a to ciekawekrys80 pisze:należy mieszać ją z benzyną ekstrakcyjną.....I ciekawe czy gazik lepiej by taka mieszanke lubil.



chętnie bym spróbował ale na razie jeżdżę tylko na gazie....pompę szlag trafił

Moderator: Student
a to ciekawekrys80 pisze:należy mieszać ją z benzyną ekstrakcyjną.....I ciekawe czy gazik lepiej by taka mieszanke lubil.
Odpalilem gmc 353 na ekstrakcyjnej (zabraklo zwyklej) i mam wrazenie ze bylo lepiej- swoja droga innym dyskusyjnym eksperymentem jest dolanie semisyntetyku np: 2T do dwusuwow -eksperymentowalem z minimalnymi proporcjami i zadnych negatywnych efektow pracy (wyjatek VW t1 -zarzucal swiece)Żurek pisze:a to ciekawekrys80 pisze:należy mieszać ją z benzyną ekstrakcyjną.....I ciekawe czy gazik lepiej by taka mieszanke lubil.![]()
![]()
![]()
chętnie bym spróbował ale na razie jeżdżę tylko na gazie....pompę szlag trafił
Ma być zawór. Chłodnicę oleju wpinało się w obieg przy wysokich temperaturach zewnętrznych.krism pisze:Gaz jest standartowo wyposazony w chlodnice oleju (nie wiem czy wszystkie egzemplarze), wiem ze znaczna czesc gazow miala ja na stale odczepiona (w moim obieg tej chlodnicy ma osobny zaworek?- nie wiem czy tak to mialo byc podlaczone).
Pytanie 1-czy olej za tak sie grzal ze wymaga sie jego chlodzenia (z uwzglednieniem faktu iz olej wspolczesny jest znacznie lepszy).
Znaczy chcesz wywalić oba oryginalne filtry i wsadzić współczesny, w miejsce wstępnego?krism pisze:2-chce zmienic orginalny rosyjski filtr oleju na polski z s-21(bocznikowy) -jakie macie doswiadczenia z tym wlasne?
A co ma dać olej w benzynie (oprócz zarzucania świeckrism pisze:swoja droga innym dyskusyjnym eksperymentem jest dolanie semisyntetyku np: 2T do dwusuwow -eksperymentowalem z minimalnymi proporcjami i zadnych negatywnych efektow pracy (wyjatek VW t1 -zarzucal swiece)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości