lift gazika - jak zrobić ?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marek » pn lip 10, 2006 7:41 pm

Klocki masywne są, więc stal zwykłej jakości. Przy czym też jest jedno ale: zwiększa się odległość mostu od resora, więc przy depnięciu i hamowaniu resory są przeginane znacząco większym momentem (tzw. esowanie resora). Pióra dostają w d... a przy hamowaniu może się przez to zmniejszyć kąt wyprzedzenia zwrotnic z wszystkimi tego paskudnymi konsekwencjami dla toru jazdy :roll: (dawno, dawno temu przećwiczyłem to na własnym dupsku).
Pozdr. :)21
Ostatnio zmieniony wt lip 11, 2006 8:51 am przez Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » pn lip 10, 2006 9:03 pm

wiec wychodzi nato że najlepszym rozwiązaniem było by założenie klocków pod górne mocowania wieszaków :roll:
a może lepiej 1" na mostach i 1" na wieszakach ?? ?? ?? ??
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » wt lip 11, 2006 6:54 pm

a tu wtrące swoje...
podnosząc na wieszakach czy to sposobem Darka czy Krecika podnosisz zdecydowanie środek cieżkości Gaza.
na swojej wysokosci zostają tylko mosty
do góry idzie rama, silnik, skrzynia, reduktor, buda
wówczas pogorszy Ci sie stabilność pojazdu podczas jazdy (myszkowanie itp)
pamietaj tez o wałach napędowych. krzyżaki nie mogą zostać znacznie przekoszone bo zaczną wybuchać.
innym rozwiązaniem jest podniesienie samej budy.
wstawiasz tuleje w miejsce mocowań z ramą.
wiąże sie to z przerobiebiem pedałów ale rozwiązanie to uważam za rozsądniejsze niz wydłużenie wieszaków

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » wt lip 11, 2006 8:31 pm

a ja sądzę, że jak juz podosić to lepiej całe auto - gdy podnosisz całe zyskujesz dodatkowo lepszę kąty (rama wyżej), a jak samą bude to tylko i wyłącznie środek ciężkości wędruje wyżej. Ale chociaż nie ma dziwnych patentów w zawieszeniu. A nie lepiej może poprostu klepnąć resory porządnie???

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » wt lip 11, 2006 10:22 pm

ale klepanie resorów to czynnośc która trzeba z czasem powtażac :roll:
a z kąt tu kowali nabrac jak jest ich coraz mniej
u mnie w okolicy robi to jeden dziadziuś :( :( :(
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » śr lip 12, 2006 6:31 pm

i obstawiam, ze robi to lepiej niz nie jeden inny
jak ma malo roboty a ty dasz mu ze dwie dychy wiecej to zrobi Ci je tak, ze dlugo na nich pojeździsz :)2

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » śr lip 12, 2006 9:21 pm

ale czasem są problemy żeby go namówić na jaką kolwiek robote :cry:
wiek robi swoje...
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość