Gaźnik od big fiata

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Gaźnik od big fiata

Post autor: banan » czw lip 10, 2003 11:30 am

własnie....zakładał ktoś do s-21 zwykły fiatowski gaźnik od 1.5 motoru ?
jeśli zakładał to czy wszystko gra? czy z dyszami kombinować ?
itp.


bo mnie mój jikov do grobu chce wpędzić :evil: a na wiosce nie moge znaleźć oryginalnego żukowskiego dwugardzielowego....

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » czw lip 10, 2003 12:49 pm

Załóż sobie oryginalny UAZ-owski lub wołgowski dwugardzielowy, sto razy lepszy od jikowa i fiatowskiego Webera (przynajmniej do tego typu silnika i jazdy w terenie - nie braknie Ci paliwa ani z górki, ani pod górkę).
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lip 10, 2003 12:51 pm

Jeśli chcesz Webera to z Żuka,a nie z Fiata.Inne dysze itd.

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lip 10, 2003 12:54 pm

Mam żukowską instrukcję.Jak będziesz chciał to Ci podam więcej info.

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lip 10, 2003 1:07 pm

Gażnik 34 S2B1 Przelot I Przelot II


Średnica gardzieli głównej 25mm 25mm
Dysz paliwa układu głównego 120 150
Dysza paliwa biegu jałowego 50 50
Dysza paliwa p.przyspieszającej 70 -
Dysza paliwa układu rozruchowego F1/150 F1/150
Dysza powietrza układu rozruchowego 150 -
Poziom paliwa w komorze pływakowej 5...5,5mm
od płaszczyzny pokrywy
pokrywy gażnika

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lip 10, 2003 1:13 pm

Zapomniałem:
Dusza powietrza układu głónego 210 (oba przeloty).
Czy tak będzie najlepiej ? Może ? Dane pochodzą z podręcznika pt: Budowa i eksploatacja Żuk

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw lip 10, 2003 2:36 pm

dzięki Babcia, ale mam te dane - porównywałem je z fiatowskimi i różnice są minimalne a fiata moge mieć, a żuka nie moge dostać...


Jagoda - a od uaza jednogardzielowy ten G-35 ?

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » czw lip 10, 2003 2:42 pm

Może masz coś firmy FORD ? Starsze modele pasują bez żadnych przeróbek do kolektora fiatowskiego i żukowskiego.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw lip 10, 2003 2:44 pm

nie mam i nie chce nic z forda....nie lubie tych podciśnieniowych z durną przepustnicą...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik od big fiata

Post autor: czesław&jarząbek » czw lip 10, 2003 2:53 pm

banan pisze:własnie....zakładał ktoś do s-21 zwykły fiatowski gaźnik od 1.5 motoru ?
jeśli zakładał to czy wszystko gra? czy z dyszami kombinować ?
itp.


bo mnie mój jikov do grobu chce wpędzić :evil: a na wiosce nie moge znaleźć oryginalnego żukowskiego dwugardzielowego....
bananek, gaznik ten sam ale dysze zupełnie inne...
a bardzo byś taki gaznik chciał?
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2003 7:47 pm przez czesław&jarząbek, łącznie zmieniany 1 raz.
#noichuj

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lip 10, 2003 4:33 pm

zakładałem kiedyś do żuka gażnik z fiata niby to samo ale jednak nie różnica w dyszach nie wielka ale i tak nie pociągnie takiego motoru koniki muszą dostać więcej owsa, w odwrotnej kombinacji żuk do poloneza szło git tylko poldek w orginale to na ssaniu mniej palił ale jak by mu wiaderko pod wydechem ustawił to część by odzyskał :lol: Kombinuj przyjacielu bo ci fura jedynie po płaskim pojedzie a szkoda by jej było :cry:

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: Gaźnik od big fiata

Post autor: banan » pt lip 11, 2003 7:14 am

czesław-jarząbek pisze: a bardzo byś taki gaznik chciał?
noo....baardzo.... reszta priv


dzięki leszku za oświecenie :)2

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 11, 2003 7:24 am

a jak nie na pw to pisz tu bo czas jest ważny :o (do czesia)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lip 11, 2003 7:41 am

poszło...może dojdzie... :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pt lip 11, 2003 11:31 am

Nie wiem czy weberek w gazie to dobry pomysł. Ostatnio musiałem reaktywować benzynkę (normalnie to na gazie śmigam) i załorzyłem regenerowany. Po płaskim jedzie normalnie ale przy podjazdach - dno, przez to musiałem sobie odpuścić trochę szaleństwa na "Kozackich". Może ktoś ma jakiś patent na podjazdy z weberkiem?
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 11, 2003 12:00 pm

trza go orbócić o 180 stopni...

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pn lip 14, 2003 3:26 pm

G-35, jest to gaźnik polski od silnika M20, a nie od UAZ-a.
UAZ-y miały gaźniki k-129,131,151,...
A poza tym G-35, K-129 i 131, są to gaźniki mocowane na dwie śruby, a jak Ty coś kombinujesz z Fiatem, to tam gaźnik był na 4-ry śruby mocowany do kolektora, tak więc pozostaje Ci K-124, 151,... od Wołgi lub nowego UAZ-a, albo Weber żukowski.
No chyba, że chcesz zastosować redukcję, no to kombinuj, ale generalnie i Jikowowi i Weberowi pod górkę brakuje paliwa i dlatego trzeba je tył na przód zakładać.
G-35 w zasadzie może być, ale nie polecam, to już lepiej oryginalny Gazowski K-22A/R/Ż.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn lip 14, 2003 3:43 pm

już wiem - znalazłem w lumpach u siebie G-35 i potem skojarzyłem od czego to....kolektor mam i taki i taki a w środe chyba będe miał webera, może później założe K-129...
dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość