Piter, widzę żeś Ty ziomal jest... Jakbyś chciał się spotkać i pogadać - zapraszam przy okazji.Piter69A pisze:Cała podłoga i tunel pocięte. Oj nieładnie
Taki sobie śmieszny silnik V8 w gaziku...
Moderator: Student
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Jesli myslisz o tej samej kombinacji co ja, to paszli! Od dawna jest zarezerwowany, choć z doniesień z dobrych źródeł słyszę że musiałbym przerobić to jeszcze raz... No i kasa - tej zawsze za mało na zabawkiMag69 pisze:a co masz chetkę na coś takiegoJerry pisze:No wlasnie Seba ...
Na jakiej ramie
podawałem Ci namiary na podobna kombinacje![]()

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Rama jest gazikowa, ino przerobiona bezlitośnie... Nowa przednia poprzeczka z zastrzałami, belka pod reduktorem zastąpiona przykręcaną na modłę RR, belka spod obudowy sprzęgła wywalona i zastąpiona inną, nieco pchniętą w przód. Przeróbka ramy pochłonęła mnóstwo pracy...Jerry pisze:No wlasnie Seba ...
Na jakiej ramie
Mocowanie przekładni kierowniczej RR
Kroimy ramę...
Tu bez poprzeczek już...
Prefabrykat - skręcana belka z montingami do ramy:
Nowa przednia belka (mod związany z większą chłodnicą, schodzącą aż między podłużnice):
o tej samej , a okres rezerwacji minął po upływie rokuSebastianS pisze:......
Jesli myslisz o tej samej kombinacji co ja, to paszli! Od dawna jest zarezerwowany, choć z doniesień z dobrych źródeł słyszę że musiałbym przerobić to jeszcze raz... No i kasa - tej zawsze za mało na zabawki

a przeróbki


LJ 70
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Przedłużyem rezerwację jakieś 3 tygodnie temuMag69 pisze:o tej samej , a okres rezerwacji minął po upływie rokuSebastianS pisze:......
Jesli myslisz o tej samej kombinacji co ja, to paszli! Od dawna jest zarezerwowany, choć z doniesień z dobrych źródeł słyszę że musiałbym przerobić to jeszcze raz... No i kasa - tej zawsze za mało na zabawki![]()
a przeróbki, przeciez wiesz,że jeszcze nie skończony ...

- Nicoxxx
-
- Posty: 220
- Rejestracja: czw sie 25, 2005 4:30 pm
- Lokalizacja: NEWTON STEWART UK
- Kontaktowanie:
Ewans się chowa zróbcie z tego serial narodziny gazika monstra
Świetnie wygląda gratuluję na pewno kosztował wiele pracy

Świetnie wygląda gratuluję na pewno kosztował wiele pracy





Zapraszam do odwiedzania http://WWW.Hardtrucks.pl Poświęconej ciężarówkom terenowym
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Rama jest z 2002 roku (w 2002 zdjęta z półki ukraińskiego wojskowego magazynu, odmyta ze smaru, odskrobana z papieru woskowego). Ścianka wystarczająca, a w środku wtryśnięty środek konserwujący profile zamknięteether pisze:Witam, bardzo ładna robota, ale kurcze czy troche nie zmarnowana? Podłużnice od ramy gaza to nie najlepszy surowiec (cieńka ściank i rdza od środka, nawet jak z zewnątrz ładna jest), za niewielkie pieniądze można było chociaż od UAZ-a wstawić.
Wszyscy tak mówicie że "kiedyś se takiego kupie", że kasa że to że tamto.
Ale czy mi się wydaje, czy u angoli to takiego za 200-300 funciaków jeszcze z gazem dostaniesz. Koszt przywiezienia do polski pewnie z 1k zł i refund na złomie za budę pewnie z 500 zeta. Więc to nie jest taki wielki koszt?
Czy ja może jestem w błędzie?
Bo jak nie, to sprzedaję 300D od Merca i jadę na wyspy po RRa
Aha, wszystkie miały diflocki?
Ale czy mi się wydaje, czy u angoli to takiego za 200-300 funciaków jeszcze z gazem dostaniesz. Koszt przywiezienia do polski pewnie z 1k zł i refund na złomie za budę pewnie z 500 zeta. Więc to nie jest taki wielki koszt?
Czy ja może jestem w błędzie?
Bo jak nie, to sprzedaję 300D od Merca i jadę na wyspy po RRa

Aha, wszystkie miały diflocki?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Nicoxxx
-
- Posty: 220
- Rejestracja: czw sie 25, 2005 4:30 pm
- Lokalizacja: NEWTON STEWART UK
- Kontaktowanie:
Podczas krótkiego pobytu na wyspach obserwowałem jak co stoi i za 300 fuli były RR stan do remontu całkowity ale takiego jakiegoś lepszego to już około 1000 trzeba wyłożyć
Zapraszam do odwiedzania http://WWW.Hardtrucks.pl Poświęconej ciężarówkom terenowym
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
z całym szacunkiem: bzdura. Gazik ma oprócz silnika (remont rozrusznika, alternatora, strojenie gaźników) i skrzyni (nowy centralny dyfer) jeszcze z RR:STAS pisze:Ale tu mowa o RR do rozbiórki, więc tylko silnik i skrzynia mają być dobre. Reszta to może być szmelc. Nawet powypadkowy jakiś może być...
- kolumnę kierownicy, przekładnię i cały układ kierowniczy (wszystkie gałki nowe)
- pedały z RR, pompę z serwem i pompę sprzegła (ta ostatnia nowa)
- mosty z RR (nowe łożska piast, uszczelniacze piast, ussczelniacze wałków atakujących, łożyska koszy dyfrów, regulacja zazębienia)
- hamulce z RR (nowy jeden tłoczek hamulcowy, wszystkie gumki, wszystkie przewody hamulcowe elastyczne i metalowe)
Zyczę powodzenia w kupowaniu zajechanych dawców. Ja się więcej sponiewierać jakiemuś gebelsowi albo angolowi-druciarzowi nie mam ochoty dać.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość