wał naprawa

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

klon
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska

wał naprawa

Post autor: klon » pt lut 25, 2005 4:32 pm

Cześć mam pytanie, czy ktoś się może orientuje:
1. Gdzie można w okoliach Poznania zregenerować cały wał napędowy
2. Ile taka usługa kosztuje ( około )

nefar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 15, 2005 10:41 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: nefar » sob lut 26, 2005 12:51 am

To ja jeszcze się do rzucę do tego pytania:

Gdzie w okolicach 3 miasta można dać do wyważenia wały i ile to kosztuje? ( a ile też biorą za skrucenie wału?) 8)
Gaz, Gaz, jeszcze raz gaz.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » sob lut 26, 2005 1:36 pm

chyba taniej wyjdzie unich zakupic kompletny wał napędowy niż regenerowac :)2 zapodaj w wyszukiwarce wały napędowe to ci znajdzie pare firm
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz lut 27, 2005 2:06 am

z tym zakupem nowego to tez bym uwzal bo to co u nich za nowki uchodzi to u nas zlomem regeneracyjnym sie zowie....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

klon
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska

Post autor: klon » ndz lut 27, 2005 9:28 am

szukam sprawdzonego warsztatu, który wykona profesjonalna naprawę :)2

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz lut 27, 2005 3:00 pm

nefar pisze:To ja jeszcze się do rzucę do tego pytania:

Gdzie w okolicach 3 miasta można dać do wyważenia wały i ile to kosztuje? ( a ile też biorą za skrucenie wału?) 8)
na Wyspiańskiego we Wrzeszczu-w serwisie Forda u Pana Jerzego
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

nefar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 15, 2005 10:41 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: nefar » ndz lut 27, 2005 11:51 pm

vandall1 pisze:
nefar pisze:To ja jeszcze się do rzucę do tego pytania:

Gdzie w okolicach 3 miasta można dać do wyważenia wały i ile to kosztuje? ( a ile też biorą za skrucenie wału?) 8)
na Wyspiańskiego we Wrzeszczu-w serwisie Forda u Pana Jerzego
A masz pojęcie ile taka przyjemność kosztuje? ( tzn ile ważenie, a ile skracanie z ważeniem?) A może masz gdzieś do typa telefon, albo choć dokładniej powiedz jak tam trafić? Pozatym serwis Forda nie brzmi zachęcająco ( raczej drogaśno ).
Gaz, Gaz, jeszcze raz gaz.

adam j
 
 
Posty: 112
Rejestracja: wt kwie 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: nowa ruda
Kontaktowanie:

Post autor: adam j » pn lut 28, 2005 8:00 am

w wałbrzychu dorabiają wały do większości pojazdów, robią to dość profesjonalnie, jak byś był zainteresowany to poszukam namiarów

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lut 28, 2005 9:13 am

Kiedyś tam, w jakimś poście uazowym lub gazowym, opisałem całą procedurę dot. samodzielnego zrobienia wału - temat był już kilkukrotnie... wałowany :)21

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 28, 2005 9:48 am

SebastianS pisze:Kiedyś tam, w jakimś poście uazowym lub gazowym, opisałem całą procedurę dot. samodzielnego zrobienia wału - temat był już kilkukrotnie... wałowany :)21
To mi jeszcze powiedz jak samemu go skrocic bo do mostow od patrola beda musialy byc krotsze.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lut 28, 2005 11:18 am

tiger pisze:
SebastianS pisze:Kiedyś tam, w jakimś poście uazowym lub gazowym, opisałem całą procedurę dot. samodzielnego zrobienia wału - temat był już kilkukrotnie... wałowany :)21
To mi jeszcze powiedz jak samemu go skrocic bo do mostow od patrola beda musialy byc krotsze.
Też było.. w tym samym poście. Normalnie tniesz po spawie, wybijasz widełki, odcinasz, ile potzrebujesz, wbijasz widełki, ustawiasz, spawasz.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 28, 2005 11:20 am

Tylko gdzie jest ten post??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn lut 28, 2005 11:48 am

SebastianS pisze:
tiger pisze:
SebastianS pisze:Kiedyś tam, w jakimś poście uazowym lub gazowym, opisałem całą procedurę dot. samodzielnego zrobienia wału - temat był już kilkukrotnie... wałowany :)21
To mi jeszcze powiedz jak samemu go skrocic bo do mostow od patrola beda musialy byc krotsze.
Też było.. w tym samym poście. Normalnie tniesz po spawie, wybijasz widełki, odcinasz, ile potzrebujesz, wbijasz widełki, ustawiasz, spawasz.

sebastian max wyczerpująco wyjaśnił procedurę-nie ma po co w tematach szukac tylko zrobić dokładnie tak jak napisał.
no może jeszcze czujnik przystawić i doważyć przed kompletnym zespawaniem.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 28, 2005 12:40 pm

