To uwazaj żeby Ci jakiego znaku nie zassało ze słupa przed chłodnice,bo kradzież znaku 1000zt.DZIK_I_CZAPAJEW pisze:zgadza sie ten układ jest najlepszy do siebie załozyłem wentylator elektryczny o mocy 1 kW i jak osiągnie 80C to go włacza i temp. spada w oczach
przygotowanie do wodowania
Moderator: Student
Ostatnio zmieniony pn lis 15, 2004 5:21 pm przez luk, łącznie zmieniany 1 raz.
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Jasne, że przesadzałem z tymi 20 końmi... Ale oficjalnie - wentylator fiata 126p pochłania 3,9 KM... Już widziałem takie zabiegi jak chłodzenie malucha wentylatorem elektrycznym w celu odciążenia silnika - stosowane przez maluchowych rajdowców. Czy się ten silnik schładzał - nie wiem, bo nie śledziłem rozwoju prac, ale buta auto miało wyraźnie lepszego podczas próbwojtekd pisze:no z tym 1kW to niezly numer, ale mowienie ze wentylator napedzany paskiem zabiera okolo 20 KM to tez koloryzowanie![]()
wentylator owszem tyle zabiera mocy. ale w lokomotywie spalinowej
SebastianS pisze:...Ale oficjalnie - wentylator fiata 126p pochłania 3,9 KM...

to na jazde pozostaje 1,1 KM




a ja mam takie pytanko czy nie trzeba jakos specjanie zabezpieczac alternatora przed wodowaniem?? czy korki wlewu oleju sa z natury wystarczajaco szczelne czy tez trzeba stosowac jakiegos kondoma?
ja rozwiercam dziure w korku i na kleju osadze tam rureczke a do niej wezykzaq pisze:ja jeszcze odnosnie wody. Czy konieczne jest wyprowadzenie odpowietrzania mostów i skrzyń? Moze ma ktos jakis patent na odpowietrzenie pompy hamulcowej ktora jest ponizej poziomu podłogi?
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Najprościej jest wyprowadzić wężyki z mostów, skrzyni - do reduktora z niewiadomych przyczyn jeszcze nigdy nie nalało się, a i prezes jak posiadaczem gazika był to również donosił, że reduktor wody nie nabiera - i połączyć je na pace jakimś wydumanym rozgałęźnikiem do małego kompresorka, coby lekkie nadciśnienie przy wjeździe w wodę utrzymać - bo jak tego nie zrobisz, to pomimo wyprowadzeń woda i tak wedrze się do napędów przez uszczelniacze. A ile tam piachu znajdziesz to szok normalnie.
Ja jeszcze rozważam opcjonalne dołączenie nadmuchu świerzego wiejskiego powietrza do skrzyni korbowej - uruchamianego na wypadek zagaśnięcia motoru w sytuacji zanurzenia. Rzecz wbrew pozorom nie jest trudna - trza tylko odpowiedni zaworek skombinować, żeby całego oleum z silnika nie wylać z kompresora później
Ja jeszcze rozważam opcjonalne dołączenie nadmuchu świerzego wiejskiego powietrza do skrzyni korbowej - uruchamianego na wypadek zagaśnięcia motoru w sytuacji zanurzenia. Rzecz wbrew pozorom nie jest trudna - trza tylko odpowiedni zaworek skombinować, żeby całego oleum z silnika nie wylać z kompresora później

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości