepcę... nic nie powiem - jak zadziała to się pochwalę :)21
taa... zapewne skrzynia 5 lublin i reduktor oryginał... Pwoedz, że nie zgadłem...

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt lut 27, 2004 1:08 pm

SebastianS pisze:
Student pisze:A... długa historia - kolega na wiosnę kupił podziadkowego taunusa, fura była całkiem w cyc, ale po wakacjach okazało się, że buda się sypie :)21 A jeszcze na dodatek, chłopaki, pojechali na banię do lasu i zagrzebali się w piachu. Kiedy próbowali wyjechać metodą gazikową - na bujanego - dokumentnie pozbawili auto wstecznego :)21 A potem skończyło się OC i auto zaległo w garażu. A potem wiąłem 500 szelestów i odkupiłem... ot i cała historia, poza simmmeringiem z tyłu silnik ok. Ale to nie problem, bo i tak będzie na wierzchu i tak... tylko skrzynię bym do tego jakąś dostrugać chciał z sensem. :)21
No, oryginalna długa jest... a z transita droga - jak auto użytkowe, to i kosztuje sporo szelestów. Chyba najlepiej płytę zadać i ożenić z jakimś padłem - może spróbuj cały zespół uaza zapakować - reduktor wytrzymalszy niż gazowski, a i lepiej się zachowuje pod obciążeniem bo na sztywno ze skrzynią... W gazach ten krótki wałek non stop wyjebany bo reduktor usiłuje stanąć dęba
ja miałem przez kilka lat orginalna skrzynie i krótki wałek wcale sie nie wy.jebywał
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości