grobas pisze:krys80 pisze: Juz nie wspomne ze w katalogu jest bledny numer katalogowy tej bo zarówno w starym jak i nowym katalogu numer jest ten sam РН1-3917010 -mimo ze wyglad pompek sie zmienil

.
Skąd wiadomo, że zły jest numer katalogowy, a nie obrazek?
W koncu ponownie w UK

....to i troche czasu jak by wiecej by cos tam popisac.
Sceptycyzm kolegi grobasa, to napewno nie czepialstwo

, tylko cenna cenny atut w stalinowskiej weryfikacji narzedzi....i nie tylko.
Wlasnie dla tego lubie to forum...bo jak to ktos okreslil

,, jest to zatechle srodowisko'' gdzie zazwyczaj wszyscy sa na NIE

, do kazdej kwestii jest podejscie krytyczne, ale jdnoczesnie podparte argumentami- to lubie.
Z wzajemnego klepania sie po pleckach raczej nic dobrego sie nie urodzi - dlatego wlasnie tu zamiescilem watek o renowacji sewgo gazika - (troche z braku czasu go zaniebdalem, ale spakojna...zaktualizuje go), i tu glównie staram sie rozkminiac co i jak ma byc z tymi narzedziami kierowcy do GAZ-69/ 69M....bo tu nikt nikomu nie wierzy, wymagane sa twarde dowody i krytyka jest najsilniejsza ze wszystkich znanym mi forów poswieconych GAZ-69

.
Co do pompki....to ze jest to raczej bledny numer katalogowy a nie obrazek, swiadcza miedzy innymi katalogi do innych pojazdow z tego okresu.
Katalogo do GAZ-69M/71 byl ostatnim katalogiem go tego pojazdu i widocznie juz nie przykladano do niego takiej stalinowskiej starannosci jak do wczesniejszych i z tad te niescislosci w numerach katalogowych które tam czasem sie pojawiaja, albo brak pewnych informacji jak na przyklad o gazniku K-22R i paru innych detalach.
Przegladajac jednak katalogi innych pojazdów z tamtych lat mozna zanlezc niektóre narzedzia o takich samych numerach katalogowych jak w GAZ-69 i porównac je z tymi gazikowymi, porównac ich wyglad na obrazkach - choc to tylko funkcje pomocnicza spelnia.
Ten gosc z CCCP co jest specem od oznaczan GOST to ma cala sterte katalogów narzedzi i nie tylko gdzie sa technicznie rysunki narzedzi odpowiadajace konkretnemu GOST-owi i lata w jakich on obowiazywal. Nia ma tam co prawda informacji do jakich pojazdów dany element byl przypisany - te informacje to juz trzeba z katalogów do konkretnych samochodów wyszukac.
Dany klucz, lub inny element moze miec ten sam GOST - czytaj ten sam ksztalt i technologie wykonania, ale pochodzic z róznych fabryk = miec wybite inne logo....-co juz chyba nieraz mielismy okazje tu ogladac, narzedzia wygladajace tak samo, ale z oznaczeniami innych producentów.
Tak wiec przegladajac miedzy innymi np. katalog do takiego moskwicza 412 widzimy na rysunku pompke juz bez tego ,,schodka'' - i majaca numer katalogowy РН6-3917010.
http://avtopasker.ru/auto_cat/?model=77&group=191
Z innych katalogów do innych pojazdów mozna natrafic na podobna sytuacje - oczywiscie uwzgledniamy okres produkcji itp....a dodatkowo sprawdzam z tym ekspertem od GOST co on moze powiedziec o takiej pompce ze tych swoich gostowskich katalogów....lata kiedy pompki w takim goscie produkowano itp, itd.
Jak pisalem wczesniej....pompka okazala sie tematem dosc trudnym, bo pompki o takim samym ksztalcie klepano do wielu róznych pojazdów i wygladaja one ogólnie tak samo, ale maja nieco inne oznaczenia - co i jak w tej kwestii....to jest jeszcze troche do ustalenia, ale to tylko kwestia czasu

.
Tak przy okazji.....to w tym linku który tu zamiescilem ciakawa pozycja to klucz do kól nr. 31. Nad tym kluczem zastanawial sie jakis czas temu Piotr.....ze bardzo by do gazika pasowal i ze klucz do kól w katalogu GAZ-69M ma inny numer katalogowy niz w zwyklym gazie-69...i ze moze tez na rycinie zostawili stary rysunek gdzie nie uwzglednili tego nasadowego ,,14''.
Jak widac raczej jest to klucz do kól od moskwicza....choc napewno wielce poreczny dla posiadacza GAZ-69

...ja taki klucz tez mam i mimo ze on nie od gazika to raczej nie bede sie go pozbywal.