Strona 1 z 2

Uciekanie w prawo

: pn sie 04, 2003 8:09 am
autor: Jerry
Panowie co moze byc nie tak ?
Objawy sa nastepujace:
Przy jezdzie ok 70 kmh jak puszcze gwaltownie pedal gazu to samochod ucieka w prawo.
Koniecznie jest skontrowanie kierownica. Pozniej jedzie prosto.
Co o tym sadzicie ???

: pn sie 04, 2003 8:13 am
autor: czesław&jarząbek
sadzimy ze cos jest skasztanione... :)21

: pn sie 04, 2003 8:43 am
autor: banan
któreś prawe koło ma zatarty cylinderek hamulcowy, albo z przodu prawego duży luz na końcówce/sworzniu....

: pn sie 04, 2003 8:49 am
autor: czesław&jarząbek
albo lozyska w piascie, albo cisnienie w oponie, albo drazek krzywy, albo...albo hertzbolec w tylnym resorze...albo klerunki luzne...
:)21

: pn sie 04, 2003 8:57 am
autor: Jerry
Cylinderek odpada. Swiezo robiony. Drazki proste. Luzy na koncowkach tez raczej nie - wymienione koncowki.
Moze te luzy na lozysku w piascie lub moze wybite gumy w amorach?
A o co chodzi z tym herzbolcem ???

: pn sie 04, 2003 8:58 am
autor: czesław&jarząbek
hertzbolec to sruba centrujaca resor...jak ja zetnie to auto bokiem pojedzie co bedziesz czul na kieracie :)21

: pn sie 04, 2003 9:04 am
autor: Jerry
Znaczy sie ta w srodku, sciskajaca resor ?
Tylko dlaczego w tylnim a nie w przednim ??

: pn sie 04, 2003 9:05 am
autor: banan
tylko jak ją zetnie to przy przyspieszaniu i w czasie jazdy ze stałą prędkością też będzie ciągnął ale w lewo....

: pn sie 04, 2003 9:06 am
autor: czesław&jarząbek
i w tylnym i w przednim...jak w przednim to dodatkowe efekty specjalne przy ostrym hamowaniu moga wystepowac :)21

: pn sie 04, 2003 9:06 am
autor: Jerry
Ano wlasnie.
Sciaga tylko jak jedziesz szybciej i gwaltownie odpuscisz gaz.

: pn sie 04, 2003 9:06 am
autor: banan
jerry30 pisze:luzy na lozysku w piascie lub moze wybite gumy w amorach?
amory nic do tego nie mają...luz na łożysku może być przyczyną....

: pn sie 04, 2003 9:07 am
autor: czesław&jarząbek
najpewniej to luz na lozysku kola...pospolite dosyc...

: pn sie 04, 2003 9:07 am
autor: Jerry
Hamuje prosto ;-))

: pn sie 04, 2003 9:08 am
autor: Jerry
Jak sprawdzic luzy ??

: pn sie 04, 2003 9:09 am
autor: banan
idź połóż się pod auto, niech ktoś ci szarpie kołami lewo/prawo przód/tył i znajdziesz.....jak nie to miarka i mierz równoległość osi....

: pn sie 04, 2003 9:19 am
autor: czesław&jarząbek
luz lozyska kola:
podnosisz syfa tak zeby sprawdzane kolo bylo w powietrzu
rzucasz sie na kolana
chwytasz kolo na 12 i na 6
tyrpiesz kolem od sie do sie raz jedna reka raz druga,gora dol gora dol
jak jest luz to bedzie sie tluklo jakby niedokrecone do bebna bylo
poniatno?
:)21

: pn sie 04, 2003 9:22 am
autor: Jerry
Thx.
Bedziem sprawdzac ;-)

: pn sie 04, 2003 9:26 am
autor: borman
myślę że to jednak HERCBOLEC(podoba mi się to słowo) i to raczej tylny

: pn sie 04, 2003 9:29 am
autor: czesław&jarząbek
hertzbolec to zadkosc...a lozysk nikt nie sprawdza :)21

: pn sie 04, 2003 11:07 am
autor: luk
A może ktoś wie skąd klucz do skręcenia tych łożysk w piaście wytrzasnąć :)5 :)5 :)5 bo u mnie też regulacja piasty się szykuje :( :(
W instrukcji napisane że "rurowy 56" , ale skąd takie cudo wziąść :)5 :)5

: pn sie 04, 2003 11:17 am
autor: banan
ze sklepu :)21

: pn sie 04, 2003 11:22 am
autor: GAZFAN
Taki klucz to ze sklepu drogo jak .....!
1. barco okolo 150PLN
2. Kużnia okolo 50-60 PLN
Ale to same glowki (nasadki) do tego jeszcze reszta (jak oryginaly to okolo 150 PLN). A jak potrzebujesz na chwile tylko dokrecic i odkrecic .. to ja mam, podjedzisz, odkrecisz, dokrecisz... Ale to nr 55 i ja uzywam go do mostu uazowskiego, wiec moze jednak nie pasowac.

: pn sie 04, 2003 11:57 am
autor: luk
Podjechać to nie podjade :( :(
Moge go najwyżej przypchnąć :D :D :D

: pn sie 04, 2003 11:58 am
autor: cowboy_3151
luk pisze:A może ktoś wie skąd klucz do skręcenia tych łożysk w piaście wytrzasnąć :)5 :)5 :)5 bo u mnie też regulacja piasty się szykuje :( :(
W instrukcji napisane że "rurowy 56" , ale skąd takie cudo wziąść :)5 :)5
Jesli poszukasz to na SŁomczynie są orginalne do uaza w cenie coś okoŁo 15-20 zŁotych poprostu trzeba poszukać u Rosian.
Co do pasowania do uaza i gaza to jak wszystko jest orginalne to pasuje napewno.
Sam taki zakupiŁem i skonczyŁo sie ustawianie srubokret mŁotek jak w wiekszosci uazów, gazów.

odp

: pn sie 04, 2003 12:13 pm
autor: bilans
tak tylko i wyłoncznie rurowy 55 nasadki mają za grube ścianki i dupa nie wciśniesz go a skąd wal do warsztatów remontowych tam gdzie tiry albo sprzęt rolniczy remontują jest to dość popularny rozmiar komplecik za flaszke dostaniesz bodaj ruskie mieli takie zestawy od 42 do 58 ...