Strona 1 z 1
zwrotnica - regeneracja
: wt cze 10, 2003 9:14 am
autor: Koyot
gazowcy pomozcie
mam luz na sworzniu zwrotnicy ile sie dalo wyregulowac to jest ale niedlugo czeka mnie wymiana lub regeneracja i pytanie
1. kupic gotowe tuleja+sworzen

? cena

czy mozna to kupic
2. regenerowac

cena

?
a moze ktos posiada

? lub dorabia

?
Re: zwrotnica - regeneracja
: wt cze 10, 2003 9:23 am
autor: Mag69
Koyot pisze:gazowcy pomozcie
mam luz na sworzniu zwrotnicy ile sie dalo wyregulowac to jest ale niedlugo czeka mnie wymiana lub regeneracja i pytanie
1. kupic gotowe tuleja+sworzen

? cena

czy mozna to kupic
2. regenerowac

cena

?
a moze ktos posiada

? lub dorabia

?
Nie warto regenerować,nowy kosztuje 40zł.Ostatnio kupowałem u Tomka w Moszczenicy (ogłasz się N.Sącz)
: wt cze 10, 2003 9:33 am
autor: Koyot
sworzen + tyleja

?? 40 zł

: wt cze 10, 2003 5:06 pm
autor: Mag69
Koyot pisze:sworzen + tyleja

?? 40 zł

Co

?? drogo czy tanio ?

: wt cze 10, 2003 6:50 pm
autor: krzyś
niby tanio ale jak kupisz komplecik (4szt) to wychodzi pieniądz........

: wt cze 10, 2003 11:33 pm
autor: qwinto
A propo regeneracji

6
podobno na inżynierskiej 6 jest regeneracja półosi i przegubów napędowych..ktoś cosik tam robił...uaz-gaz

moze inne auto

: wt cze 24, 2003 6:48 pm
autor: krzyś
pilnie potzrebuje nanmiar na kogoś kto ma takowe sworznie i pytanie czy pasują te od uaza ? czy ktoś to już próbował?
: wt cze 24, 2003 6:53 pm
autor: banan
od uaza nie pasują - są większe...sprawdź najpierw czy masz jeszcze gazowskie zwrotnice czy już ktoś wsadził tam uaza...bo się często zdaża
: wt cze 24, 2003 8:03 pm
autor: krzyś
mam gaza. to jest auto które nie widziało terenu. nawet przedni most był poodpinany i miał zero luzow, rozebaliśmy go kontrolnie czy przełozenia sie zgadzają, auto kupione od syna człowieka ktory zmarł 2 lata temy i od tego czasu auto stało w drewinaym garażu.
: śr cze 25, 2003 10:38 am
autor: Darek
Kris mam jeszcze jedną kompletną zwrotnice gazikową ale czy nadającą sie do użytku to bym musiał sprawdzić.
Ale jak on mówisz nie był w terenie to jeszcze powinien być dobry
: śr cze 25, 2003 6:38 pm
autor: krzyś
problem sie chyba chwilowo rozwiązał. zanleżliśmy szlifiernbie która nam sfożnie szlifnie za 10 pln od sztuki a tulejki tokarz dorobi tylko jeszcze ceny nie znam. i będzie git.
Darek a w związku z tą zwrotnicą to masz chęc ja sprzedać czy może odstapiza...

: śr cze 25, 2003 6:41 pm
autor: MACIEK27
Krisi ty erxpert juz jesteś

: śr cze 25, 2003 6:46 pm
autor: krzyś
sie masz maciek.

ekspert to może nie ale staram sie

. mam nadzieje że sie zobaczymy na manewrach 5 lipca.
: śr cze 25, 2003 6:50 pm
autor: banan
krisi pisze:sfożnie szlifnie
no...hartowane powierzchniowo....wystarczy na 50 km
: śr cze 25, 2003 6:50 pm
autor: MACIEK27
Mysle ze bede ASIA chodzi własnie załozylem nowe amorki bo sie polamaly

Szukam mocnych mostów ( jak najwieksze przełozenia) mysle nad Volvo Laplander lub Uaz afgany albo patrol benzyna co radzisz

5 ( duze przełozenie + wytrzymałośc)

: śr cze 25, 2003 7:03 pm
autor: krzyś
sam ne wiem. afgany na pewno bym se darował.
a sfożnie do gaza są hartowane powierzchniowo? wyglądały na takie co są całe hartowane.
: śr cze 25, 2003 7:05 pm
autor: banan
a afgany to czemu byś se darował?
sworznie ktoś u nas szlifował i się wytarły....może za dużo zjechał....jutro zobacze czy są całe zahartowane
: śr cze 25, 2003 7:13 pm
autor: krzyś
jutro będzie za pózno
jkoś nie mam zaufania co do wytrzymalości rosyjskiej myśli technicznej , zaóważ że maciek porównuje to do patrola i laplandera........bez sensu...

: śr cze 25, 2003 7:52 pm
autor: MACIEK27
Spotkałem ASIE na laplanderach duzo plusow ale i minusy - ciezar , cena , co afganow mam bardzo mieszane uczucie, chodza rozne opinie, patrol jest chyba najrwazniejszym wyjsciem

: śr cze 25, 2003 8:00 pm
autor: misio
ja myśle że najlepiej patrolowskie założyć

: śr cze 25, 2003 8:09 pm
autor: MACIEK27
Dlaczego nie afgany ? duzo czytalem i sa same zbieznosci. Patrolowskie znam maja swoja renome
