wołga...

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » wt kwie 17, 2007 10:23 pm

gaaz99 pisze:
luk pisze:
lisiurski pisze:Za niekompletny samochód na złomie trzeba płacić za każdy kg
Co do wołgi za 1800zl to kup sobie lepiej silnik ze skrzynią 2.3 MB albo 2.9 od skorupy :)2
Każdy robi to co uważa. Zauważ że jak kupisz taki silnik to on też ma swoje na karku! Pozatym jak sie wsadza forda to trzeba zrobić flansze do skrzyni, a najlepiej to ze skrzynią wtedy jeszcze więcej roboty, przerobić łapy, przerobić wydech, kupić jakiś osprzęt, zrobić sprzęgło i mnóstwo innych pierdół. Więc sądze że kupując silnik forda za 1800 można spokojnie dojść do tych 3600 z montarzem, tyle że ma sie kupe roboty i przerabiania na karaku, często potem jeszcze pewnie poprawek. A jak kupujesz wołge za taka kase, masz silnik o mocy porównywalnej jak nie większej niż zajechany ford, przekładasz w weekend i jedziesz.


A tak pozatym to ford kłóci sie z moja wizja gazika, więc jak kiedyś bede miał kase to pod maską napewno zagości dobrze zrobiona wołga, narazie na żuczka nie narzekam.
a ty chcesz robić tą wołge na RMPST ?
Nie, ale jak już mam zmieniać to tylko na coś porządnego, po co zminiać dobrego żuka na kiepską wołge?? Choć nie ukrywam że 3600 to troche podwajanie wartości gazika...
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt kwie 17, 2007 11:49 pm

gri74 pisze:
chłopaki - bo trza wstawiac nowe kpl naprawcze, nowy wał i nowy wałek, tulejowanie planowanie to grosze, remont głowicy z reguły nie wymaga nowych zaworów wiec tani

800zł jak sam se zrobisz

Pierdolenie i herezje do kwadratu , po takich własnie remontach siedzimy teraz po uszy

OBRÓBKA
1.szlifowanie tulei 240
2.szlifowanie wału 200
3.szlifowanie wałka rozrządu 130
4.dopasowanie tulejek wałka 100
5.korbowody +tulejki 160
6.głowica kpl - planowanie gniazda, prowadnice 450
7.wywazanie wału i pochodne 350
8.osiowanie bloku 200

MATERIAŁY
pierścienie 70
tłoki 184
sworznie 48
uszczelki +- 100
panewki 150
zawory średnio 4 szt. na głowicę po 16
INNE REGENERACJA

sprzęgło kpl. regeneracja 200
p.wody 80
aparat zapłonowy 120
p.olejowa 150
świece, kable zapłonowe...

Gażnik Solex 450

ROBOTA 800-1000


To jest kosztorys naprawy głównej silnika Uaza czy Wołgi więc nie pisz herezji i nie siej zametu...

O fakcie dopasowania pierścieni do tulei i tłoków jak ich nie ma się kilka kpl. to raczej nie podchodź, nie wspominam i o innych wielu mykach też ...
Ale może ty zrobisz remont za 800 zł na 800km :lol: masz prawo robic jak chcesz, ale to nasze silniki wygrawają RMPST i nie za 800 tylko za ponad 3 tysiące


SebastianS - pozdrowienia od Zbyszka Sulejówek
To Ty Zbyszek? Heeeh, witaj! Jak żyjesz?

Ja jeszcze dodam kilka pozycji do kalkulacji (u mnie obowiązkowo):
- Śruby korbowodowe - 75/kpl
- Tekstolitowe koło rozrządu - 130

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt kwie 17, 2007 11:52 pm

luk pisze: Nie, ale jak już mam zmieniać to tylko na coś porządnego, po co zminiać dobrego żuka na kiepską wołge?? Choć nie ukrywam że 3600 to troche podwajanie wartości gazika...
ZGoda - podwajasz jego wartosć wyrażoną w pieniądzach. Ale również co najmniej podwajasz jego walory trakcyjne w porównaniu z M-20...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości