Robur w Gazie

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw sty 06, 2005 8:17 pm

kedek pisze:A ja dalej czekam na rzeczowe odpowiedzi...
chyba sie nie doczekam :(
A co daleko masz do Opola ??

umów sie z Mikołajem ,
nie zapomnij zabrac cyfrówki,syfmiarki i colsztoka

a o skrzynce piwa nie zapomnij.


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw sty 06, 2005 10:18 pm

Tylko że Mikołaj ma uaza...
nawet nie wiem jaką ma skrzynie biegów, chyba nie gazikowo-zukawkową...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw sty 06, 2005 10:31 pm

kedek pisze:Tylko że Mikołaj ma uaza...
nawet nie wiem jaką ma skrzynie biegów, chyba nie gazikowo-zukawkową...
a jak to różnica ??



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw sty 06, 2005 10:34 pm

rama, skrzynia biegów, wały... nic więcej...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw sty 06, 2005 10:39 pm

chlopie najpierw reduktor skombinuj, poco sie martwisz na zapas ??
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw sty 06, 2005 10:46 pm

kedek pisze:rama, skrzynia biegów, wały... nic więcej...
najwazniejszy jest sposób zamocowania reduktora a reszta to i tak rzeźba :lol:

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw sty 06, 2005 10:47 pm

Martwie sie na zapas, bo zastanawiam się, czy mam sie pakować w tak poważne przeróbki !!
Wiadomo, że da się to zamontować, ale chcial bym się zorientować, czy uzyskam zamierzony efekt nie ponosząc jakiś niewyobrazalnych nakładów pracy
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt sty 07, 2005 2:42 am

Dwie strony kasztanicie,a nikt chłopu nie powiedział,że mota sie takie cięzkie rzeczy na porządnych ramach,a nie nadgryzionych zebem czasu zabytkach.Uaz,Muscel-to rozumiem,ale rama gazika?Wszystko ma jakieś granice rozsądku-motanie tez...
A koszty i czas?Jesli tu przeróbka wałów jest jakimś problemem,to co z całą resztą?
I na to jeszcze przywalić wciagarkę mechaniczną...Dajcie pokój /nadmiar wolnego czasu?/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pt sty 07, 2005 10:06 am

vandall1 pisze:Dwie strony kasztanicie,a nikt chłopu nie powiedział,że mota sie takie cięzkie rzeczy na porządnych ramach,a nie nadgryzionych zebem czasu zabytkach.Uaz,Muscel-to rozumiem,ale rama gazika?Wszystko ma jakieś granice rozsądku-motanie tez...
A koszty i czas?Jesli tu przeróbka wałów jest jakimś problemem,to co z całą resztą?
I na to jeszcze przywalić wciagarkę mechaniczną...Dajcie pokój /nadmiar wolnego czasu?/
Toś mnie załamał... :cry:
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt sty 07, 2005 8:45 pm

cos taka miekka faja 8)
jak z gaza za slaba to moze z uaza, jak nie z uaza to z patrola, jak nie to G a jak jeszcze malo to sie starowska zapoda i bedzie git...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pn sty 10, 2005 2:14 pm

Reduktor z robura jest 2x większy od gazikowego i 6x wytrzymalszy :)21
Motania jest sporo.

Kastę musisz zdjąć na 100% jeżeli chcesz mieć porządnie zrobione.

1. Musisz mieć porządną ramę, jeżeli jest skorodowana to zapomnij. Nie dość że narobisz się niepotrzebnie, to rozerwiesz ją wyciągarką.
2. Musisz mieć warsztat gdzie to będziesz robił, zapomnij o robocie na podwórku.
3. Potrzeba będzie trochę toczenia, porządnego spawania. I przede wszystkim pomyślunku.

Życzę powodzenia w pracy. :)2
A co do kosztów, to marginalne jeżeli będziesz robił sam. najdroższy będzie reduktor ok 500 i lina ok 300 resztę można zmotać tanim kosztem.
Jeżeli będziesz zlecał wytoczenie każdej flanszy, przelotki itp to koszty będą duże. nawet 2000 zeta.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn sty 10, 2005 4:15 pm

No i z ta rama i warsztatem najwiekszy problem masz Kedek bo z toczeniem to ty problemu nie masz. Przelotki jak bys chcial to mi dwie jeszcze ze stara Michała zostały wiec dorabiac tego nie musisz.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości