kUBI pisze:...hmm oprócz tego żeby sie zmieściła ,dobrze by było aby wydoliła. W uazie miałem merca 2.3 i chłodnice od poldka...latem musiałem z włączoną nagrzewnicą jezdzic....i często w korkach zagotował....normalnie było dopiero jak zamontowałem chłodnicę gazikową.(uazowa ma po przeciwnej stronie zasilanie i powrót)
Może warto sie dowiedziec ile płynu orginalnie ma w obgiegu mercedes,i próbowac dobrac chłodnicę....
ps.czy montujesz silnik z mechanicznym czy elektrycznym wiatrakiem??
i jak go zamotałes ze ci sie chłodnica nie miesci??

to nie jest tak że mam za mało miejsca między silnikiem a przodem auta
brak miejsca mam na wysokość, bo chłodnice chce mieć zaraz za grilem i żaluzją dlatego musi kończyć sie wmiare równo z grilem.
problemem generalnie jest dobranie chłodnicy o wmiare optymalnej wysokości i szerokości, żadko chłodnice są kwadratowe a taka 50 na 50 byłaby najlepsza, jak znajduje taka co ma 50 szerokości to ma 40 lub mniej na wysokośc a jak jest wysoka wsam raz to za szeroka.
jeśli chodzi o wiatraki to chcę tylko załączane oddzielnie elektryczne, z silnika narazie zdjołem wiatrak, mimo że miejsce jest ale on chodzi ciągle a to nie wskazane w terenie bywa.