Zmiana podwozia w gazie.

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt lis 12, 2004 8:36 pm

co sie cieszysz 8) nauka radziecka nie takie przypadki zna :)23
jak to mowia fachofcy: wkrecowny gwozdz trzyma dwa razy lepiej jak wbita sroba :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » pt lis 12, 2004 8:41 pm

To co, niby rozgżany (ale jeszcze nie płonący smar grafitowy) lepiej wnika w pory resora niż zimny. ( swoją drogą to ciekawe czy nie lepiej przed podgżaniem dodać B12 i karoten, aby nieco resor odżywić)
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » sob lis 13, 2004 1:19 pm

Tomb pisze:To co, niby rozgżany (ale jeszcze nie płonący smar grafitowy) lepiej wnika w pory resora niż zimny. ( swoją drogą to ciekawe czy nie lepiej przed podgżaniem dodać B12 i karoten, aby nieco resor odżywić)
taa... i witaminę Ć, żeby zabić wolne rodniki... :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » sob lis 13, 2004 1:28 pm

Grzeje się po to, zeby wykorzystać go znacznie mniej, niż w tedy kiedy jest zimny... i pędzelkiem się elegancko nakłada...

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » ndz lis 14, 2004 8:03 pm

Kiedyś ktoś powiedział mi, że zimą nie należy walczyć na miecze, bo częściej pękają. Na poczatku nie uwieżyłem, ale z doświadczeniem okazało sie, że żeczywiscie te pare stopni mniej powodowało, że stal robiła się na tyle bardziej krucha, że rzeczywiście łamaliśmy więcej mieczy.

Dla tego prowokacyjnie (b12 i karoten), próbowałem wydobyć info dla czego grzać smar grafitowy. Jeżeli jednak tylko chodzi o łatwość rozprowadzenia, to przy cenie smaru chyba nie warto garnków brudzić :D
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz lis 14, 2004 8:14 pm

Tomb pisze:Kiedyś ktoś powiedział mi, że zimą nie należy walczyć na miecze, bo częściej pękają. Na poczatku nie uwieżyłem, ale z doświadczeniem okazało sie, że żeczywiscie te pare stopni mniej powodowało, że stal robiła się na tyle bardziej krucha, że rzeczywiście łamaliśmy więcej mieczy...
Bo je Aladin kijowo wykuł... Ty też masz łeb zakuty? Mojego brata to dotknęło jakiś czas temu - co u niego jestem, to nogę skręcam w pokoju o jakies nieprawdopodobne żelastwa - topory, zbroje, kolczugi, miecze... :)21

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz lis 14, 2004 8:36 pm

przyganial kociol garnkowi 8)
ciekaw jestem co twoj brat mowi wchodzac do ciebie i lamiac sobie nogi o jakies silniki, mosty, resory czy inne zlomy ??


:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Dziku2
Posty: 342
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Dziku2 » ndz lis 14, 2004 10:02 pm

MOC pisze:co sie cieszysz 8) nauka radziecka nie takie przypadki zna :)23
jak to mowia fachofcy: wkrecowny gwozdz trzyma dwa razy lepiej jak wbita sroba :)21
raczej powinno być odwrotnie:
wbita śruba trzyba lepiej niż wkręcony gwóźdź
:)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz lis 14, 2004 10:21 pm

MOC pisze:przyganial kociol garnkowi 8)
ciekaw jestem co twoj brat mowi wchodzac do ciebie i lamiac sobie nogi o jakies silniki, mosty, resory czy inne zlomy ??
:)21
Ty se lepiej mejla ściągnij, bracie, bo coś wysłałem i cisza...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn lis 15, 2004 2:16 am

Dziku2 pisze:
MOC pisze:co sie cieszysz 8) nauka radziecka nie takie przypadki zna :)23
jak to mowia fachofcy: wkrecowny gwozdz trzyma dwa razy lepiej jak wbita sroba :)21
raczej powinno być odwrotnie:
wbita śruba trzyba lepiej niż wkręcony gwóźdź
:)21

nie byc taki drobiazgowy :wink: i tak na to samo wychodzi :lol:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lis 15, 2004 8:43 am

