Strona 1 z 1

Jaki silnik do zmoty??

: wt wrz 06, 2005 2:53 pm
autor: tiger
Mam w sumie do wyboru trzy silniki 2,8l ,3,5l i 4 litry wszystkie od BMW. Mosty mam od patrola,kola jodly 34", reduktor bedzie z aro skrzynia albo aro albo BMW to juz zalezy jak to bedzie pasowalo, rama Uaz, sprezyny i na to buda oczywoscie od Gaza. Podpowiedzcie jaki silnik bedzie do tego najlepszy??

: wt wrz 06, 2005 2:59 pm
autor: koko
zależy gdzie chcesz nim jeżdzić czy w wyprawach czy chcesz siemoże poscigac. JA do lasu wziołbym 2.8 a do ścigania 4l :D

Ale to tylko moje skromne zdanie

: wt wrz 06, 2005 3:25 pm
autor: kedek
A dlaczego akurat BMW ?? i dlaczego nie ma opcji 5.0 V12 :)21 ten co mi pokazywałeś ??

: wt wrz 06, 2005 8:35 pm
autor: tiger
Poczekam na jeszcze kilka opini. Z tego co wiem to 2,8 ma ponad 200 kucy wiec nie ma w sumie sesu zakladac wiecej.

: wt wrz 06, 2005 8:47 pm
autor: Bart03
tiger pisze:Poczekam na jeszcze kilka opini. Z tego co wiem to 2,8 ma ponad 200 kucy wiec nie ma w sumie sesu zakladac wiecej.
Zgadzam sie :)2 2,8 BMW potrafi duuuuuuuzo :lol:

: wt wrz 06, 2005 8:53 pm
autor: Albert_N
.... spalic :)21

: śr wrz 07, 2005 8:41 pm
autor: tiger
Wiadomo ze spalic tez ale cos za cos. Zalozy sie gaz troche mocy mniej ale tez nie bedzie tak drogo.

: śr wrz 07, 2005 8:56 pm
autor: PIORUN
który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:

: śr wrz 07, 2005 9:30 pm
autor: tiger
W sumie vka by byla lepsza bo krotsza. Musze jeszcze popytac i sprzedac moj silnik.

: śr wrz 07, 2005 11:28 pm
autor: Bart03
PIORUN pisze:który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:
3,5 to tez byly rzedowki :lol:
4,0 to V8

: czw wrz 08, 2005 8:13 am
autor: PIORUN
Bart03 pisze:
PIORUN pisze:który jest V a który rzedówka?

jezeli 2,8to rzedówka to wźiołbym 3,5LV albo 4LV w zależności jaka róznica w KM i Nm i spalaniu :wink:
3,5 to tez byly rzedowki :lol:
4,0 to V8
no to 4LV8

: czw wrz 08, 2005 10:44 am
autor: Drako
jezeli chcesz zakladac gaz to dowiedz sie ile kosztuje instalacja do ktorego . kupisz okazyjnie jakas v-ke po czym sie okaze ze najtansza intalacja za 5k. jezeli masz juz 150 to auto i tak bedzie latac. nie ma co popadac w skrajnosci. POmijajac ze finansowo pozniej czlowiek nie wydoli, bo koszty matematcznie podnosza sie do potegi

: czw wrz 08, 2005 5:19 pm
autor: Bart03
Drako pisze:jezeli chcesz zakladac gaz to dowiedz sie ile kosztuje instalacja do ktorego . kupisz okazyjnie jakas v-ke po czym sie okaze ze najtansza intalacja za 5k. jezeli masz juz 150 to auto i tak bedzie latac. nie ma co popadac w skrajnosci. POmijajac ze finansowo pozniej czlowiek nie wydoli, bo koszty matematcznie podnosza sie do potegi
popieram :)2

a co do V8 BMW to sobie odpusc bo tam jest wszystko x2. tzn. 2 przeplywomierze, 2 pompy paliwa itd. Sypnie ci sie jedno to bedziesz latac po Polsce i szykac badziewia a niestety do V8 i V12 wszystko takze jest dwa razy drozsze :)3 no chyba ze chcesz w RMPST startowac - to co innego

: pt wrz 09, 2005 6:53 am
autor: tiger
Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.

: pt wrz 09, 2005 7:07 am
autor: Bart03
tiger pisze:Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.
no wlasnie dlatego ja taki włozylem :lol: - ten motar i tak miota uazem jak szmata :)2

: pt wrz 16, 2005 8:16 pm
autor: Altegradius
Bart03 pisze:
tiger pisze:Ja chce to do przeprawy i slyszalem ze silniki 2,7 i 2,8 sa dobre do takich aut.
no wlasnie dlatego ja taki włozylem :lol:
a jak w kontakcie z woda???
rowniez jestem przed taka transplantacja, ale caly czas myslalem o 3.0 V8...

: wt wrz 20, 2005 8:20 am
autor: Gazior69
Panowie , jakikolwiek silnik z mocą powyzej 120 km to gazikiem rzuca w każdą stronę , mozna nim jeździć wszędzie... a czym mniejszy to lepszy.
Dlatego jestem za Vką. 8)

pozdr.

Wojdyl GAZ69

: czw wrz 22, 2005 1:41 pm
autor: tiger
Tylko ta twoja V6 to robi jak moj dieselek.