Czy da rade wcisnąć aparat zapłonowy od dolniaka do S-21?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Czy da rade wcisnąć aparat zapłonowy od dolniaka do S-21?

Post autor: Babol » pn wrz 12, 2005 8:09 pm

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jestem tu nowy i odrazu chciałem zadać pytanie, które mnie nurtuje ostatnio.
Czy nie orientujecie się, czy można zaszczepić aparat zapłonowy z silnika dolno zaworowego do silniczka S-21? A ewentualnie jeśli by pasował to czy, to się może wiązać np. z trudniejszą regulacją albo z jakimiś innymi niespodziankami?
Z góry dziękuje za pomoc
i Pozdrawiam
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn wrz 12, 2005 8:14 pm

Taki sam jest... możesz przekładać

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn wrz 12, 2005 8:15 pm

Tylko po co?? nie lepiej kupić za pare zyla w zukowskim sklepie nowy??

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Babol » pn wrz 12, 2005 8:20 pm

a sprawa wygląda tak że mam takie nowe cudo i w dodatku jakieś 10 kopułek do niego. te kopułki mają inne ustawienie kabli tzn. od góry. więc łatwiej to uszczelnić do nurkowania :D
Ale dzieki za pomoc
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn wrz 12, 2005 8:24 pm

Zerknij tylko na kierunek obrotów-czy jest zgodny.Miałem kiedyś taką przygodę przy wstawianiu aparatu z poldka do uaza.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn wrz 12, 2005 8:30 pm

Na nic nie musi zerkać aparat z m20 i aparat z s21 to ta sama konstrukcja. Wiem bo sam przekładałem nie raz. Zresztą o oczywistym spokrewnieniu tych silników jest na tym forum aż za dużo chyba... :D

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pn wrz 12, 2005 10:20 pm

Babol pisze:a sprawa wygląda tak że mam takie nowe cudo i w dodatku jakieś 10 kopułek do niego. te kopułki mają inne ustawienie kabli tzn. od góry. więc łatwiej to uszczelnić do nurkowania :D
Ale dzieki za pomoc
Od S-21 aparaty też miewają kable z góry.
Przekładaj...tyle że tam się strasznie ciasno zrobi....
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » wt wrz 13, 2005 6:34 pm

Student pisze:Tylko po co?? nie lepiej kupić za pare zyla w zukowskim sklepie nowy??
:o człowieku !! jak trzy stówki to parę złotych to przelicz to na Wareczkę :wink: !! !! !!
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 13, 2005 7:25 pm

Ja za aparat dalem ok 150 i teraz lezy prawie nowy w garazu bo zmienilem silnik. :lol:
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » wt wrz 13, 2005 8:19 pm

z tego co doczytalem sie to cena nie jest istotna bo Babol taki aparat i kopulki to ma. tylko czy jest sens to wymieniac? nie łatwiej uszczelić kopułke od żuka? a moze caly aparat od dolniaka da sie łatwo uszczelnic?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt wrz 13, 2005 8:25 pm

Lepiej dmuchac powietrze w aparat wtedy nie ma problemu. A jak kable sa dobre to im nic nie bedzie przeszkadzac.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
maksz
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 11, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: maksz » wt wrz 13, 2005 8:41 pm

a czy moglbys mi cos powiedziec albo wskazac jakies zrodlo gdzie moglbym o tym poczytac? jaka sprężarke montowac do takiego przedsięwzięcia? jakie ma wytwarzac cisnienie? jak podłączyć?
bede bardzo wdzieczny.

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » śr wrz 14, 2005 12:52 am

maksz pisze:(...) jaka sprężarke montowac do takiego przedsięwzięcia? jakie ma wytwarzac cisnienie?(...)
I tu byłbym ostrożny... bo jak Ci ciśnienie kopułkę razem z kablami i machą
gdzieś w krzaki wypieprzy....... to jak do domu wrócisz ? :)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » śr wrz 14, 2005 7:20 am

Hmm, no więc przerabiałem podobny temat w GIEZ-ie więc pozwolę sobie wypowiedzieć się...
Otóż oczywiście aparat pasuje jak wspomnieli Koledzy. kopułki z kablami do gury to rarytas. Ich zaletą jest większa odległość między kablami, co za tym idzie - mniejsza możliwość przebicia (przebadane naukowo i doświadczalnie - naprawdę !!!).
Jeżeli chodzi o sprężarkę to nawierca się otwór w kopułce (miejsce dowolne - byle z dala od kabli) i wkleja się metalową rureczkę. następnie do rureczki doprowadza się wężykiem powietrze z mini kompresorka od klaksownów. I jeszcze jedno. na dole aparatu zapłonowego jest otworek. należy w niego wkleić też rurkę metalową i wyprowadzić ją do góry. Tym sposobem nadal będzie zachowany przepływ powietrza w aparacie zapłonowym, a woda się nie dostanie...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

aa

Post autor: tymon4x4 » śr wrz 14, 2005 7:49 am

a jakby któs potzrebował taki aparat to mam chyba z 10 sztuk ojciec w latach 70 tych miał warsztat :D
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob wrz 17, 2005 11:48 am

no kurde ja chciałem założyć od dolniaka ale ruskiego do s-21 i nie pamiętam już co ale nie pasował...coś tam trza było ciąć i motać...wyluzowałem...

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » ndz wrz 18, 2005 12:42 am

banan pisze:no kurde ja chciałem założyć od dolniaka ale ruskiego do s-21 i nie pamiętam już co ale nie pasował...coś tam trza było ciąć i motać...wyluzowałem...
Więc ja też mam takie wspomnienia z moich prób adaptacyjnych....
Też już nie bardzo pamiętam w czym był problem, ale
wiem że jakoś takoś ciasnawo się porobiło i był problem z regulacją.... :(
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
Gazior69
Posty: 323
Rejestracja: pt paź 01, 2004 9:07 am
Lokalizacja: Warszawa-Gocław

Post autor: Gazior69 » wt wrz 20, 2005 8:11 am

A ja chetnie pozbędę się tego rupieciostwa z garażu gdyż nie mam juz silnika S-21

pozdr.

Wojdył GAZ69
Gazior na dozywocie....3.0 TD
Big Gaz już u mnie w garażu, tworzy się nowe !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości