przedni most

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » śr cze 04, 2003 11:45 pm

Miesiek a skąd ty taki myndry jezedeś, RR kupiłeś i świecisz tera niumechaniką, co cza śrubkowąć często przy kaszloku? 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr cze 04, 2003 11:55 pm

robie tylko (dobre) wrazenie :)21
Na RR dalej sie nie znam (na szczescie).. 8)

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » czw cze 05, 2003 12:04 am

Misiek Bielsko pisze:robie tylko (dobre) wrazenie :)21
8)
Chyba na kozach przy miedzy 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » czw cze 05, 2003 12:51 pm

odnosnie gazu przy dolniaku to kolega ma i cos nie tak jest bo bardzo czesto mu wydmuchuje uszczelke z pod głowicy, a głowica sprawdzone i jest prosta czyli zostaje tylko jakość uszczelki które kupił na moto bazarze w Łodzi i tu mam też pytanie gdzie można kupić taki orginalne do dolnego 2400 bo te od 2120 mają za małe otwory na tłoki. :)5
Gazy 69

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw cze 05, 2003 1:09 pm

Darek pisze:odnosnie gazu przy dolniaku to kolega ma i cos nie tak jest bo bardzo czesto mu wydmuchuje uszczelke z pod g³owicy, a g³owica sprawdzone i jest prosta czyli zostaje tylko jako¶æ uszczelki które kupi³ na moto bazarze w £odzi i tu mam te¿ pytanie gdzie mo¿na kupiæ taki orginalne do dolnego 2400 bo te od 2120 maj± za ma³e otwory na t³oki. :)5
Jezdzilem 2 lata na dolniaku na gazie. Splanowalem glowice
3mm, kopresja byla na poziomie 13 atm, ladnie to wszystko
hulalo. Tylko glowice trzeba bylo ze 4 razy dociagac, bo ruska
oryginalna uszczelka siadala bardzo.
A jak dalej sa klopoty to trzeba rownac blok.

HDJ80

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » czw cze 05, 2003 1:32 pm

a tak z innej beczki to jak dolniaczek bedzie sie zachowywał jak założe mu gaz? (gaz - czyt.-paliwo :)21 )
może ktoś już tak ma?[/quote]

Raz jeden widziaŁem gaz w dolnym nawet to dobrze chodzio wiec mozna bez problemu :D
Co do utwardzania gniazd to bym sie w to nie bawiŁ po co - poprostu ani silnik zuka ani uaza nie ma utwardzanych gniazd a sprawuje sie dobrze.
a jak wiadomo silnik s-21(zuk) to wersja rozwojowa dolniaka.
z tym wypalaniem gniazd to troche lipa ze ni by brak smarowania oŁowiem bo gaz suchy. ale pomyś teraz nie ma juz prawie w sprzedazy benzyn oŁowiowych a stare konstrukcje jerzdza.
Ja osobiscie wykreciem ponad 100.tys na silniku uazas 1980r. (zawory teoretycznie nie dostosowane), a tylko raz je robiem na wlasna prosbe i ztego co wiem nadal jezdzi.

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw cze 05, 2003 7:25 pm

niektóre silniki żuka miały utwadzone głowice:)) ja osobiście tez zrobiłem pare kilometrów na gazie w zukowskim silniku ale jednak nie jest to szczyt zywotności

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw cze 05, 2003 9:13 pm

dzięki za odpowiedzi :)2 :wink:
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » pt cze 06, 2003 12:08 am

pol pisze:
Darek pisze:odnosnie gazu przy dolniaku .....
Jezdzilem 2 lata na dolniaku na gazie. Splanowalem glowice
3mm, kopresja byla na poziomie 13 atm
a świstak na to..... niemożliwe :o :o :o 8)

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » pt cze 06, 2003 12:10 am

cowboy_3151 pisze:a tak z innej beczki to jak dolniaczek bedzie sie zachowywał jak założe mu gaz? (gaz - czyt.-paliwo :)21 )
może ktoś już tak ma?
Raz jeden widziaŁem gaz w dolnym nawet to dobrze chodzio wiec mozna bez problemu :D
sprawdzone ...działa...nic się nie dzie..trza pilnować oleju
..bo jakoś szybko znika :)21

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt cze 06, 2003 7:36 am

Huraaa.....będziemy zakładać gaz w dolniaczku a jak będą fundusze to zminimy i silniczek:)

na razie jesteśmy na etapie czyszczenia i uzupełniania :)21 ramy....jutro malowanie...... potem nadwozie.......
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » pt cze 06, 2003 9:53 am

miejmy nadzieje że nie zapodasz syntetyka 0W40 :)20 ;) GT

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt cze 06, 2003 11:04 am

:)21 :)21 :)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości