Strona 1 z 1

gaz przekładnia kierownicza

: śr sie 26, 2015 7:37 pm
autor: waciak
Witam i mam pytanie jak radzicie sobie ze zużytymi przekładniami kierowniczymi, które dostają zbyt znacznego luzu. Wiadomo są tacy co uważają że już z fabryki wychodziły z wadą - to zwykle brak smarowania + marny materiał na ślimaku co skutkowało- taka nie smarowana przekładnia dostaje w pewnym zakresie luz i ściskanie śruby regulacji nie przynosi zamierzonego efektu a może prowadzić do zacinania.
Sumując : oddajecie do regeneracji (kto to robi solidnie w Małopolsce ), wymieniacie na inny model (jaki dawca z najmniejszą sumą przeróbek), regulujecie na chama ściskając .

Re: gaz 69

: śr sie 26, 2015 8:45 pm
autor: klucz13
wypiernicz jeden temat , dubel zbyteczny a co przekładni to dotoczyć nad wymiarową rolkę
:)21

Re: gaz 69

: czw sie 27, 2015 12:16 pm
autor: piotr759
Tu znajdziesz nową kolumnę:
http://sklep.tarmot.ig.pl/activeshop/Pr ... nicza.html
Możesz szukać także na allegro i innych portalach części do przekładni od Żuka. Są takie same jak w Gazie.

Re: gaz przekładnia kierownicza

: pt sie 28, 2015 8:44 pm
autor: toruńskigazik
Spokojnie możesz regulować i nie będzie się zacinać. Tego nie da się skręcić zbyt mocno. Obracanie śrubą regulacji powoduje zmniejszenie luzu ale jeżeli pokręcisz zbyt mocno luz znowu zacznie się zwiększać. Wszystko na temat regulacji znajdziesz w książce Glinki o naprawie Syreny. To są praktycznie identyczne przekładnie. Jeżeli zużycie elementów wyklucza skuteczną regulację ratuj się częściami od Żuka, tak jak radzi Piotr. Fajniej i taniej jest coś naprawić niż wymieniać na nowe. Powodzenia.