A skad mam taki czujnik wziasc?/
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn lut 28, 2005 12:47 pm

ty- i tak musisz pójść do najbliższego tokarza, żeby na maszyne zapioł wała i spawy stoczył, więc czujnik zegarowy będzie miał.
Przystawi, oznaczy, potem na kowadle przyp...li, zapnie przystawi i tak aż bicie osiągnie max. 0,2 na końcach.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn lut 28, 2005 12:54 pm

Ok. Dzieki.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 28, 2005 6:15 pm

nefar pisze: A masz pojęcie ile taka przyjemność kosztuje? ( tzn ile ważenie, a ile skracanie z ważeniem?) A może masz gdzieś do typa telefon, albo choć dokładniej powiedz jak tam trafić? Pozatym serwis Forda nie brzmi zachęcająco ( raczej drogaśno ).
Nru tu nie mam-wywazanie z dodatkowymi operacjami typu skrócenie np:
podejrzewam,że stówke zostawisz.
Ten serwis to nie taki straszny.Jak znasz Wyspiańskiego-to jest to na przeciw akademika PG.
A Pan Jurek to nie jest zaden typ,ale bardzo w porzo człowiek.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » pn lut 28, 2005 8:06 pm

adam j pisze:w wałbrzychu dorabiają wały do większości pojazdów, robią to dość profesjonalnie, jak byś był zainteresowany to poszukam namiarów
jak mozesz to daj jakis namiar...podobno w ZREMBIE w jeleniej tez mozna ale wiadomo ze tam sie nie potarguje...
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » pn lut 28, 2005 8:09 pm

a tak wogóle to da rade jakos wyprostować wałek,konkretnie
to od skrzyni biegów do rozdzielczej,bo ma niezłe bicie od
wyrobionej poduszki pod skrzynią...długośc wałka to około 30 cm
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn lut 28, 2005 8:45 pm

od wyrobionej poduszki pod skrzynia - owszem, bicie jest, tyle że nie od skrzywienia tylko z powodu wyruchanego wielofrezu... Nie ma innej możliwości, gdyż nie ma jak skrzywić pośredniego kardana, który jest tak krótki.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 28, 2005 8:56 pm

I to jest ze wszech miar słuszna opinia :)2 .W tej sytuacji polecam prostowanie metodą wymiany.
Gdyby sb i red patrzyły współosiowo-to w ogóle wstawiłbym dwa gumowe sprzęgła,a wielowypust olał-tzn nie montował.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt mar 01, 2005 1:41 am

szary pisze:no może jeszcze czujnik przystawić i doważyć przed kompletnym zespawaniem.
No - ująłem to w pozycji "ustawiasz"...

nefar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 15, 2005 10:41 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: nefar » wt mar 01, 2005 9:35 pm

szary pisze:ty- i tak musisz pójść do najbliższego tokarza, żeby na maszyne zapioł wała i spawy stoczył, więc czujnik zegarowy będzie miał.
Przystawi, oznaczy, potem na kowadle przyp...li, zapnie przystawi i tak aż bicie osiągnie max. 0,2 na końcach.
Co to za użądzenie "zegarowe", mógł byś opisać jak to działa i dokładnie cały proces ważenia? Jak dokładnie się je mocuje na tokarni ( trzeba zdjąć krzyżaki? A pozatym co to za metoda "na kowadle przyp...li". Ja myślałem że się spawa blaszki tzn. obciążenia do wała. A co to są te widełki? To jakaś konstrukcja wewnątrz wału? I w jakich jednostkach ma być to 0,2? :roll:
Gaz, Gaz, jeszcze raz gaz.

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » wt mar 01, 2005 10:32 pm

nefar pisze:Co to za użądzenie "zegarowe", mógł byś opisać jak to działa i dokładnie cały proces ważenia? Jak dokładnie się je mocuje na tokarni ( trzeba zdjąć krzyżaki? A pozatym co to za metoda "na kowadle przyp...li". Ja myślałem że się spawa blaszki tzn. obciążenia do wała. A co to są te widełki? To jakaś konstrukcja wewnątrz wału? I w jakich jednostkach ma być to 0,2? :roll:
uuu, Ty chyba lepiej skorzystaj z porady specjalisty... dasz to dobremu tokarzowi i wszystko Ci zrobi jak trzeba...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

nefar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 15, 2005 10:41 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: nefar » wt mar 01, 2005 11:08 pm

kedek pisze:
uuu, Ty chyba lepiej skorzystaj z porady specjalisty... dasz to dobremu tokarzowi i wszystko Ci zrobi jak trzeba...
No włąśnie o to chodzi, że mam dostęp do tokarni, ale nie mam dostępu do dobrego specjalisty.... A zależy mi, aby zrobić to po najniższych kosztach, ale oczywiście z najlepszą jakością. :lol:
Gaz, Gaz, jeszcze raz gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość