
produkcją takich pokrak.
Na dodatek produkcją nic nie wnoszącą na rynek motoryzacyjny.
Chyba że były to konkretne zlecenia od klientów z zewnątrz
Moderator: Student
Nie wiem czy robił to WZM pod zamówienie, ale na pewno tam ten mutant stał (może przegląd, remont)JA'JACEK pisze:No po prostu wierzyć mi się nie chce że ta firma zajmowała się
produkcją takich pokrak.
Na dodatek produkcją nic nie wnoszącą na rynek motoryzacyjny.
Chyba że były to konkretne zlecenia od klientów z zewnątrz
Takie przeróbki robił WZMot 5 na zamówienie. Gazik Bubu z tego co pamiętam (znam sprawę ze słyszenia) był zrobiony dla jakiegoś waznego trepa - stąd wytłumaczyc można idealny stan podzespołów w jego Gaziku. Poprostu trep załatwił sobie ładną sztukę i poddał modernizacji.....Piter69A pisze:Nie wiem czy robił to WZM pod zamówienie, ale na pewno tam ten mutant stał (może przegląd, remont)JA'JACEK pisze:No po prostu wierzyć mi się nie chce że ta firma zajmowała się
produkcją takich pokrak.
Na dodatek produkcją nic nie wnoszącą na rynek motoryzacyjny.
Chyba że były to konkretne zlecenia od klientów z zewnątrzJeszcze 10 lat temu szefem działu remontowego samochodów był tam facet świetnie znający GAZy, UAZy i wątpię żeby pod jego okiem powstały jakieś niedoróby
koolor pisze:Zamieszczam zdjecia swoich uchwytów
www.gaz69.pl/karnister1.jpg
www.gaz69.pl/karnister2.jpg
takie miałem od momentu odnalezienia auta na wsi
Na tylnej klapie nie można bo za delikatna blacha “szuflady”, nie utrzyma 40 l. Paliwa.STAS pisze:(...)
Jest tyle miejsca na tylnej klapie, z boków czy gdziekolwiek. W okolicach przedniego błotnika można zamontować spokojnie 10-15 litrowe kanistry. Ale pod podłogą??![]()
Dziwne to były czasy...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość