Strona 1 z 2
przegub
: śr cze 15, 2005 7:28 pm
autor: syll
czy jak wyjmowalem półoś to normalne ze po paru szrpnięciach i ruszaniu na boki mogą się mi kulki z przegubu wysypać czy to oznacza ze przegób do wymiany
i gdzie ma przyjść ta kulka przeszlifowana z jednej strony

: śr cze 15, 2005 7:30 pm
autor: szary
normalne.
a kulka nie jest przyszlifowana tylko zniszczona.
masz 4 mniejsze- przenoszące moment i jedną większą- w środku.
przegUb....
: śr cze 15, 2005 7:53 pm
autor: syll
szary pisze:normalne.
a kulka nie jest przyszlifowana tylko zniszczona.
masz 4 mniejsze- przenoszące moment i jedną większą- w środku.
przegUb....
o kur...
a ja złożylem z tą przeszlifowaną (zniszczoną) na środku bo miala jakby taki otworek na środku i tak mi ładnie przypasilo a na wielkość nie zwrucilem uwagi
: śr cze 15, 2005 7:58 pm
autor: szary
w wypracowanych przegubach przy demontażu kulki wypadają. Złóż to jeszcze raz jeżeli nie masz innego i zwróć uwagę na ograniczniki skrętu - czy masz je wogóle- przy maksymalnym skręcie kulki zrobią bzdęk i może się skończyć nawet zowalizowaniem zwrotnicy.
: śr cze 15, 2005 8:05 pm
autor: syll
ale zakupić to całą półoś trzeba pewnie czy jakoś sam praegób się wymienia
ile takie coś może nowe kosztować
: śr cze 15, 2005 8:08 pm
autor: szary
półoś i przegub to jedna całość.
nową najlepiej zapodać i spokój na jakiś czas... tyle że kosztuje od 300 w góre.
: śr cze 15, 2005 10:08 pm
autor: vandall1
Kulka z otworkiem jest srodkowa,ze sie tak wtrącę w ten "przegób"
: śr cze 15, 2005 10:51 pm
autor: syll
vandall1 pisze:Kulka z otworkiem jest srodkowa,ze sie tak wtrącę w ten "przegób"
odrazu poprawileś mi humor
czyli jednak dobrze zrobiłem
: śr cze 15, 2005 11:26 pm
autor: syll
jeszce jedno mam pytanko czym dokładnie różnią się mosty Gaza od mostów Uaza

: śr cze 15, 2005 11:28 pm
autor: moralez
napewno most przedni z gaza nie ma sprzegielek w piastach , ktore posiada uaz, reszta chyba taka sama, ale nie daje 100%
: czw cze 16, 2005 2:05 am
autor: RudeBoy
No i rozni sie zwrotnicami.
Inne sa w uazie a inne w gazie. Zwrocic uwage na prawa zwrotnice a w szczegolnosci na wasy drazkow. Cos tam jeszcze bylo.... aha.. plytka trzymajaca sforzen zwrotnicy dolna w gazie jest innego ksztaltu - mocowana na dwoch srobach a nie na czterech tak jak w uazie.
Starsze gaziory mialy w m. r. dwa satelity a nie cztery jak w uazie i ostatnich gazikach.
Jeszcze pewno o czyms zapomnialem....
: czw cze 16, 2005 11:49 am
autor: Darek
prawie wszystko wymieniłeś z tym żę w starych tychzwrotnicach to sworznie sa mniejsze i drążek poprzeczyn co łączy zwrotnice jest prosty bez tego wykrzywienia na orzech, no i w półośkach nie było gwintu na wkręcenie zabieraków ale to teraz nei problem przy tych szybkich sprzeęgiełkach.
: czw cze 16, 2005 4:02 pm
autor: RudeBoy
chyba jeszcze drazek skretny w gazie nie jest prosty tylko zagiety....
: pt cze 17, 2005 12:49 am
autor: vandall1
: pt cze 17, 2005 12:51 pm
autor: RudeBoy
Witam Cie serdecznie!
No bede sie staral...

: pt cze 17, 2005 1:40 pm
autor: Jerry
Rude to takie i wredne ...
: pt cze 17, 2005 1:45 pm
autor: RudeBoy
Jerry pisze:Rude to takie i wredne ...
nie pozostaje mi nic innego jak sie tylko glupio usmiechnac

: ndz cze 19, 2005 11:27 am
autor: syll
Gaz ma jeden cylinerek hamulcowy na kolo a uaz dwa w przednim moście
dobrze pisze bo oglądalem na złomie mosty i miały po dwa cylinderki na kolo a ja mam przy swoich mostach po jednym
: ndz cze 19, 2005 12:44 pm
autor: luk
syll pisze:Gaz ma jeden cylinerek hamulcowy na kolo a uaz dwa w przednim moście
dobrze pisze bo oglądalem na złomie mosty i miały po dwa cylinderki na kolo a ja mam przy swoich mostach po jednym
Ja też mam jeden z przodu

: ndz cze 19, 2005 1:00 pm
autor: Mih
syll pisze:szary pisze:normalne.
a kulka nie jest przyszlifowana tylko zniszczona.
masz 4 mniejsze- przenoszące moment i jedną większą- w środku.
przegUb....
o kur...
a ja złożylem z tą przeszlifowaną (zniszczoną) na środku bo miala jakby taki otworek na środku i tak mi ładnie przypasilo a na wielkość nie zwrucilem uwagi
jesli masz jedna kulke z otworkiem to na srodek przegubu i powinien tam jeszcze byc bolczyk ktory ja przytrzymuje, w nowszych modelach polosi takie cos nie wystepuje tzn. kulka zeszlifowana z otworkiem,
jesli masz troche wyrtobione kule to zawsze mozesz zalozyc ciutke wieksze, dostepne w bardzo dobrych sklepach z lozyskami, koszt na polos do 50zl.
: ndz cze 19, 2005 1:14 pm
autor: moralez
RudeBoy pisze:Jerry pisze:Rude to takie i wredne ...
nie pozostaje mi nic innego jak sie tylko glupio usmiechnac

zamiast sie glupio usmiechac to bys sie za gaza wzial

: ndz cze 19, 2005 9:52 pm
autor: RudeBoy
moralez pisze:RudeBoy pisze:Jerry pisze:Rude to takie i wredne ...
nie pozostaje mi nic innego jak sie tylko glupio usmiechnac

zamiast sie glupio usmiechac to bys sie za gaza wzial

a Ty za kurs na prawo jazdy

: ndz cze 19, 2005 10:01 pm
autor: moralez
i tu cie mam

skonczylem

: pn cze 20, 2005 10:06 pm
autor: Jarek_
To teraz pytanie, czy polos powinna byc lozyskowana na dwoch tulejkach, czy tylko na jedej od strony piasty. Juz trzeci most rozbieram i tam jest tylko jedna tulejka, a na druga nie ma miejsca. nie wiem co z tym zrobic, bo od kilku fachowcow slyszalem ze tam byly kiedys tulejki , ale nie sa juz oferowane. moge dorobic to u tokarza ale sie zastanawiam czy to ma sens.
A moze te tulejki to jak YETI wszyscy slyszeli ale nikt nie widzial
: pn cze 20, 2005 10:11 pm
autor: RudeBoy
z dwoch stron sa tulejki i maja byc..
Jedna w czopie piasty druga od strony mostu.
Tulejki mozna kupic.