MOC pisze:przyganial kociol garnkowi 8)
ciekaw jestem co twoj brat mowi wchodzac do ciebie i lamiac sobie nogi o jakies silniki, mosty, resory czy inne zlomy ??
:)21
Tyyy, no u mnie w domu takie rzeczy nie rezydują... Owszem, na parapecie ostatnio zamiast kwiatków gaźnik stoi a w szafce rozrusznik i amortyzatory zamiast majtek, ale to jeszcze nie ta skala :)21

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn lis 15, 2004 10:00 am

SebastianS pisze: A tak w ogóle - to najlepszą metodą tuningu resorów jest ich wymiana na sprężyny :)
Sebastian to jest najlepszy sposób ulepszenia resorów jai kiedy kolwiek słyszłem :)2 :)21
musze to przemyślec i w gazie zastosować :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lis 15, 2004 10:26 am

Taaa... Słyszałemkiedyś - i zacząłem stosować - takie hasło, że coś się kwalifikuje do naprawy poprzez wyrzucenie :)21

No i tak jest z resorami - nadają się do przeróbki poprzez wyrzucenie właśnie :)21

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » pn lis 15, 2004 5:27 pm

SebastianS pisze:
Tomb pisze:Kiedyś ktoś powiedział mi, że zimą nie należy walczyć na miecze, bo częściej pękają. Na poczatku nie uwieżyłem, ale z doświadczeniem okazało sie, że żeczywiscie te pare stopni mniej powodowało, że stal robiła się na tyle bardziej krucha, że rzeczywiście łamaliśmy więcej mieczy...
Bo je Aladin kijowo wykuł... Ty też masz łeb zakuty? Mojego brata to dotknęło jakiś czas temu - co u niego jestem, to nogę skręcam w pokoju o jakies nieprawdopodobne żelastwa - topory, zbroje, kolczugi, miecze... :)21
Zakutą głowę mam, ale mam nadzieje że nie na codzień, a od Aladina mieczy nie biore bo od trzech lat ścierwo produkuje. Młody Zul zato robi coraz lepiej. Polecam! Zbroja w pokoju lepeij sie komponuje nawet od najbardziej wybrudzonego gaźnika! :wink:
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » pn lis 15, 2004 5:31 pm

SebastianS pisze:Taaa... Słyszałemkiedyś - i zacząłem stosować - takie hasło, że coś się kwalifikuje do naprawy poprzez wyrzucenie :)21

No i tak jest z resorami - nadają się do przeróbki poprzez wyrzucenie właśnie :)21
Jeśli chodzi o trwałość i niezawodność, to sie wasze sprężynki i wahacze po kątach kryją :wink: . Powiecie że szybciej na nich jeździcie? Popatrzcie na zawieszenie KAMAZÓW co Paryż Dakar wygrywają.
Wszystko ma swój cel i zastosowanie. HARDCORE RESOR GÓRĄ :D
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lis 15, 2004 10:54 pm

Tomb pisze:
SebastianS pisze:Taaa... Słyszałemkiedyś - i zacząłem stosować - takie hasło, że coś się kwalifikuje do naprawy poprzez wyrzucenie :)21

No i tak jest z resorami - nadają się do przeróbki poprzez wyrzucenie właśnie :)21
Jeśli chodzi o trwałość i niezawodność, to sie wasze sprężynki i wahacze po kątach kryją :wink: . Powiecie że szybciej na nich jeździcie? Popatrzcie na zawieszenie KAMAZÓW co Paryż Dakar wygrywają.
Wszystko ma swój cel i zastosowanie. HARDCORE RESOR GÓRĄ :D
Eee... Nieprawda... Spręzyna lepiej pracuje, wyraźna różnica... Poza tym lżejsza, większy skok zawiecha można uzyskać... z czym do ludzi...

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt lis 16, 2004 8:34 am

Jakby resor lepiej chodził, to by nikt na sprężyny nie przerabiał... aż mi się żal robiło jak za Bąkiem jechałem ( dopóki jeszcze jechał :)21 ) i trząsłem się jak galareta, a u niego tylko mosty skakały, a cała reszta jak samopoziomująca lufa w leopardzie... i Zielony nissana na szpringi też nie bez powodu przerobił... Trza tylko porządnie wykonać...

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt lis 16, 2004 9:15 am

Student, co to za podpis, jeździsz teraz na blondynie? :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt lis 16, 2004 9:57 am

Nie... ale fantazja ułańska podpowiedziała mi, że czas coś zmienić w swoim życiu i tera mam BIAŁE :o włosy... nie myślałem, że aż taki efekt uzyskam :)21 Więc ci co mnie jeszcze nie znają - nie będą mieli kłopotów, a ci co znają wpadną w siok :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt lis 16, 2004 10:01 am

A wracając do meritum sprawy - przy lotach wysokościowych...eee... przy lądowaniach raczej, już kilka resorów zweryfikowałem negatywnie i raz nawet udało mi się pogiąć nieodwracalnie ramę :)21 Ale tak czy tak - następny sezon przelatam na piórach, a potem zima = przeróbka na szpringi ( nie mylić ze stringami :)21 )

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » wt lis 16, 2004 5:16 pm

Może sprężyny dają większy skok, ale czy w ciężarówce w wielkimi kołami i resorami o stosunkowo duuużym skoku większy jest potrzebny?
(pozatym skok i tak da rade powiększyć, a niezależnie czy na resorach czy sprężynach zbyt wysoki środek ciężkości szkodzi)

Może są wygodniejsze, ale nie o wygody tu chodzi, a i tak niejaki Santana Kanibal ma naresorach komfort podobno nieustępujący sprężyny.

Może są lżejsze, ale zato mniej trwałe :evil: Basta, a oto mi chodzi!

Więc nie naśmiewajcie sie z resorów!
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » wt lis 16, 2004 5:27 pm

:)21 :)21 :)21

no coment
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » wt lis 16, 2004 5:55 pm

>> Tomb

Nikogo do resorow nie przekonasz. Nie ma na to argumentow.

Jak kiedys zbiore sile i sosik to z radoscia wywale resory z mojego gaza.
Na sprezynach jest zupelnie inna jazda.

Najwieksza wada resorow w gazie / uazie jest wlasnie ich mala wytrzymalosc. Wystarczy niefortunny skok i nie ma resora.
Zreszta co tu duzo gadac. Za garazem mam sterte polamanych resorow do gaza. Naprawde baardzo duzo ich jest :) Jak oddam to na zlom to bede pil przez tydzien...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lis 16, 2004 5:58 pm

Student pisze:Nie... ale fantazja ułańska podpowiedziała mi, że czas coś zmienić w swoim życiu i tera mam BIAŁE :o włosy... nie myślałem, że aż taki efekt uzyskam :)21 Więc ci co mnie jeszcze nie znają - nie będą mieli kłopotów, a ci co znają wpadną w siok :)21
Wiedźmin ?? :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lis 16, 2004 5:58 pm

Tomb pisze:Może sprężyny dają większy skok, ale czy w ciężarówce w wielkimi kołami i resorami o stosunkowo duuużym skoku większy jest potrzebny?
(pozatym skok i tak da rade powiększyć, a niezależnie czy na resorach czy sprężynach zbyt wysoki środek ciężkości szkodzi)

Może są wygodniejsze, ale nie o wygody tu chodzi, a i tak niejaki Santana Kanibal ma naresorach komfort podobno nieustępujący sprężyny.

Może są lżejsze, ale zato mniej trwałe :evil: Basta, a oto mi chodzi!

Więc nie naśmiewajcie sie z resorów!
"...ziew..."
bredzisz...od zbyt długiej jazdy na przesadnie utwardzonych resorach roztrzepało ci sapiencje
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość