Mój gaz jest opentany!!!!

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Mateusz Woj
Posty: 329
Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
Lokalizacja: Września/Poznań

Mój gaz jest opentany!!!!

Post autor: Mateusz Woj » czw wrz 15, 2005 3:04 pm

Już naprawde nie wiem o co chodzi. Przed zlotem w Bornym wymieniłem panewke na czwartym tłoku, a po powrocie znowu zaczeła walić jak głupia.
Zdjołem miske i głowice, tłok razem z korbowodem wyłożyłem i wszystko zostało pomierzone. Szlifierz powiedział że jeszcze nie widział tak idealnego korbowodu, wymiar (bez panewki) zgadza sie z danymi które posiada w katalogu, nie ma nawet setki różnicy. Tak samo z czopem wału wymiar to 51,49 mm, owalu brak. Wiec o co chodzi. Czy nie dostaje oleju?? Jak można to sprawdzić nie wyjmując wału?? :evil:
Tylko oryginał się liczy. Gaz 69M 1970r.
Nissan Patrol Gr Y60 1992r lift 4"
gg 8708171

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw wrz 15, 2005 6:05 pm

Najlepiej to podlacz jakos powietrze i sprawdz czy z dziurki do amrowania bedzie dmuchalo jak nie to widomo o co chodzi.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Mateusz Woj
Posty: 329
Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
Lokalizacja: Września/Poznań

Post autor: Mateusz Woj » czw wrz 15, 2005 6:12 pm

Z tym powietrzem to tak właśnie myślałem tylko gdzie je podłączyć, myśle ze najlepsze miejce to ta rurka w kształcie"U" widać ją jak zdejmie sie miske. A może ktoś ma jakieś inne propozycje??
Tylko oryginał się liczy. Gaz 69M 1970r.
Nissan Patrol Gr Y60 1992r lift 4"
gg 8708171

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw wrz 15, 2005 6:26 pm

Musisz albo sma pokombinowac albo ktos inny ci podpowie bo ja nie znam za bardzo tego silnika.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Jarek_
 
 
Posty: 296
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki/ Wojcieszyn

Post autor: Jarek_ » czw wrz 15, 2005 9:21 pm

a czy sie nie da wiertarka napedzic pompe oleju i zobaczyc, czy jest smarowanie na tej korbie??

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » pt wrz 16, 2005 6:02 am

Najlepsze dojscie do kontroli korbowodowego walu to sa korki. Trzeba je wykrecic i wtedy przedmuchac powietrzem no trzeba to robic w strone kanalu ktory podejrzewasz ze jest zabity. Przepompowac olejem najprosciej przez czujnik cisnienia oleju , mozna zastosowac pope no pompowania kol.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości