Jaki silnik do zmoty??

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Jaki silnik do zmoty??

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 2:53 pm

Mam w sumie do wyboru trzy silniki 2,8l ,3,5l i 4 litry wszystkie od BMW. Mosty mam od patrola,kola jodly 34", reduktor bedzie z aro skrzynia albo aro albo BMW to juz zalezy jak to bedzie pasowalo, rama Uaz, sprezyny i na to buda oczywoscie od Gaza. Podpowiedzcie jaki silnik bedzie do tego najlepszy??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

koko
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 8:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koko » wt wrz 06, 2005 2:59 pm

zależy gdzie chcesz nim jeżdzić czy w wyprawach czy chcesz siemoże poscigac. JA do lasu wziołbym 2.8 a do ścigania 4l :D

Ale to tylko moje skromne zdanie

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » wt wrz 06, 2005 3:25 pm

A dlaczego akurat BMW ?? i dlaczego nie ma opcji 5.0 V12 :)21 ten co mi pokazywałeś ??
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 06, 2005 8:35 pm

Poczekam na jeszcze kilka opini. Z tego co wiem to 2,8 ma ponad 200 kucy wiec nie ma w sumie sesu zakladac wiecej.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt wrz 06, 2005 8:47 pm

tiger pisze:Poczekam na jeszcze kilka opini. Z tego co wiem to 2,8 ma ponad 200 kucy wiec nie ma w sumie sesu zakladac wiecej.
Zgadzam sie :)2 2,8 BMW potrafi duuuuuuuzo :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt wrz 06, 2005 8:53 pm

.... spalic :)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr wrz 07, 2005 8:41 pm

Wiadomo ze spalic tez ale cos za cos. Zalozy sie gaz troche mocy mniej ale tez nie bedzie tak drogo.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » śr wrz 07, 2005 8:56 pm

który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:
RAYO OFFROAD CENTRUM

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr wrz 07, 2005 9:30 pm

W sumie vka by byla lepsza bo krotsza. Musze jeszcze popytac i sprzedac moj silnik.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr wrz 07, 2005 11:28 pm

PIORUN pisze:który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:
3,5 to tez byly rzedowki :lol:
4,0 to V8
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » czw wrz 08, 2005 8:13 am

Bart03 pisze:
PIORUN pisze:który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:
3,5 to tez byly rzedowki :lol:
4,0 to V8
no to 4LV8
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw wrz 08, 2005 10:44 am

jezeli chcesz zakladac gaz to dowiedz sie ile kosztuje instalacja do ktorego . kupisz okazyjnie jakas v-ke po czym sie okaze ze najtansza intalacja za 5k. jezeli masz juz 150 to auto i tak bedzie latac. nie ma co popadac w skrajnosci. POmijajac ze finansowo pozniej czlowiek nie wydoli, bo koszty matematcznie podnosza sie do potegi

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw wrz 08, 2005 5:19 pm

Drako pisze:jezeli chcesz zakladac gaz to dowiedz sie ile kosztuje instalacja do ktorego . kupisz okazyjnie jakas v-ke po czym sie okaze ze najtansza intalacja za 5k. jezeli masz juz 150 to auto i tak bedzie latac. nie ma co popadac w skrajnosci. POmijajac ze finansowo pozniej czlowiek nie wydoli, bo koszty matematcznie podnosza sie do potegi
popieram :)2

a co do V8 BMW to sobie odpusc bo tam jest wszystko x2. tzn. 2 przeplywomierze, 2 pompy paliwa itd. Sypnie ci sie jedno to bedziesz latac po Polsce i szykac badziewia a niestety do V8 i V12 wszystko takze jest dwa razy drozsze :)3 no chyba ze chcesz w RMPST startowac - to co innego
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt wrz 09, 2005 6:53 am

Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 09, 2005 7:07 am

tiger pisze:Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.
no wlasnie dlatego ja taki włozylem :lol: - ten motar i tak miota uazem jak szmata :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » pt wrz 16, 2005 8:16 pm

Bart03 pisze:
tiger pisze:Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.
no wlasnie dlatego ja taki włozylem :lol:
a jak w kontakcie z woda???
rowniez jestem przed taka transplantacja, ale caly czas myslalem o 3.0 V8...

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
Gazior69
Posty: 323
Rejestracja: pt paź 01, 2004 9:07 am
Lokalizacja: Warszawa-Gocław

Post autor: Gazior69 » wt wrz 20, 2005 8:20 am

Panowie , jakikolwiek silnik z mocą powyzej 120 km to gazikiem rzuca w każdą stronę , mozna nim jeździć wszędzie... a czym mniejszy to lepszy.
Dlatego jestem za Vką. 8)

pozdr.

Wojdyl GAZ69
Gazior na dozywocie....3.0 TD
Big Gaz już u mnie w garażu, tworzy się nowe !!!

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw wrz 22, 2005 1:41 pm

Tylko ta twoja V6 to robi jak moj dieselek.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość