Łącznik skrzyni biegów gaza i silnika MB

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt sty 30, 2004 7:54 am

lesiak pisze:wstaw silnik 2.3 ze skrzynią od 208 jest bez cięgiel i krótka wodzik jest zboku skrzyni
a ja w uazie miałem przerobiony kielich 1/3 od merca 2/3 od uaza lekki spaw i było 2lata ok teraz jeżdzi nik kolo w starachowicach :)2
Zależy z którego roku ta zkrzynia z 208MB bo raczej jak bedzie starszy model to za chiny jej nie dopasujesz do 2,3MB musisz szukać taką co rozrusznik ma po lewej stronie.

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » pt sty 30, 2004 8:29 am

Ee ja mam silnik 2,3 W115 (benzynka) z wyjety z samochodu 207 busa sam wyjmowałem i włozyłe całość ze skrznia, spuer pasuje prawie nic nie przerabiałem. NIewiem czemu zapodajecy orginalne skrzynie ( gaza) tylko sobie życie komplikujecie. Co do wodzików to przy skrzyni w Busie sa tez ciegna ale ten układ-z lewarkiem co rusza ciegnami jest przymocowany co skrzyni super rozwiazanie. prza tylko dziure 5x5 cm wyciac w orginalnej pokrywie, skrzyni biegów ( w gazie ten element podłogi). Nadbudowac na 5 cm dać gume i jest git. I troche lewarek skrucic i pogciac w strone kierowmicy. I jest super wylada prawie jak orginalny GAZowy!!!- czyli bajka.
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » ndz lut 08, 2004 8:37 am

Zastanawiałem się nad jedną rzeczą, jak można przy wstawionym silniku od MB polegać na oryginalnym gazowskim wskaźniku temperatury, czy taki wskaźnik będzie pokazywał prawidłową temperature - jak to jest u was?
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz lut 08, 2004 8:44 am

podłacz to zobaczysz lub daj tokarzowi aby zrobił przesciówke na oryginalny wskaznik
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » ndz lut 08, 2004 11:32 am

:lol: Albo włóż ładną deseczkę z zegarkami od mercedesiaka :D
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » ndz lut 08, 2004 12:53 pm

Kasprol pisze:podłacz to zobaczysz lub daj tokarzowi aby zrobił przesciówke na oryginalny wskaznik
Tylko jak sprawdzić czy 80st/C pokazywane na oryginalnym wskaźniku to 80st/C w rzeczywystości
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » ndz lut 08, 2004 1:36 pm

kasztaniarze za dyche!!!! Tia deske od merca i co jeszcze!!!!1. Ja zapodałem wygladajacy jak orginał zegar od merca 207-208 bus.lekko trzba tylko dziure powiekszyć jakies 2mm. No i czujnik orginał merca!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz lut 08, 2004 3:16 pm

banan pisze:jest...do tyłu lub do przodu pchać...oba nieszczególnie pociągające...dlatego mam żuka i ewentualnie przejde na uaz/wołga...
A michę przespawać to nie łaska? Albo z mesia MB100 zapodać... no i smok do przerobienia, ale to ne jest takie trudne!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości