Silnik dolnozaworowy

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Żurek
Posty: 520
Rejestracja: czw lip 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: okolice Radzymina

Re: Silnik dolnozaworowy

Post autor: Żurek » pt lis 15, 2013 10:39 pm

krys80 pisze:należy mieszać ją z benzyną ekstrakcyjną.....I ciekawe czy gazik lepiej by taka mieszanke lubil.
a to ciekawe :o :o :o
chętnie bym spróbował ale na razie jeżdżę tylko na gazie....pompę szlag trafił :)21
Gaz do końca-mojego albo jego
Gaz 69 dolniak prawie oryginał
Gaz 69 Wołga zmota

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Silnik dolnozaworowy

Post autor: krism » śr lis 20, 2013 6:24 pm

Gaz jest standartowo wyposazony w chlodnice oleju (nie wiem czy wszystkie egzemplarze), wiem ze znaczna czesc gazow miala ja na stale odczepiona (w moim obieg tej chlodnicy ma osobny zaworek?- nie wiem czy tak to mialo byc podlaczone).
Pytanie 1-czy olej za tak sie grzal ze wymaga sie jego chlodzenia (z uwzglednieniem faktu iz olej wspolczesny jest znacznie lepszy).
2-chce zmienic orginalny rosyjski filtr oleju na polski z s-21(bocznikowy) -jakie macie doswiadczenia z tym wlasne?

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Silnik dolnozaworowy

Post autor: krism » śr lis 20, 2013 6:28 pm

Żurek pisze:
krys80 pisze:należy mieszać ją z benzyną ekstrakcyjną.....I ciekawe czy gazik lepiej by taka mieszanke lubil.
a to ciekawe :o :o :o
chętnie bym spróbował ale na razie jeżdżę tylko na gazie....pompę szlag trafił :)21
Odpalilem gmc 353 na ekstrakcyjnej (zabraklo zwyklej) i mam wrazenie ze bylo lepiej- swoja droga innym dyskusyjnym eksperymentem jest dolanie semisyntetyku np: 2T do dwusuwow -eksperymentowalem z minimalnymi proporcjami i zadnych negatywnych efektow pracy (wyjatek VW t1 -zarzucal swiece)

Awatar użytkownika
grobas
 
 
Posty: 848
Rejestracja: sob cze 14, 2008 2:19 pm
Lokalizacja: Mazury / Warszawa

Re: Silnik dolnozaworowy

Post autor: grobas » śr lis 20, 2013 7:46 pm

krism pisze:Gaz jest standartowo wyposazony w chlodnice oleju (nie wiem czy wszystkie egzemplarze), wiem ze znaczna czesc gazow miala ja na stale odczepiona (w moim obieg tej chlodnicy ma osobny zaworek?- nie wiem czy tak to mialo byc podlaczone).
Pytanie 1-czy olej za tak sie grzal ze wymaga sie jego chlodzenia (z uwzglednieniem faktu iz olej wspolczesny jest znacznie lepszy).
Ma być zawór. Chłodnicę oleju wpinało się w obieg przy wysokich temperaturach zewnętrznych.
Olej się grzeje mocniej, bo i silnik żeliwny i ma inne właściwości odprowadzenia ciepła niż współczesne aluminiowe.
krism pisze:2-chce zmienic orginalny rosyjski filtr oleju na polski z s-21(bocznikowy) -jakie macie doswiadczenia z tym wlasne?
Znaczy chcesz wywalić oba oryginalne filtry i wsadzić współczesny, w miejsce wstępnego?
Jezeli tak, to będzie ciasno.
Taki od S-21 zdaje się, że nie wchodzi.
krism pisze:swoja droga innym dyskusyjnym eksperymentem jest dolanie semisyntetyku np: 2T do dwusuwow -eksperymentowalem z minimalnymi proporcjami i zadnych negatywnych efektow pracy (wyjatek VW t1 -zarzucal swiece)
A co ma dać olej w benzynie (oprócz zarzucania świec :wink: )?
GAZ-69M: R-125M / RD-115 będzie...
K-750W
Wolf Fu2
RD-115z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości