Gaz 69 na springach.
Moderator: Student
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
no i tylny i przedni panhard musi być po tej samej stronie kotwiczony do ramy - czyli po LEWEJ (chyba że masz gazika z anglii . )[/quote]
Ale jak mają patrole gr chyba sa kotwiczone tak ze tył jest z prawej a przód z lewej. Chyba ze sie myle. I jest wszystko ok.
Ale jak mają patrole gr chyba sa kotwiczone tak ze tył jest z prawej a przód z lewej. Chyba ze sie myle. I jest wszystko ok.
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Dzieki ci borman za konkretna odpowiedz. Przerobie to w najblizszym czasie. Czytalem duzo o sprezynach ale tego nigdzie nie znalazlem. Ale kat wyprzedzenia zwrotnicy trez jest zrypany.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
....ażeby poprawić kąt (bez przespawywania uchwytów )to najprosciej jest podgiąć te pie..one wachacze - jeżeli to wystarczy . (ale pewnie nie wystarczy )........zresztą ,,rzuciłem tylko okiem na foto ''- mogę się nieznać .tiger pisze:Dzieki ci borman za konkretna odpowiedz. Przerobie to w najblizszym czasie. Czytalem duzo o sprezynach ale tego nigdzie nie znalazlem. Ale kat wyprzedzenia zwrotnicy trez jest zrypany.
Michał...G pisze:no i tylny i przedni panhard musi być po tej samej stronie kotwiczony do ramy - czyli po LEWEJ (chyba że masz gazika z anglii . )
Ale jak mają patrole gr chyba sa kotwiczone tak ze tył jest z prawej a przód z lewej. Chyba ze sie myle. I jest wszystko ok.[/quote]
... ?!?!- a naprzykład R.Rover nie ma wcale panharda na tyle - nie widzisz różnicy ?.... a jeżdził ty kiedy np. nivą - hę ?
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Nie no z tergo co patrzylem to kat jest troche sporo spierniczony. W weekend przerobimy mocowania przy moscie i panharda damy zeby byl dobrze.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
No to coBart03 pisze:przecie niva ma panhardaborman pisze: ... ?!?!- a naprzykład R.Rover nie ma wcale panharda na tyle - nie widzisz różnicy ?.... a jeżdził ty kiedy np. nivą - hę ?

RR z tyłu mają tzw sierżanta, który niby ma stbilizować pracę mostu. Jednak trzeba pamiętac , że sierżant współpracuje z drążkami pływającymi, jesli aplikujemy do tyłu radiusy to różnica w długości sierżanata i radiusów podczas skoku mostu doprowadzi do wyrywania słabszego elementu. U mnie w Gaziku wyrywało mocownia sierżanta przy ramie a ponieważ rama jest dwuwarstwowa to wyszła z tego maksymalna ch,ujnia. Dlatego przy przeróbce na sprężyny od razu trza motac panharda z tyłu. Najważniejszy jest według mnie kąt pochylenia panharda a to z której strony jest mocowany to juz inasza inszość.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
Ja tam nie rozumie jednej sprzecznosci - Fantastyczni Ludzie w tak poj.ebanych autach. A jeśli mowa o tych LR to uważam, że mają zajebiste zawieszenie i tylko to w nich można cenić. W końcu zaczynali jako fabryka maszyn rolniczych i pewnie tak powinno zostać, aczkolwiek yamaha z fabryki fortepianów ewaluowała w całkiem przyjaznym kierunkuToroo pisze:BĄKU tu tak ładnie konstruktywnie się wypowiadasza w LR toczysz batalię
o niesłuszności marki![]()
Uraz do maszyn czy do ludzi

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Niekoniecznie panharda. Równie dobrze możesz użyć sierżanta skonfigurowanego z drążkami mocowanymi do mostu w jednym punkcie - czyli umożliwiającymi kompensację długości drążków i panharda przy skoku mostu poprzez jego delikatny obrót wokół osi kół - identycznie jak jest to zrobione właśnie w RRBĄKU pisze:No to coBart03 pisze:przecie niva ma panhardaborman pisze: ... ?!?!- a naprzykład R.Rover nie ma wcale panharda na tyle - nie widzisz różnicy ?.... a jeżdził ty kiedy np. nivą - hę ?Wszystko można przerobić...
RR z tyłu mają tzw sierżanta, który niby ma stbilizować pracę mostu. Jednak trzeba pamiętac , że sierżant współpracuje z drążkami pływającymi, jesli aplikujemy do tyłu radiusy to różnica w długości sierżanata i radiusów podczas skoku mostu doprowadzi do wyrywania słabszego elementu. U mnie w Gaziku wyrywało mocownia sierżanta przy ramie a ponieważ rama jest dwuwarstwowa to wyszła z tego maksymalna ch,ujnia. Dlatego przy przeróbce na sprężyny od razu trza motac panharda z tyłu. Najważniejszy jest według mnie kąt pochylenia panharda a to z której strony jest mocowany to juz inasza inszość.
Z mojej wypowiedzi jasno wynika, że jest to właśnie w RR zastosowane, notomiast przy przekładce do Gaza tylny most przy ociązeniu miał tendencje do smoskrętu. W teorii nawet kumasz bazę....SebastianS pisze:Niekoniecznie panharda. Równie dobrze możesz użyć sierżanta skonfigurowanego z drążkami mocowanymi do mostu w jednym punkcie - czyli umożliwiającymi kompensację długości drążków i panharda przy skoku mostu poprzez jego delikatny obrót wokół osi kół - identycznie jak jest to zrobione właśnie w RRBĄKU pisze:No to coBart03 pisze: przecie niva ma panhardaWszystko można przerobić...
RR z tyłu mają tzw sierżanta, który niby ma stbilizować pracę mostu. Jednak trzeba pamiętac , że sierżant współpracuje z drążkami pływającymi, jesli aplikujemy do tyłu radiusy to różnica w długości sierżanata i radiusów podczas skoku mostu doprowadzi do wyrywania słabszego elementu. U mnie w Gaziku wyrywało mocownia sierżanta przy ramie a ponieważ rama jest dwuwarstwowa to wyszła z tego maksymalna ch,ujnia. Dlatego przy przeróbce na sprężyny od razu trza motac panharda z tyłu. Najważniejszy jest według mnie kąt pochylenia panharda a to z której strony jest mocowany to juz inasza inszość.


Inne profilowanie ramy i inne kąty mocowań drążków

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja akurat z tylem problemow nie mam ale z przodu jestem pewien ze najwiekszym problemem jest kat wyprzedzenia. Ale skoro bede musial juz to rozbierac to zmienie tez mocowania panharda na odwrot.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
nie masz problemow bo masz kute wahacze GR-a mocowane w 2 punktach na moscie
kat wyprzedzenia zwrotnicy ma duzy wplyw w mostach Patrolowych - np w uazie juz az tak strasznie nie jest, tym bardziej ze przy takim kacie twoich wahaczy most o tyle sie obrocil ze napewno bedzie go starsznie noscic po czarnym
Panharda daj pod malym katem bo inaczej przy pracy calego mostu -gora dol- bedziewyjezdzal na boki
kat wyprzedzenia zwrotnicy ma duzy wplyw w mostach Patrolowych - np w uazie juz az tak strasznie nie jest, tym bardziej ze przy takim kacie twoich wahaczy most o tyle sie obrocil ze napewno bedzie go starsznie noscic po czarnym
Panharda daj pod malym katem bo inaczej przy pracy calego mostu -gora dol- bedziewyjezdzal na boki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
czy tu ktoś mowił o ,,kątach pochylenia swoznia zwrotnicy''..... w tylnym moście ?.........a niby dlaczego w patrolu ma znaczenie a w uazie nie ?
...........a odnosnie nivy i aut z niezależnym przodem (drążkowachaczowce i spręzynowce )- jeden kij z której strony ma tylnego panharda (i tak zarzuca dupą na dziurach i tak ).
...........a odnosnie nivy i aut z niezależnym przodem (drążkowachaczowce i spręzynowce )- jeden kij z której strony ma tylnego panharda (i tak zarzuca dupą na dziurach i tak ).
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Wiadomo ze bedzie dupa rzucac bo panhard prz dobiciu sie nie skraca.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
To może zastosować teleskopowy?tiger pisze:Wiadomo ze bedzie dupa rzucac bo panhard prz dobiciu sie nie skraca.

A tak serio - to jest na to patent - podwójny panhard, każda połówka mocowana z jednej strony do ramy a pośrodku do mostu, za pomocą orczyka - zero wyjeżdżania mostu spod auta, zero zarzucania na dojebach - vide bowler wildcat
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Jakos sobie nie wyobrazam jak to moze dzialac.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
W ruskim sprzęcie wszystko jest możliwe http://www.uazbuka.ru/video/fin.mpgBart03 pisze:zwrotnice i sworznie w tylnym moscie

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Zdaje sie ze ten gosc z poltuska tez takie cos zmotal. W sumie nawet ladnie to wyglada i podobno dobrze robi.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości