REAKTYWACJA 67
Moderator: Student
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
REAKTYWACJA 67
panie i panowie powoli zaopatruje sie w czesci blacharskie(wlot powietrza podszybie,reszta aluminium) gaza 67 (znaczy bidowa niby orginalnej zmoty) mysle sie nim troszke scigac chciałbym usłyszec wasze zdanie na temat:
1. mosty
2.motor
3.sprezyny
4.amorki.
5.układ kier.
itp.
motor min 300km w miare duzy na wszelkie wyscigi rmpst itp.
mam wiele koncepcji nie chce ich rozpowiadac zeby uniknąc nie przyjemnych sytuacji od licznych i nic niewiedzacych forumowiczach wiec oczekuje powaznych odpowiedzi i ciekawych rozwiazań (nie chciałbym nikogo tu urazic)
pozdrawiam
1. mosty
2.motor
3.sprezyny
4.amorki.
5.układ kier.
itp.
motor min 300km w miare duzy na wszelkie wyscigi rmpst itp.
mam wiele koncepcji nie chce ich rozpowiadac zeby uniknąc nie przyjemnych sytuacji od licznych i nic niewiedzacych forumowiczach wiec oczekuje powaznych odpowiedzi i ciekawych rozwiazań (nie chciałbym nikogo tu urazic)
pozdrawiam
cichy samochodzik
motor- BMW z M5 (ponad 300KM) chyba ze cie zadowoli 4 litrowe V8(lekki aluminiowy motor
ale ma troche ponizej 300KM)
mosty - tu raczej Patrol najlepiej GR - komplet ze sprezynami, wahaczami i panhardami- mocne i sprawdzone mosty. 300KM to juz konkretna moc wiec malo ktore mosty to potrafia wytrzymac przy ostrym palowaniu. Mozesz trez zapodac z gelendy ale niektorzy na nie narzekaja
amory- to masz od koloru do wyboru.
uklad kierowniczy tez mozna zaadoptowac z kilku aut
Jest tylko jeden problem- czapaj jest bardzo krotki wiec bedziesz mial problem wlozyc tam zestaw silnik ze skrzynia + reduktor plus duze, ciezkie mosty - chodzi glownie o dlugosc walow napedowych- tylny wyjdzie ci bardzo krotki i zapewne trzeba go bedzie wykonac na dwoch homokinetykach

mosty - tu raczej Patrol najlepiej GR - komplet ze sprezynami, wahaczami i panhardami- mocne i sprawdzone mosty. 300KM to juz konkretna moc wiec malo ktore mosty to potrafia wytrzymac przy ostrym palowaniu. Mozesz trez zapodac z gelendy ale niektorzy na nie narzekaja
amory- to masz od koloru do wyboru.
uklad kierowniczy tez mozna zaadoptowac z kilku aut
Jest tylko jeden problem- czapaj jest bardzo krotki wiec bedziesz mial problem wlozyc tam zestaw silnik ze skrzynia + reduktor plus duze, ciezkie mosty - chodzi glownie o dlugosc walow napedowych- tylny wyjdzie ci bardzo krotki i zapewne trzeba go bedzie wykonac na dwoch homokinetykach

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
dziekuje za odpowiedz w miare ciekawą ale jak wiadomo kazsy ma swoje pomysły
spodziewałem sie szczeze wiecej odpowiedzi ale jak widac wiekszosc dostosowała sie do moich wczesniejszych prozb i jak widac niewiele jest odpowiedzi ale oczywiscie nadal czekam jak juz beda kolejne posty to ujawnie moje wizje
pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za kompetentnosc (chyba tak sie pisze jak cos to wybaczcie)wsrod forumowiczow
spodziewałem sie szczeze wiecej odpowiedzi ale jak widac wiekszosc dostosowała sie do moich wczesniejszych prozb i jak widac niewiele jest odpowiedzi ale oczywiscie nadal czekam jak juz beda kolejne posty to ujawnie moje wizje
pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za kompetentnosc (chyba tak sie pisze jak cos to wybaczcie)wsrod forumowiczow
cichy samochodzik
A czemu chcesz na bazie 67?
Nie będę dzisiaj kpił,ale to niezbyt szczęśliwy pomysł takie motanie.
Dlatego,ze zakres przeróbek jest tak duzy,że tak czy inaczej nie bedzie to już oryginał.
Takie samochody buduje sie od poczatku,na bazie gruntownie przemyślanej koncepcji.
Osobiście już mam wątpliwości co do ramy-na pewno jest stara i podgryziona zębem czasu.Następne ograniczenie to rozstaw osi.Przerabiamy ramę?Silnik sie nie mieści pod maską?Itepe itede.
Nie ma sensu
Nie będę dzisiaj kpił,ale to niezbyt szczęśliwy pomysł takie motanie.
Dlatego,ze zakres przeróbek jest tak duzy,że tak czy inaczej nie bedzie to już oryginał.
Takie samochody buduje sie od poczatku,na bazie gruntownie przemyślanej koncepcji.
Osobiście już mam wątpliwości co do ramy-na pewno jest stara i podgryziona zębem czasu.Następne ograniczenie to rozstaw osi.Przerabiamy ramę?Silnik sie nie mieści pod maską?Itepe itede.
Nie ma sensu

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
oj to przeprasza zapomniałem dodac ze orginalnych elementow bedzie ok 0,5% to wlot powietrza elemenyt mocujące lampy i dokument i tyle nic wiecej nie planuje reszte bedzie nowa swieza i zdrowa bez skazy
i jeszcze jedno mam ptyanie wyobrazam sobie jakie są to koszty ale chciałbym wiedziec jak Wy to widzicie czyli ile za motor mosty amory itp.
pozdrawiam
i jeszcze jedno mam ptyanie wyobrazam sobie jakie są to koszty ale chciałbym wiedziec jak Wy to widzicie czyli ile za motor mosty amory itp.
pozdrawiam
cichy samochodzik
Moje marzenie - Czapaj
Myślę że dobrym pomysłem jest posadzenie oryginalnej budy na kompletnym podwoziu od Samuraja, wchodzi prawie że idealnie. O dużych silnikach zapomnij bo tam przecież miejsca nie ma, ledwo silnik od żuka wchodzi:) Ale nawet przy nie dużym silniku to będzie nieźle zaiwaniało, bo przecież lekkie to jak piórko:))) Powodzenia:)))

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
- Mart
- Posty: 306
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Kontaktowanie:
czyli chodzi o zrobiebie potwora terenowego o wyglądzie czapajewa
dobry pomysł, budę można zawsze dopasować jak np. p Lisowskiego na kształt willysa,
a podpatrując konstrukcje rempstowe to najlepiej skorzystać z mostów patrola gr i silnika bmw m5, jak ma to w rempscie jeździć to chyba 30 tys pln spokojnie wciągnie

dobry pomysł, budę można zawsze dopasować jak np. p Lisowskiego na kształt willysa,
a podpatrując konstrukcje rempstowe to najlepiej skorzystać z mostów patrola gr i silnika bmw m5, jak ma to w rempscie jeździć to chyba 30 tys pln spokojnie wciągnie
motanie...
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
witam dziekuje za odpowiedzi ale dodam ze w 67 wcale tak mało miejsca nie ma pod maską zalezy jak sie usytuje mocowania budy w jednym cazapku siedzi 6 garow i miejsca na włozenie reki jest czyli o wiekszy motor sie nie boje jedyne w moim rozymieniu musi byc V i najlepiej jaguar ale reszty nie bede zdradzał
jak panowie jeszcze doradzacie zawieszenie niezalezne czy najprosciej mosty sprezyny itp.
pozdrawiam a 30 tyś to bedzie mało!
jak panowie jeszcze doradzacie zawieszenie niezalezne czy najprosciej mosty sprezyny itp.
pozdrawiam a 30 tyś to bedzie mało!
cichy samochodzik
przy takiej zmocie to trzeba sobie usiasc z kartka papieru, wypisac koszty ktore mozna przewidziec (silnik, rama, czapaj, mosty, wyciagarki, elektryka, lakiery etc..) i do tego dodac 50% kasy na połączenie tych wszystkich fruktów i rzeczy o których sie zapomnialo 
To moja rada, która odkryłem jak sam zabrałem sie za remont...
Pozdrawiam i zycze powodzenia
Lukasz

To moja rada, która odkryłem jak sam zabrałem sie za remont...
Pozdrawiam i zycze powodzenia
Lukasz
taki silniczek robilby super w suzuce.Doktor200 pisze:p69k pisze:konstrukcja czapaja jest lekka , a co myślicie jakby wlozyż motor v4 poj. 1,7 cm
z takim silnikiem to mozna do sklepu po orenżade jezdzc, z tego co czytam to on chce powazna wyscigowe zrobic a nie..........
jak bede zmienial motor to wlasnie taki lub boxer z subaru justy 16v

A mierzyłeś v12jaguara-toż to wielkie jak stół jestDZIK_I_CZAPAJEW pisze:jedyne w moim rozymieniu musi byc V i najlepiej jaguar ale reszty nie bede zdradzał

Komory silnikowe od rzędówek na ogół słabo przyjmują v-ki.Moze raczej 4.2 od jaga R6 /jest takie cuś chyba/.
Tak mi się zdaje,że fantazyja was zbytnio ponosi...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
A mierzyłeś v12jaguara-toż to wielkie jak stół jestvandall1 pisze:

Komory silnikowe od rzędówek na ogół słabo przyjmują v-ki.Moze raczej 4.2 od jaga R6 /jest takie cuś chyba/.
Tak mi się zdaje,że fantazyja was zbytnio ponosi...[/quote]
wydaje mi sie ze fantazją byłby 24 cylindrowy w ukladzie gwiazdowym a nie taki motor o jakim mysle
cichy samochodzik
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
Bart03 pisze:ja z kumplem przymierzalem V12 z BMW pod maske patrola i wejdzie z bieda. A porownaj maske z Patrola do czapaja
zmiesci sie na pewno miezone sprawdzone a co z tego ze ma małą maske ale miejsca w srodku ma nawet duzo nie tak jak patrol ale zmiesci mi sie na pewno
pozdrawiam
cichy samochodzik
Drako pisze:taki silniczek robilby super w suzuce.Doktor200 pisze:p69k pisze:konstrukcja czapaja jest lekka , a co myślicie jakby wlozyż motor v4 poj. 1,7 cm
z takim silnikiem to mozna do sklepu po orenżade jezdzc, z tego co czytam to on chce powazna wyscigowe zrobic a nie..........
jak bede zmienial motor to wlasnie taki lub boxer z subaru justy 16v
niezla viertara by wtedy byla
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość