2.3 z mietka

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

2.3 z mietka

Post autor: misio » ndz sty 23, 2005 5:04 pm

Mam pytanie
Jest do kupeinia silnik 2.3 z w123 tylko ze silnik chodzil w automacie. W samochodzie ma być ręczna skrzynia najlepiej chyba od busa 207 i teraz pytanie czy nie bedzie rzezby z kołem zamachowym, czy koło jest takie samo dla manuala i automatu i jak ma sie sprawa z założeniem skrzyni od busa czy nie wytępują żadne problemy ??
z góry dzieki za odpowiedzi 8)
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 23, 2005 5:06 pm

Koła do manuala to tam w ogóle nie masz...Ale generalnie :)2
Skrzynia od plaskacza wyrobi swobodnie,a z tego co pamietam jest nieco krótsza od busowej /ok 2cm?/
Ostatnio zmieniony ndz sty 23, 2005 5:08 pm przez vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » ndz sty 23, 2005 5:14 pm

vandall1 pisze:Koła do manuala to tam w ogóle nie masz...Ale generalnie :)2
Skrzynia od plaskacza wyrobi swobodnie,a z tego co pamietam jest nieco krótsza od busowej /ok 2cm?/
czyli będzie bez problema tak ??
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 23, 2005 5:39 pm

misio pisze: czyli będzie bez problema tak ??
Oczywiście-tylko problem miski i krótki wałek inny.My dajemy z jednej strony gumę,a z drugiej kardan-bez kompensacji długościowej.Rzecz jasna-pare innych ,drobnych przeróbek jeszcze jest,ale efekt zajebisty.
Wrzuciłbym uazowski reduktor,bo gaza to moment załatwisz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz sty 23, 2005 5:42 pm

odpuść sobie ten silnik. słaby.
Ja mam taki (w dobrym stanie) w uazie - szkoda roboty.
wcześniej miałem uazowołgę była tylko odrobinę słabsza

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » ndz sty 23, 2005 5:43 pm

vandall1 pisze:
misio pisze: czyli będzie bez problema tak ??
Oczywiście-tylko problem miski i krótki wałek inny.My dajemy z jednej strony gumę,a z drugiej kardan-bez kompensacji długościowej.Rzecz jasna-pare innych ,drobnych przeróbek jeszcze jest,ale efekt zajebisty.
Wrzuciłbym uazowski reduktor,bo gaza to moment załatwisz.
Ten gazik jest na ramie Uaza i ma skrzynie, reduktor i mosty tez od Uaza :)21
Jak możesz to napisz co trzeba zrobić żeby reduktor uazowy włożyć, jak go rozdzielić żeby to robiło 8)
pilmar pisze:odpuść sobie ten silnik. słaby.
Ja mam taki (w dobrym stanie) w uazie - szkoda roboty.
wcześniej miałem uazowołgę była tylko odrobinę słabsza
to nie dla mnie ten silnik :wink:
kolega prosił żebym sie dowiedział szczegoły jak to zrobić żeby dobrze było :)2
Ostatnio zmieniony ndz sty 23, 2005 5:46 pm przez misio, łącznie zmieniany 1 raz.
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 23, 2005 5:48 pm

Pewnie,że lepszy jest 2.3 od 124 np/136kucy/.Ale jak nie ma,to i ten jest gut /bodaj 115KM/.Lepsze to jako oryginał niz jakies motadła ruskie.
Silnik po automacie nie bedzie dorżnięty /prawdopodobnie/.
Za słaby?No to V8 moze?

Reduktor uazowski zostawić,tylko go przerobić na krótki wałek /rozblokować od skrzyni/.Zafundamentować go osobno.
Kolejność:zestawić silnik i skrzynię mb,wrzucić do komory-przykręcić sztywnego "fantoma"krótkiego wałka i ustawić wg tego reduktor.Wszystkie łapy i fundamenty nowe-wały do przeróbki.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » ndz sty 23, 2005 5:54 pm

vandall1 pisze:Reduktor uazowski zostawić,tylko go przerobić na krótki wałek /rozblokować od skrzyni/.Zafundamentować go osobno.
Kolejność:zestawić silnik i skrzynię mb,wrzucić do komory-przykręcić sztywnego "fantoma"krótkiego wałka i ustawić wg tego reduktor.Wszystkie łapy i fundamenty nowe-wały do przeróbki.
dzieki :)2
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sty 23, 2005 5:55 pm

Vandall1 pytanie czy ma to sens :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 23, 2005 5:57 pm

MOC pisze:Vandall1 pytanie czy ma to sens :wink:
Ma,bo robiliśmy to parę razy i jest ok.O silniku zapominasz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sty 23, 2005 5:59 pm

to jest stary silnik,wychechlany, moze i mial ta moc ale mial ja dawno temu tak dawno ze juz on sam o niej nie pamieta 8) moja rada jak chcesz wstawiac to cos co ma sens i co da kupujacemu satysfakcje wiec odczekaj jeszcze troszke i kup ze 124 silniczek :)2
Wiecej juz nic nie powiem, czekam cierpliwie na topic mam 2.3 w gazie i nie chce jechac....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 23, 2005 6:00 pm

MOC-mniejsza z tym,zapodaj wreszcie jakiś porzadny filmik wreszcie,bo na tych to ni cholery...Konspira jakas,czy co?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sty 23, 2005 6:07 pm

napisalem juz dwa maile do mechaniora bom sam ciekaw ale zero odzewu z jego strony, moze dyferencjal go trafil podczas jazd probnych i teraz sie kuruje....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » ndz sty 23, 2005 6:08 pm

nooo.... :)21
filmik jaki porządny by sie zdał...8)
a co do silnika jeszcze raz powtarzam że to nie ja bede miał ten silnik :wink:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość