Strona 1 z 1

Gaźnik do Gazika

: śr cze 04, 2003 5:22 pm
autor: drwal
Chciał bym rozwinąć temat gaźników. Jaki założyć do silnika od żuka, żeby mało palił i był raczej niezawodny. :lol: :lol: :lol:

: śr cze 04, 2003 9:00 pm
autor: CLIMBER
ehhh ja miałem Ikova robiony specjalnie do żuków ale powiem którko o dupe rozbić moze ja akurat miałem pecha, fakt palił mniej o jakieś 3 literki ale nie posiadał mozliwości regulacji i nie byłem z niego zadowolony. Ale nie mozna oczywiście uogólniac na przykładzie jednego przypadku:)

: śr cze 04, 2003 11:26 pm
autor: BĄKU
Nie ma to jak gaźniki typu MT , do terenu najlepsze, pełna regulacja ciśnienia i dobra żywotność jeśli chodzi o oryginały. 8)

: czw cze 05, 2003 5:34 pm
autor: CLIMBER
w 100% sie zgadzam!!!!!!! bardzo załowałem ze załozyłem ikova podkusiała mnie oszczedność paliwa:)) ale orginalny gażnik jest najlepszy prosta konstrukcja, łatwa obsługa i tak jak wszystko co ruskie czyli solidne i stworzone do terenu:))

: sob cze 07, 2003 1:39 pm
autor: BĄKU
Z tymi gaźnikami "typu MT" to se taka ścieme lasów tropikalnych zapodałem, są takie wogóle :)5

: ndz cze 08, 2003 5:30 pm
autor: CLIMBER
e tam ja załowałem ze go zmieniłem na ikova

: ndz cze 08, 2003 6:29 pm
autor: misio
BĄKU pisze:Z tymi gaźnikami "typu MT" to se taka ścieme lasów tropikalnych zapodałem, są takie wogóle :)5
:)20 :)20 :)21 :)21 :)20 :)20

: ndz cze 08, 2003 9:12 pm
autor: chermol
te... specjalisci...
a co przepraszam jest skomplikowanego w Jikovie ?

miałem Jikova....
miałem Webera zukowskiego.... fiatowskiego, na półce byl tez jakis od łady...

Zielony dłubał i przy jednym i drugim...
ani na jednym a ni na drugim, nie osiagnąłem nigdy spalania mniej niz 13 litrów na 100 w trasie....

i na jednym i na drugim, zdarzało sie wykotłowac ponad 40l / 100km w terenie...

Jikov był prosty jak budowa cepa, Weber sie sam rozkrecał i potrafił sie rozregulowac....

a w koncu z racji montazu lpg i tak został mi weber, rozdłubany przez Zielonego, palił nie mało, ale sprzet po kolejnych modyfikacjach dysz paliwowych i powietrznych, dolotów, i prac obrobka skrawaniem agle ożył...
ale i tak na gazie lepiej jezdził niz na benzynie... :-)

Student dostał mojego starego Jikova i podobno zadowolony

Re: Gaźnik do Gazika

: ndz cze 08, 2003 9:28 pm
autor: qwinto
drwal pisze:Chciał bym rozwinąć temat gaźników. Jaki założyć do silnika od żuka, żeby mało palił i był raczej niezawodny. :lol: :lol: :lol:
mało palił :)21 :)20
t0 najlepiej citroena ax1,5D.. w 6-8l/100 się zmiescisz
u mnie ikov na dolnym zasysa 11-15 wachy...ale nie wiedzić czemu i u mnie lepiej na gazie smiga niż na bęzynie...ale tyko po ulicy..w terenie tylko wacha :)2

: ndz cze 08, 2003 9:28 pm
autor: Mag69
chermol pisze:
Jikov był prosty jak budowa cepa
Te prezes zapodaj z czego się składa cep.Jeśli przemilczysz tzn. nie wiesz

a jak nie wiesz to nie porównuj :)21

: ndz cze 08, 2003 9:38 pm
autor: chermol
to był cytat :lol:
a skałada sie z:
przeddzidzia dzidy bojowej, sroddzidzia dzidy bojowej...
:lol:

co skomplikowanego jest w Jikovie ?
bo chetnie sie dowiem...

: ndz cze 08, 2003 11:49 pm
autor: BĄKU
W Jikovie nabardziej skomplikowane jest śróddzidzie. 8)

: wt cze 10, 2003 12:58 pm
autor: CLIMBER
strasznie sie czepiacie szczegółów ogólnie mówiąć orginalnuy gaznik był the best:)