Niekoniecznie tak musi wyglądać. Ten link który zapodałeś to jest schemat zwrotnicy z uaza. Owszem nowsze gazy miały takie same sprzęgiełka jak w uazie. A nawet odwrotnie, uaz miał takie same sprzęgiełka jak ostatnie gazy. Natomiast starsze gazy miały sprzęgiełka przykręcane do piasty na 6 śrub. A więc różnice:
Gaz starszy typ:
- półośka pełna
- sprzęgiełko na 6 śrub przykręcanych z zewnątrz
- brak dekielka na sprzęgiełko
Gaz nowszy typ oraz uaz:
- Półośka z gwintem wewnętrzym bodajrze 12
- Sprzęgiełko przykręcane jedną śrubą na imbus 4-kątny lub też spotkałem 8-kątne
- Pokrywka sprzęgiełka
Jeżeli masz starszy typ i zakręcone sprzęgiełka, i luźno ci się to obraca tzn. że nie masz półosiek lub całego dyferencjału

Możesz też nie mieć tylko jednej półośki lub ją urwaną.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
