Problem z silnikiem (uaz/wolga), HELP WANTED!
Moderator: Student
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Problem z silnikiem (uaz/wolga), HELP WANTED!
Mam spory problem z silnikiem. wlasciwie do dzialu Uaz. Bo to Uaz z glowica Wolga (okragle kolektory) i gaznik jednogardzielowy ikov.
1. nie pracuje na wszystkich cylindrach
2. nie reaguje na zmiany polozenia aparatu zaplonowego
3. nie reaguje na zmiane mieszanki przez gaznik
4. po zdjeciu przewodu z 2 i 4 cylindra wydaje sie ze zaczyna pracowac lepiej
5. pracuje jak traktor a moze i glosniej
6. brakuje mu mocy i ledwo sie toczy (z reszta tylko na ssaniu)
Jakies sugestie, pomysly, doswiadczenia towarzystwo ma moze? Aha, aparat sprawny,swiece nowe. Z gory dziekuje ze rady i pomoc....
1. nie pracuje na wszystkich cylindrach
2. nie reaguje na zmiany polozenia aparatu zaplonowego
3. nie reaguje na zmiane mieszanki przez gaznik
4. po zdjeciu przewodu z 2 i 4 cylindra wydaje sie ze zaczyna pracowac lepiej
5. pracuje jak traktor a moze i glosniej
6. brakuje mu mocy i ledwo sie toczy (z reszta tylko na ssaniu)
Jakies sugestie, pomysly, doswiadczenia towarzystwo ma moze? Aha, aparat sprawny,swiece nowe. Z gory dziekuje ze rady i pomoc....
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Najpierw sprawdź na których nie pracuje.
Jezeli dwa obok siebie to moze byc uszczelka jezeli nie to raczej nie.
Pozostają wtedy zawory ,koleiność kabli najpierw nalezy zaczac od podstaw.Potem pozostaje cisnienie w cylindrach.
Acha czy wczesniej pracowaŁ normalnie i staŁo sie to nagle po wymianie np .swiec , innych elementów.
Jezeli po zdieciu kabli z 2i 4 cylindra zaczyna pracowac równiej to prawdopodobnie w nich jest pogrzebane to jak chodzi i naprade najpierw sprawdz jescze raz kable i świece bo choć sprawne to moga miec defekty choć nowe sam kiedys kupiŁem swiece (na Odcinek specjalny) wytrzymaŁy niecaŁe 25 km.
Jezeli dwa obok siebie to moze byc uszczelka jezeli nie to raczej nie.
Pozostają wtedy zawory ,koleiność kabli najpierw nalezy zaczac od podstaw.Potem pozostaje cisnienie w cylindrach.
Acha czy wczesniej pracowaŁ normalnie i staŁo sie to nagle po wymianie np .swiec , innych elementów.
Jezeli po zdieciu kabli z 2i 4 cylindra zaczyna pracowac równiej to prawdopodobnie w nich jest pogrzebane to jak chodzi i naprade najpierw sprawdz jescze raz kable i świece bo choć sprawne to moga miec defekty choć nowe sam kiedys kupiŁem swiece (na Odcinek specjalny) wytrzymaŁy niecaŁe 25 km.
zesrał się jikov....w tym roku u siebie wymieniłem 7
6 sztuk i gówno....skończyło się na weberze...objawy podobne jak u ciebie, świece nowe starczały na 2-3 godziny, tylko ssanie, na przejazd z pod chaty do garażu 2 litry paliwa (odcinek 5 metrów), mocy 30 %.....
oczywiście jest możliwość, że coś innego ale nigdy nie będe robił silnika z jikovem bo idzie nerwy stracić....

oczywiście jest możliwość, że coś innego ale nigdy nie będe robił silnika z jikovem bo idzie nerwy stracić....
i jeszcze chciałem dodać, że u mnie ciśnienie równo 11 na wszystkich, nowy przerywacz, palec, kopułka, cewka, kable, świece i iskra i ngk i wszystko sprawdzone 1000 razy (no bo ile gaźników może być zepsutych) i gówno.....tam zaworek jest metalowy a nie z gumowym uszczelnieniem i raz trzyma, raz nie....i chciałem dodać, że znam się na gaźnikach (na codzień robie motocyklowe i elektroniczne) i nie dałem rady z tym gównem....jikov to pierdolone kalectwo motoryzacji....wyrzuć go....
miałem ikova , a zamiast filtra powietrza była pończocha
(podwójna)-,,auto szatan nie kogut'' po pewnym czasie pończocha zniknęła- odruchowo zaglądam w gażnik, a tam resztki farfocli na przepustnicy, a silnik nawet dymka nie puścił. założyłem póżniej webera i zaczęły się problemy z np. brudnym paliwem.
dobry gażnik nie jest zły .... a zły może nigdy nie być dobrym- lepiej go wy.......ić niż naprawiać
(podwójna)-,,auto szatan nie kogut'' po pewnym czasie pończocha zniknęła- odruchowo zaglądam w gażnik, a tam resztki farfocli na przepustnicy, a silnik nawet dymka nie puścił. założyłem póżniej webera i zaczęły się problemy z np. brudnym paliwem.
dobry gażnik nie jest zły .... a zły może nigdy nie być dobrym- lepiej go wy.......ić niż naprawiać
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość