Czy warto kupic mustala ?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr kwie 20, 2005 9:44 pm

zu-tec pisze:No....okulary znazłem... :wink: ..a zatem proszszsz..:
ARO M461 z silnikiem Peugeot Indenor 2112 ccm 62 KM, 12.3 mkg;
w wersji 6-osob (2+4 fejs tu fejs) z opończą i kołem zapasowym na wewn. sciance tylnej klapy kosztował w 1976 r we Francji 32 520 franiów z watem. W opcji była 3-tonowa wyciągarka elektryczna za 7 200 franiów.
Dla porównania Toyka BJ 40 kosztowała 40 500.
Over :)

P.S. Portaro do serii 200 korzystało a silników Daihatsu Diesel 2.5 litra turbo i wolnossący oraz benzynowych Volvo.... curfa, na co mi przyszło na stare lata - grzebać w prehistorii rumuńskej motoryzacji.. :roll:
powiedzmy że mnie przekonałeś
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr kwie 20, 2005 9:45 pm

MOC pisze::o
a ty czego sie gapisz?
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr kwie 20, 2005 11:16 pm

czesław&jarząbek pisze:
zu-tec pisze:No....okulary znazłem... :wink: ..a zatem proszszsz..:
ARO M461 z silnikiem Peugeot Indenor 2112 ccm 62 KM, 12.3 mkg;
w wersji 6-osob (2+4 fejs tu fejs) z opończą i kołem zapasowym na wewn. sciance tylnej klapy kosztował w 1976 r we Francji 32 520 franiów z watem. W opcji była 3-tonowa wyciągarka elektryczna za 7 200 franiów.
Dla porównania Toyka BJ 40 kosztowała 40 500.
Over :)

P.S. Portaro do serii 200 korzystało a silników Daihatsu Diesel 2.5 litra turbo i wolnossący oraz benzynowych Volvo.... curfa, na co mi przyszło na stare lata - grzebać w prehistorii rumuńskej motoryzacji.. :roll:
powiedzmy że mnie przekonałeś
:)21
nie mozliwe, czesiek jak to sie stalo, nie zdarzyles historii zwichrowac :lol: a tak walczyl, normalnie jak lew, a tu dupa no, te cholery francuzy i do muscela sie dobraly....
:)21
Ostatnio zmieniony czw kwie 21, 2005 7:47 pm przez MOC, łącznie zmieniany 1 raz.
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr kwie 20, 2005 11:52 pm

oczywiście, że muscela motor to francuskie dzieło...a dokładnie reno coś tam dupa...każdy to wie...
no :)21

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » czw kwie 21, 2005 8:58 am

:roll: silnik....w muscelu to byl rumuński...nigdy licencji na silnik saviema nie kupili.. poprostu go zerżnęli, co było oczywiste w dawnym bloku wschodnim.
"Jeżdżę z kim chcę"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości