Remont reduktora.

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » ndz cze 13, 2004 8:27 pm

RudeBoy pisze:Wyrazne ubytki powierzchni to takie cos jak na zdjeciu ponizej...?
Wczoraj dokladnie wszystko pomylem, ogladnalem i :o
Skad takie gowno sie bierze? Drugie trybo, ktore znim wspolpracuje jest OK!
hehehe to właśnie miałem na myśli mówiąc rosyjskie wykonanie :) u naszych wschodnich braci jest znaczna różnica czy coś idzie do produkcji wojennej czy dla plebsu... prosty przykład: MB 750 - motocykl dla wojska wszystko zrobione z najwyższej klasy materiałów potwierdzone bitymi numerami człowieka który tą część wykonał a drugi numer to taki kto po nim to sprawdził ... wiadomo co się działo jak zawiodła jakaś część :) a motocykle cywilne np K750 - jakość części - mizerna :)

więc się nie dziw że twoje zęby są takie jakie są :) powinieneś się cieszyć że wogule mają zęby :)
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz cze 13, 2004 8:30 pm

he.. he.. he..
I kto to mowi :)21 Facet, ktory se pare dni temu kupil gazora.

Ja wiem, ze ruskie szpeje sa z guwnolitu zrobione. Ale tu jest taka kwestia. Wywalic to trybo i zalozyc inne (ktore byc moze bedzie jeszcze gorsze) czy olac zalozyc takie i.. czekac jak wybuchnie?
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » ndz cze 13, 2004 9:02 pm

RudeBoy pisze:he.. he.. he..
I kto to mowi :)21 Facet, ktory se pare dni temu kupil gazora.

Ja wiem, ze ruskie szpeje sa z guwnolitu zrobione. Ale tu jest taka kwestia. Wywalic to trybo i zalozyc inne (ktore byc moze bedzie jeszcze gorsze) czy olac zalozyc takie i.. czekac jak wybuchnie?
hehehe ale mnie dowaliłeś :) gazior gaziorem ale jeśli to śmigało to ja osobiście założyłby to co już chodziło na sprzecie.... :) nowe czasem są o wiele gorsze od starych :) a Ruskimi klamotami to ja się już od wielu lat zajmuje :)21 a gazior to taki większy rusek :lol:
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn cze 14, 2004 1:30 am

Mi to wygląda na powazna wade produkcyjną albo korozję/moze gdzies lezało przed montazem/.I nie dotyczy tylko dwóch zebów.Nie sadziłem,że to tak poważnie jest.Cofam olewkę i zalecam wymiankę niestety....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn cze 14, 2004 1:35 am

No to musi byc wada produkcyjna. To o wiele ciekawiej wyglada w rzeczywistosci niz na tych pseudo fotkach. No to pozostaje mi szukac nowego tryba :(

Zaczynam powoli miec dosyc tego syfa! Kazdy jeden podzespol jest zjebany i wymaga remontu. Kazdy kur.wa!
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn cze 14, 2004 1:53 am

a cos ty sobie wyobrazal ze bedzie wciaz z gorki :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn cze 14, 2004 1:57 am

Nigdy nie bylo z gorki :)16
To juz trzeci moj syf. Z poprzednimi bylo tak samo.
Wszystko zjebane i do wymiany :evil:
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn cze 14, 2004 2:16 am

no tym bardziej skad to zdziwienie :o
byl czas przywyknac przeciez :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn cze 14, 2004 2:23 am

Wiesz.. MOC poprostu mam chwile zwatpienia... przejdzie mi jutro.

Niedziela dziala na mnie dolujaco :D
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn cze 14, 2004 2:26 am

A z tym klingerytem na uszczelki to nie przesadzaj-jak będzie za gruby-to pokrywki Ci dobrze łożysk nie docisną.Kartonik lepszy,albo silikonix!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn cze 14, 2004 2:31 am

kazdy ma chwile zwatpienia, dlatego przy syfach najwaznijsza jest psychika, powinnismy chyba przed zakupem psychotesty sobie robic :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn cze 14, 2004 10:04 pm

RudeBoy pisze:No to musi byc wada produkcyjna. To o wiele ciekawiej wyglada w rzeczywistosci niz na tych pseudo fotkach. No to pozostaje mi szukac nowego tryba :(
Rude! Podeslij mi na priva cała fotkę-sprawdzę czy mam tego tryba.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz lip 11, 2004 11:46 am

No i dlugie poszukiwania tegoz trybka nie przyniosly efektu. Nikt tego nie ma! Cale reduktory mi chca sprzedwac hieny jedne.
Mi potrzeba tylko jedno pieprzone koleczko z zabkami. Moze ktos ma jakies bambytle pozostale po reduktorze gazowym... he...?
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » ndz lip 11, 2004 1:00 pm

RudeBoy pisze:No i dlugie poszukiwania tegoz trybka nie przyniosly efektu. Nikt tego nie ma! Cale reduktory mi chca sprzedwac hieny jedne.
Mi potrzeba tylko jedno pieprzone koleczko z zabkami. Moze ktos ma jakies bambytle pozostale po reduktorze gazowym... he...?
A nie można dorobic tego skoro jeden tryb tylko :)5

Zapodaj zdjecie jak możesz i opisz co za tryb, proste sciete jakie zęby itd...

może cos da sie zrobic.... :)2
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz lip 11, 2004 1:03 pm

Wiesz.. wszystko da sie dorobic. Pytanie tylko jest ile to bedzie kosztowac. Takie trybo musi byc zrobione z bardzo dobrego materialu no i musi byc utwardzone powierzchniowo chyba do jakiejstam glebokosci.

A dokladnie chodzi o to:

Obrazek
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lip 11, 2004 1:19 pm

woda...se postał ileśtam zanurzony i zjadło...

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz lip 11, 2004 1:21 pm

no.. hmm.. nie sadze...
Reduktor jezdzil na aucie. W srodku mial czysty olej a nie wode. Wszystkie inne tryba sa ok.. tylko to takie syfne.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lip 11, 2004 1:23 pm

ta woda to do ubytku na trybie...troche się zgubiłem...

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz lip 11, 2004 1:25 pm

No rozumie ze o to Ci chodzilo. Ze woda spowodowala ubytki na trybie.

Jak na moj gust to musialo zardzewiec zanim je zamontowano do reduktora albo poprostu bylo wadliwe.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lip 11, 2004 1:26 pm

wygląda na wżery a nie zużycie...mógł ktoś kiedyś założyć ten tryb z innego zardzwiałego reduktora...nieważne - do wymiany...

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » ndz lip 11, 2004 1:29 pm

banan pisze:nieważne - do wymiany...
NO i w tym rzecz!

Tylko nie ma na co tego wymienc :(
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lip 11, 2004 1:30 pm

dałem ci namiar na pw

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » wt lip 13, 2004 12:52 pm

No i wymienilem pare zdan z poznanska firma na S.

:o

Wiedzialem, ze bedzie drogo ale no bez jaj. Jak bym dolozyl drugie tyle co ten Pan chce za to kolko to bym sobie kupil caly reduktor.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt lip 13, 2004 1:10 pm

mów ile krzyknął...ciekaw jestem...

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » wt lip 13, 2004 1:14 pm

130 za nowe

80 za uzywane

do tego 10 za wysylke :wink:
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość