Z czym sie je skrzynie biegów
Moderator: Student
Z czym sie je skrzynie biegów
W gazie 66 jest skrzynia niezsynchronizowan. Nie mam doświadczenia z czymś takim. Jakie są utrudnienia w jeździe. Da sie przeżyć?
Przeczytałem na forum , że sa też do niego pięciobiego zsynchronicowane skrzynie. Czy można je w polsce dostać, czy trza do ruskich jechać?
Przeczytałem na forum , że sa też do niego pięciobiego zsynchronicowane skrzynie. Czy można je w polsce dostać, czy trza do ruskich jechać?
Rosyjska myśl techniczna rules!
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
- SebastianS
-
Re: Z czym sie je skrzynie biegów
o skrzyniach 5 synchronizowanych słyszałem do uaza, gaz 66 na pewno nie...Tomb pisze:W gazie 66 jest skrzynia niezsynchronizowan. Nie mam doświadczenia z czymś takim. Jakie są utrudnienia w jeździe. Da sie przeżyć?
- SebastianS
-
Tomb pisze:dziex. wygląda groznie.
A skrzynie pięciobiegową zsynchronizowaną wkładają ruscy teraz razem z nowymi silnikami do gaza33.

Gaz 33 to było trzyosiowe prototypowe urządzenie zbudowane w 40 roku, z którego wywodzi się Zis 151... Chyba Ci się pomyliło, albo ruskim numerków zabrakło i używają po raz drugi to samo oznaczenie...
Gaz33 to jest następca gaza66. Jest obecnie produkowany produkowany i to w kilku wersiach. Z ciekawych rzeczy, to jeden z czterech dostępnych silników dla niego to robiony przez ruskich silnik diesla na licencji steyera, o pojemności 3,2litra, z turbo i intercoolerem. Moc 150km, pobór ropy 15litrów i rozpędza gaza33 do 100 czy110km/h.
- SebastianS
-
- SebastianS
-