Post
autor: MOC » śr kwie 20, 2005 11:16 pm
czesław&jarząbek pisze:zu-tec pisze:No....okulary znazłem...

..a zatem proszszsz..:
ARO M461 z silnikiem Peugeot Indenor 2112 ccm 62 KM, 12.3 mkg;
w wersji 6-osob (2+4 fejs tu fejs) z opończą i kołem zapasowym na wewn. sciance tylnej klapy kosztował w 1976 r we Francji 32 520 franiów z watem. W opcji była 3-tonowa wyciągarka elektryczna za 7 200 franiów.
Dla porównania Toyka BJ 40 kosztowała 40 500.
Over
P.S. Portaro do serii 200 korzystało a silników Daihatsu Diesel 2.5 litra turbo i wolnossący oraz benzynowych Volvo.... curfa, na co mi przyszło na stare lata - grzebać w prehistorii rumuńskej motoryzacji..

powiedzmy że mnie przekonałeś

nie mozliwe, czesiek jak to sie stalo, nie zdarzyles historii zwichrowac

a tak walczyl, normalnie jak lew, a tu dupa no, te cholery francuzy i do muscela sie dobraly....

Ostatnio zmieniony czw kwie 21, 2005 7:47 pm przez
MOC, łącznie zmieniany 1 raz.
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4
