wysoka temperatura silnika

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: +MaRciN+ » pn sie 23, 2004 9:22 pm

SebastianS pisze:jeśli po ingerencji jakiegoś pana to się zaczęło dziać, spróbuj przeanalizoac, czy nie mogło się zdarzyć tak, że podłaczenie instalacji wodnej, ogrzewającej parownik gazu, spowodowało jakieś zapowietrzenie układu chłodzenia. Możesz mieć bańkę powietrza gdzieś w układzie, co powoduje lokalne przegrzanie - sprawdź czy nie ma na przewodach chłodzenia przewidzianych odpowietrzników, poodkręcaj je przy pracującym silniku, sprawdź, może gdzieś bańkę wypuścisz i problem zniknie.
Układ byl odpowietrzany..

Mozliwe jest to ze przez te nowe węzyki podlaczone pod układ zrobil sie jakis obieg inny albo co ???
Jeep WK 4.7 v8

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt sie 24, 2004 6:27 am

jeżeli odpowietrzany był już po tym podłączeniu, a zrobion to prawidłowo, to nie ma to wpływu na chłodzenie sielnika - parownik właczany jest w układ ogrzewania - nie ma wpływu na obieg chłodzenia. Trzeba w takim razie szukać gdzie indziej. Zobacz czy np. koleś przypadkowo nie odłączył wentylatora - chyba masz elektryczny?

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » wt sie 24, 2004 7:27 am

SebastianS pisze:
Żuczek pisze:U mnie np róznice w temperaturze pracy w gorący dzień i chłodna noc dochodzą do 30 stopni.
Zamontuj se sprawny termostat i wyczyść albo wymień chłodnicę... 30 stopni?? śmietnik, panie...
Też myślałem że termostat jest do d... wymieniłem ostatnio wymieniłem też chłodnicę i bez zmian to chyba taki urok tego silnika. Ważne że się nie przegrzewa:-)
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt sie 24, 2004 7:46 am

Żuczek pisze:
SebastianS pisze:
Żuczek pisze:U mnie np róznice w temperaturze pracy w gorący dzień i chłodna noc dochodzą do 30 stopni.
Zamontuj se sprawny termostat i wyczyść albo wymień chłodnicę... 30 stopni?? śmietnik, panie...
Też myślałem że termostat jest do d... wymieniłem ostatnio wymieniłem też chłodnicę i bez zmian to chyba taki urok tego silnika. Ważne że się nie przegrzewa:-)
Czyli jak jest chłodno to się nie dogrzewa... rozumiem.. Mały obeg wody zatkany - normalne w żuku, jeśli się jeździ na wodzie a nie na płynie... Ciśnienie wody wymuszone przez pompę, zamiast uchodzić przez mały obieg wymusza uchylenie się termostatu i część wody niepotrzebnie zasuwa przez chłodnicę, nadmiernie się schładzając...

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: +MaRciN+ » wt sie 24, 2004 8:44 am

SebastianS pisze:jeżeli odpowietrzany był już po tym podłączeniu, a zrobion to prawidłowo, to nie ma to wpływu na chłodzenie sielnika - parownik właczany jest w układ ogrzewania - nie ma wpływu na obieg chłodzenia. Trzeba w takim razie szukać gdzie indziej. Zobacz czy np. koleś przypadkowo nie odłączył wentylatora - chyba masz elektryczny?
Wlasnie Wentylator mechaniczny jest :/ na pasku :/
ehh.... musze znalesc czas i pogmyrac w syfie bo pogoda jest i by cos popycil :D
Jeep WK 4.7 v8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość