

Moderator: Student
kultywator pisze:Ja robiłem eksperymenty w UAZ-ie z gaźnikiem od stara 266 benzynowego6 Łaz chodził jak szalony wkręcał się na obroty jak porszawka. Tylko spalanie wachało się w granicach 50 litrasiów
No właśnie przecież połowa tego siuwaksu musiała niespalona wylecieć wydechem i przez pierdzionki olej rozrzedzić. Ja tak skończyłem jeden silnik - wypłukało panewkibanan pisze:kultywator pisze:Ja robiłem eksperymenty w UAZ-ie z gaźnikiem od stara 266 benzynowego6 Łaz chodził jak szalony wkręcał się na obroty jak porszawka. Tylko spalanie wachało się w granicach 50 litrasiów
![]()
taa............... a świec nie niszczył ? i paliwa do oleju nie lał ?
wiesz co w armi mialem na stanie 2x 266 jeden stary a drugi "nowy" z wydechem za kabina....i coś mi sie dokońca wierzyć nie chce .....a o benzynie 266 to nawet niesłyszałemkultywator pisze:Od wojskowego STAR-treka 266ale żeby pokaczać trzeba było wydać fortune
Paliwo z wtryskiwacza leciało tak jabyś strzykawką wstrzykiwał:) I nie było problemów z gaśnięciem pod górke
na gieldzie we wroclawiu lezy tego w cholere,Student pisze:Tylko gdzie takiego Stromberga dostaæ, bo jak chcia³em do swojego BMW zakupiæ to najwiêksi hobby¶ci w Poznaniu za g³owê siê ³apali, a mo¿e delorto? Te¿ podobno jest nie¼le. Co¶ muszê wykombinowaæ bo rozcz³onkowa³em fure na atomy, silnik rozebra³em , remonty w toku to mo¿e by i jakie¶ usprawnienia wprowadziæ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości