Z przełożeniami też kein problem.Typowe uazowskie to 5.125.Muscel ma 5.142 /sa tez inne/.Czasem nawet stosuje sie tył musc/przód uaz,to też chodzi na miękkim,wszak na 100 obrotów jest to róznica 2 obr.Ale tego nie polecam i optuję za oboma z muscela.
Z tego co kojarzę-tarcze kotwiczne hamulców różnią się ilością otworów mocujących-tu mozesz mieć drobny kłopot.
Piasty z grubsza te same-róznią się na pewno średnicą na której "łapie" półoś-równiez średnica podziałowa śrub zabierających półosie jest inna.
Piast uazowych bym nie pchał do tych mostów-właśnie z powodu jw-trza wówczas pieprzyć się z wpasowaniem w nie owych półosi,itepe itede.Lepiej z lekka przemotać hamulce,bo reszta wymiarów raczej identico jest.
Temat sprzegiełek zdaje się nie jest prosty-my jeżdzimy cały czas na cztery,bo mamy red z miedzyosiowym.Ew wymiana kapselków.
Na mostach będziesz miał szersze podstawki pod resory/60/w porównaniu do gazikowskich-inny jest tez system mocowania resoru /cybanty za most/
Piasty u nas były odlewane z uwagi na chęć odsadzenia kół/lepsza zwrotność/ i wyeliminowanie ciężkich dystansów.
Sorry za nieznalezienie tego wałka-szablonu

Znajdzie się pewnie dopiero latem

Musisz go sam zmotać:z jednej strony trójnik na merca,a z drugiej flansza na reduktor.Całość jak pamiętam miała koło 150mmdługosci
Rama:porównaj rozstawy osi,nie pamietam ale są chyba jednakowe-2480/?/
W razie problemów mozemy przekonsultować na miejscu.