gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
smuggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: smuggi » śr lip 23, 2008 6:16 pm
Odswieze troche temat .....
Potrzebuje okreslic czy moje przednie resory sa klapniete i w zwiazku z tym czy ktos moze mi powiedziec (zmierzyc) jaka powinna byc nominalna odleglosc miedzy rama, a mostem w Gazie z przodu?
-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » śr lip 23, 2008 10:04 pm
Nie wiem czy są jakieś na to normy........ no tak żeby się koło zmieściło...

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
smuggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: smuggi » śr lip 23, 2008 10:56 pm
Hehe,
no w sumie taki sprzet i normy to sie faktycznie kupy nie ima

. Tylko ze mam wyjatkowa sytuacje - mianowicie nie mam standardowego punktu odniesienia. Gaz jest wlasciwie w proszku i rama jest jedyna rzecza do ktorej sie moge odniesc

GAZ 69 w proszku

-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » śr lip 23, 2008 11:34 pm
Może ktoś zmierzy... ja niestety nie mogę bo akurat do mojego GAZa mam jakieś 300 km

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » czw lip 24, 2008 9:23 am
ale co da zmierzenie tej odległości? jak są klapnięte to są płaskie (albo prawie płaskie). Zresztą kiedy ostatnio je hamrowałeś?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
smuggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: smuggi » czw lip 24, 2008 8:40 pm
No wlasnie pojecie "są płaskie (albo prawie płaskie)" jest dosc malo precyzyjne. A chodzi o to ze mam wszystko w czesciach i skladajac woz chce wiedziec czy dobre wyklepanie resorkow da mi tyle ile chce miejsca miedzy rama a mostem. Czy ktos moze to zmierzyc

GAZ 69 w proszku

-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » czw lip 24, 2008 9:30 pm
ale że jak znaczy...bo się pogubiłem

boisz się że wyklepane resory nie wejdą??
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » czw lip 24, 2008 9:51 pm
LJ 70
-
smuggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: smuggi » pt lip 25, 2008 8:12 am
goralski pisze:ale że jak znaczy...bo się pogubiłem

boisz się że wyklepane resory nie wejdą??
nie, chodzi mi o to ze pakuje niestandardowy silnik i podejrzewam, ze resory sa klapniete i nie wiem jaka jest nominalna odleglosc miedzy mostem a rama, a co za tym idzie nie wiem ile jest tam miejsca na silnik. Nie wiem wiec czy wyklepanie resorow wystarczy czy musze jeszcze jakies cuda-niewidy motac

. A jak to bylo wczesniej to nie wiem, gdyz to co powstaje jest zlepkiem z czesci z 2 roznych Gazow

.
GAZ 69 w proszku

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pt lip 25, 2008 8:35 am
wszystko wyjdzie w praniu ja mam silnik meśka i resory jak robiłem to kazałem dodać po jednym piórze i dodatkowo wstawiłem większe bałwanki żeby nie waliła micha o orzech mostu i jak na razie sie zweryfikowało, micha dostała parę strzałów od mostu i tak ją wtedy dopasowałem zęby było dobrze

Gazy 69
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pt lip 25, 2008 8:44 am
u nas (3.0 ) dołożyliśmy po 2 pióra z przodu - twardy był jak chuck noris ale już mu przeszło,trochę resory klapnęły ale przynajmniej wykrzyż się ciut poprawił

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
smuggi
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: smuggi » sob lip 26, 2008 9:17 pm
Ja pakuje andorie TD wiec to pewnie ta sama klasa wagowa co mesiek 3.0. Wiec doloze z przodu 2 piora i zobaczymy czy da sie go ujarzmic

GAZ 69 w proszku

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » wt lip 29, 2008 9:19 pm
Pióro główne zostaw - kowal niech naklepie do oryginalnej wartości strzałki ugięcia po czym dorób pióro wspomagające - z tym , że kowal ma je zawinąć tak jak główne po czym nalezy dołozyć lub nie jedno z piór pomiędzy pozostałe... dopierdzielanie resorów na sztywno mija się z celem.
Druga opcja jest bardziej pracochłonna oraz kosztowna lecz najskuteczniejsza - polega na zastosowaniu resorów uaza - tył na przód , przód na tył oraz zamiany kiwaków , jednakże jak dawne lata katowania w tym pare sezonów rmpst pokazały - najskuteczniejsza.
Co do tulei - dokładnie tak jak igorek opowiadał.
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt lip 29, 2008 9:24 pm
@szary od jakiego uaza?ogórek miał wąskie ale długie (ponad 130 cm chyba) a 469b ma szerokie i do tego wydawało mi się że twarde...zweryfikuj jeśli się mylę bo się pogubiłem

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » wt lip 29, 2008 9:47 pm
yyy stary nie wiem co weryfikować heh - miałem pare uazów , z jednego wyjąłem resory wraz z montingami i zapodałem giezowi i tyle. Szersze sa - to wiadome ale dało się zamontowac - do tej pory sa w giezie i nic im nie dolega a wierz mi katowane były sakramencko hiee
Foty Ci zapodam jesli to w czymś pomoże.
-
radek4x4

- Posty: 422
- Rejestracja: śr cze 18, 2008 10:32 pm
- Lokalizacja: Szczecinek
Post
autor: radek4x4 » wt lip 29, 2008 10:09 pm
Witam
Montując silnik transita 2,5 zostawiłem oryginalne resory-bo wysoko stały, a założyłem amory od sprintera. Później z "bliżej nieokreślonych przyczyn"

jeden resor pękł przy mega wykrzyżu i dorobiłem tylko pióra główne i pomocnicze z nowego materiału. Po powrocie do jednostki benzynowej 2,4 z uaza gaz stał wysoko jak miał stać a amory były na tyle sztywne że na progach zwalniających można było skakać
Pozdro
Aro 243 3.2 D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości