silnik omega 2,4 benzyna do gaza 69

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

cris
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 29, 2004 5:23 pm

silnik omega 2,4 benzyna do gaza 69

Post autor: cris » śr gru 29, 2004 5:40 pm

mam silnik od omegi 2,4 benzyna 4 cylindrowy ze skrzynia od senatora 2,5 chcialbym to wstawic do gaza 69 .Prosze poradzcie jak to bedzie sie spisywac? czy da sobie rade w terenie? czy to bedzie porazka?

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » śr gru 29, 2004 7:09 pm

spisuje sie reweleacyjnie na 33 calach daje zajefajnie rade nie wiem jak bedzie ze skrzynia z senatora ale ze skrzynia 5 z opla rekorda jest bomba :)2 :)2 :)2 mój wujek i kuzyn maja takie silniki ja tez taki planuje narazie mam rekorda
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr gru 29, 2004 11:33 pm

Bedzie nieźle... Zostawiasz wtrysk? Jak tak, to dobrze przemysl lokalizacje i zabezpieczenie junita, coby nie szczezł w wodzie.

cris
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 29, 2004 5:23 pm

Post autor: cris » czw gru 30, 2004 12:48 pm

wtrysk zastapilem gaznikiem elektronika + woda moze byc problem :)

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw gru 30, 2004 7:14 pm

yyyy... no to sporo jadu odebrałeś silnikowi. A w zasadzie to jak zamierzasz wykorzystywać auto? Bo to determinuje takie czy inne zapotrzebowanie na moc.

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pt gru 31, 2004 12:22 am

Najpierw wymieniamy super pałer silnik, coby ukończyć na blacie jakąś imprezę, potem wsadzamy większe laćki coby lepiej brał wyjeby i ukończyć jakąś imprezę, potem wsadzamy lepsze mosty coby ukończyć w końcu jakąś impreze, potem wsadzamy mocniejsze wały aby ukończyć wreszcie jakąś imprezę, potem wsadzamy jakieś lepsze reduktory coby ukończyc jakąś imprezę, potem wsadzamy skrzynie biegów coby ukończyć jakaś imperezę , potem sprzedajemy syfa za 0,25 tego cośmy włożyli aby dołożyć 1,75 tego cośmy włożyli i zacząć wreszcie kończyć imprezy a potem jesteśmy sfustrowani i nie wiemy co robić :lol: :roll:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » pt gru 31, 2004 12:49 am

BĄKU pisze:Najpierw wymieniamy super pałer silnik, coby ukończyć na blacie jakąś imprezę, potem wsadzamy większe laćki coby lepiej brał wyjeby i ukończyć jakąś imprezę, potem wsadzamy lepsze mosty coby ukończyć w końcu jakąś impreze, potem wsadzamy mocniejsze wały aby ukończyć wreszcie jakąś imprezę, potem wsadzamy jakieś lepsze reduktory coby ukończyc jakąś imprezę, potem wsadzamy skrzynie biegów coby ukończyć jakaś imperezę , potem sprzedajemy syfa za 0,25 tego cośmy włożyli aby dołożyć 1,75 tego cośmy włożyli i zacząć wreszcie kończyć imprezy a potem jesteśmy sfustrowani i nie wiemy co robić :lol: :roll:
autobiografia w 30 sekund ??

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt gru 31, 2004 2:56 am

Bąku ma poniekąd rację... taka pętla może nie mieć końca... Dlatego trzeba zastanowić się, do czego ma być auto, jaki profil imprez nas interesuje i pod to budować auto. Jak chcemy zapierdalać, trzeba silnika z jadem, odpowiedniego zawiecha, jak chcemy się topić w lagrach po szyję, trzeba wielkie lacie, lift, snorkel, moc silnika nie jest już aż taka istotna...
Mocne mosty obowiązkowo, jeśli myślimy o czymś więcej, niż takie sobie jeżdżenie dla zabawy połączone z panowaniem nad amokiem.

Pojazdów uniwersalnych nie ma, jak coś jest do wszystkiego, jest do niczego.

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pt gru 31, 2004 6:09 pm

maksz pisze:
BĄKU pisze:Najpierw wymieniamy super pałer silnik, coby ukończyć na blacie jakąś imprezę, potem wsadzamy większe laćki coby lepiej brał wyjeby i ukończyć jakąś imprezę, potem wsadzamy lepsze mosty coby ukończyć w końcu jakąś impreze, potem wsadzamy mocniejsze wały aby ukończyć wreszcie jakąś imprezę, potem wsadzamy jakieś lepsze reduktory coby ukończyc jakąś imprezę, potem wsadzamy skrzynie biegów coby ukończyć jakaś imperezę , potem sprzedajemy syfa za 0,25 tego cośmy włożyli aby dołożyć 1,75 tego cośmy włożyli i zacząć wreszcie kończyć imprezy a potem jesteśmy sfustrowani i nie wiemy co robić :lol: :roll:
autobiografia w 30 sekund ??
Moze nie do końca autobiografia ale trochę własnych i cudzych doświadczeń :lol:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pn sty 03, 2005 12:03 pm

BĄKU pisze:
maksz pisze: autobiografia w 30 sekund ??
Moze nie do końca autobiografia ale trochę własnych i cudzych doświadczeń :lol:
Miałem 10 lat, gdy mi most uiebał brat... :)21
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sty 03, 2005 12:33 pm

BĄKU pisze:Najpierw wymieniamy super pałer silnik, coby ukończyć na blacie jakąś imprezę, potem wsadzamy większe laćki coby lepiej brał wyjeby i ukończyć jakąś imprezę, potem wsadzamy lepsze mosty coby ukończyć w końcu jakąś impreze, potem wsadzamy mocniejsze wały aby ukończyć wreszcie jakąś imprezę, potem wsadzamy jakieś lepsze reduktory coby ukończyc jakąś imprezę, potem wsadzamy skrzynie biegów coby ukończyć jakaś imperezę , potem sprzedajemy syfa za 0,25 tego cośmy włożyli aby dołożyć 1,75 tego cośmy włożyli i zacząć wreszcie kończyć imprezy a potem jesteśmy sfustrowani i nie wiemy co robić :lol: :roll:
lepiej nie dalosie tego ujac 8) , normalnie ludziska czytajcie i wezcie to sobie gleboko do serc bo inaczej lata uplyna zanim z tego dolka sie wygrzebiecie i to nie tylko finansowego ale i psychicznego :)4
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pn sty 03, 2005 12:39 pm

Taka jest prawda, nie da się zrobić z gaza / uaza monstera super wytrzymałego. Spirali nie ma końca, a do zamierzonego celu nie da się dojść. no chyba że utopimy wielką kasę, a to i tak dalej będzie uaz...
Nie mam nic przeciwko uazom i gazom... :wink:
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn sty 03, 2005 4:33 pm

Mikołaj pisze: Nie mam nic przeciwko uazom i gazom... :wink:
...oraz sralniom dla różnych zwierząt, głównie kopytnych :)21

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn sty 03, 2005 8:04 pm

Wiadomo ze w Gaza czy Uaza zeby cos zrobic to trzeba wymienic prawie wszystko ale ja budy w swoim gazie nigdy nie zmienie. No chyba ze tez na plastik ale w tym samym ksztalcie. A nie wiem co wy sie czepiacie sralni Mikołaja to ze plastikowa to nie znaczy ze zla a przynajmniej lekka.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt sty 04, 2005 3:21 am

"A czy ja coś powiedziałem?" :)21

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr sty 05, 2005 2:31 am

jakby nie bylo uazy i gazy maja swoj urok 8)
i tej wrsji sie bede trzymal :)4
no
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

cris
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 29, 2004 5:23 pm

Post autor: cris » śr sty 05, 2005 5:03 pm

faktycznie troche jadu mu odebralem tym gaznikiem ale niemialem wtrysku do tego motoru, chcialem zeby troche lepiej jezdzil niz oryginal...
Porownalem parametry tych motorow i faktycznie powinno byc dobrze...

cris
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 29, 2004 5:23 pm

Post autor: cris » śr sty 05, 2005 5:10 pm

faktycznie troche jadu mu odebralem tym gaznikiem ale niemialem wtrysku do tego motoru, chcialem zeby troche lepiej jezdzil niz oryginal...
Porownalem parametry tych motorow i faktycznie powinno byc dobrze...

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » wt kwie 18, 2006 4:37 pm

A jaki to gaznik kolega zapodal?? i jaka pompke paliwa zastosowal?? a i jaki kolektor??, bo do kolektora od wielopunktowego wtrysku jakos tak gaznik nie chce pasowac :roll: :wink: :lol:
"Jeżdżę z kim chcę"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości