Uciekanie w prawo

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn sie 04, 2003 7:07 pm

bez maizla i młota to hu.... nie robota. :)21 te C&J wcale to nie taka żadkość bo ja uwaliłem HERCBOLEC z przodu i resor mi skakał tak nie wiele że dopiero na płycie u diagnosty ztrybiłem co mi tak wali z przodu. :o

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 04, 2003 8:08 pm

suzuki sie nie liczy :)21
...mówimy tu o samochodach
#noichuj

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn sie 04, 2003 9:00 pm

a land placki to jak zakfalifikujesz. :o :)5

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: Uciekanie w prawo

Post autor: pilmar » pn sie 04, 2003 9:29 pm

jerry30 pisze:Panowie co moze byc nie tak ?
Objawy sa nastepujace:
Przy jezdzie ok 70 kmh jak puszcze gwaltownie pedal gazu to samochod ucieka w prawo.
Koniecznie jest skontrowanie kierownica. Pozniej jedzie prosto.
Co o tym sadzicie ???
Sprawdź dokładnie lewą część tylnego zawieszenia, bo coś mi się wydaje że to coś, to tam siedzi. Pióra resorów dokładnie obejrzałeś?

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn sie 04, 2003 9:46 pm

luk pisze:A może ktoś wie skąd klucz do skręcenia tych łożysk w piaście wytrzasnąć :)5 :)5 :)5 bo u mnie też regulacja piasty się szykuje :( :(
W instrukcji napisane że "rurowy 56" , ale skąd takie cudo wziąść :)5 :)5


a ja borykając sie z uaze a obecnie ostał mi sie na gaza kluczyk , wykonałem sam. :)
następująco płaskownik szer.20mm 2 kawałki po około 15cm , rura 2" kawałek dł 10cm pret hartowany fi 14 (stara przetyczka od kluczy nasadowych)
odkręcona nakrętka piasty szt 1 :)21

nakrętke mocujemy w imadle w połowie wysokości tak aby był dostęp do 3 jej scianek
następnie za pomocą młotka "zawijamy" płaskowniki każdy na 3 sciankach
obcinamy tak aby tworzyły obrys 3 scianek nakrętki następnie składamy je razem(z nakrętką w środu coby zdziwienia potem nie było) spawamy po zewnetrzej stronie na łączeniach płaskowniki.
przykładamy rure 2" i spawamy do pładkowników następnie wiercimy 3cm od końca rury otwory fi 15 (zależne jaki mamy pret) na "przestrzał"

malujemy jakowymś szprejem coby szybko sie rude nie zrobiło

I KLUCZYK GOTÓW :)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn sie 04, 2003 9:48 pm

WQRWIA MNIE FORUM NIEDOŚC ZE NIE POKAZUJE MI OSTATNICH POSTÓW TO DO TEGO JESZCZE COŚ MI Z CZCIONKĄ ZRONIŁO.



PREZES DO H,,...... ZROBISZ COŚ CZY NIE????????

BO W RYJA :)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn sie 04, 2003 9:56 pm

Masz włączonego caps locka :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt sie 05, 2003 7:45 am

noo.. a za to jak wiadomo (ZACHARY) można wylecieć z forum :)21

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt sie 05, 2003 8:43 am

ja to zawsze robiłem orginalnym ruskim kluczem(młotek i przecinak)ma tę zalete że niedrogi i pasuje do kilku innych śrubek też.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » wt sie 05, 2003 12:00 pm

ilurazowo?
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » wt sie 05, 2003 1:21 pm

Mikołaj pisze:ilurazowo?
jest to prosta i skuteczna możliwosć regulacji
co do ilości powtórek to przy umiejetnym podchodzeniu starcza na dŁugo,
mjaŁem uaza w którym to robiŁem gdzies okoŁo 15 razy byŁo dobrze dopiero potem kupiŁem klucz.
Ma to jedna wadę trudno uchwycić dobrą regulację ale troche wprawy i wszystko gra

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt sie 05, 2003 3:09 pm

Mikołaj pisze:ilurazowo?

wielorazowo-(przecinaczek musi być niezaostry)wszystko wytrzymuje wielorazowe traktowanie oprucz podkładki zabezpieczającej, a ta wysiada tak samo często przy kluczu jak i przy przecinaczku.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt sie 05, 2003 3:14 pm

ta metoda z przecinakiem to tak z konieczności można...ale jak się ma auto i samemu robi to wypadało by mieć taki klucz...
źle traktowane auto się mści... :)21

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt sie 05, 2003 7:12 pm

dobre auto terenowe musi być katowane ,, na okrągło'' a nie tylko na OS-ach

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » wt sie 05, 2003 7:48 pm

borman pisze:dobre auto terenowe musi być katowane ,, na okrągło'' a nie tylko na OS-ach
dobrze godo :)2

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr sie 06, 2003 9:09 am

Ja z braku nasadki 55 zastosowałem mesel i młotek - działa rewelacyjnie, no i kupa kasy zostaje w kieszeni. :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości