RAjdowe GAZ-y

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Nicoxxx
 
 
Posty: 220
Rejestracja: czw sie 25, 2005 4:30 pm
Lokalizacja: NEWTON STEWART UK
Kontaktowanie:

RAjdowe GAZ-y

Post autor: Nicoxxx » śr kwie 19, 2006 11:26 am

Witam poruszę ten temat który jeszcze chyba nie był poruszany
Czyli Jak się sprawują GAZ-y w rajdach czysto szybkościowych RMPST
Jak wielkich regeneracji i wkładu potrzebują po każdym rajdzie co jest ich dobrom a co słabą stronom Może ktoś ma jakieś doświadczenia .Pozdrawiam


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zapraszam do odwiedzania http://WWW.Hardtrucks.pl Poświęconej ciężarówkom terenowym

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr kwie 19, 2006 11:36 am

te rajdowe "gazy" mają zazwyczaj tylko budę gaza i czasem reduktor 8)
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 11:40 am

srutututu... to są giezy z popularnej. One muszą byc w miarę zgodne z regulaminem.

Zwłaszcza u Igora nie dostrzegłem żadnych udziwnień szatańskich.

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr kwie 19, 2006 11:48 am

mosty i silniki też z orginała ?
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 11:56 am

u Igora skrzynia jest z uaza, więc jakby podobna technologia, a mosty seryjne. Zresztą wystarczy się nawet tym zdjęciom przyjrzeć :)21

Zara zresztą poszukam załącznika.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 12:02 pm

mam



3. „P1” (popularna pierwsza) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ (z wyłączeniem samochodów z zawieszeniem na wahaczach/sprężynach).
- Tarpan, Honker
W klasie „P1“ dopuszcza się:
- stosowanie silników S-21 ( ŻUK)
- wymianę podzespołów napędowych (skrzyń biegów, reduktorów, mostów, silników) pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3
- montaż dowolnej przekładni kierowniczej (ze wspomaganiem lub bez) oraz dowolnego osprzętu silnika (gaźniki, alternatory, rozruszniki, kolektory, aparaty zapłonowe) z wyłączeniem elektronicznego sterowania zasilania silnika i wtrysku mechanicznego
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia pomiędzy mar-kami wymienionymi w pkt. 3 (zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki)
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa
4. „P2” (popularna druga) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ
- Tarpan, Honker
- VW Iltis
- DKW Munga
- LUAZ
- Ford Mutt
- Łada Niva
W klasie „P2“ dopuszcza się:
- dowolny silnik bez względu na system zapłonu (ZS i ZI ) o ile nie zastosowano w nim elektronicznego modułu sterującego pracą silnika, z wyjątkiem silników doładowanych o zapłonie iskrowym.
- dowolną skrzynię biegów i skrzynie rozdzielcze oraz przekładnie kierowniczą.
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 4 oraz ich modyfikacje (zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki).
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia ( w tym mostów) pomiędzy markami wymienionymi w pkt 4 (zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki ) zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa.

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » śr kwie 19, 2006 12:08 pm

Tyle ze na pierwszym zdjeciu drakul a nie giez jest ;-)
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 12:13 pm

po czym wnosisz?? :)21

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » śr kwie 19, 2006 12:15 pm

Migacze, szyba... duze zeby i bańka z zapasam krwi na pace ;-)
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 12:34 pm

szyba to akurat nie jest argument, migacze też


Obrazek]

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » śr kwie 19, 2006 12:41 pm

Moze ... 8)
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 12:45 pm

Jak również posiadanie radzieckich mostów wyklucza bycie drakulem. Bo nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienił by rumuńskich na radzieckie...

Obrazek

no i jedna dziura w nosku :)21

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr kwie 19, 2006 12:51 pm

i ten pierwszy i ten niebiestki, co by to nie było- to nie są drakule 8)
nie każcie mi wymieniać dlaczego... :lol:
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 1:02 pm

Bo to sa gaziki.

Tylko Jurij coś próbuje mieszać. Zapomniał już jak gazik powinien wyglądac czy co? :)21

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr kwie 19, 2006 1:09 pm

szary tez sie scigal giezem. zanim sie przesiadl na laciatego

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 1:09 pm

ale on w O1, nie?

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » śr kwie 19, 2006 1:12 pm

Student pisze:Bo to sa gaziki.

Tylko Jurij coś próbuje mieszać. Zapomniał już jak gazik powinien wyglądac czy co? :)21


:)18
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » śr kwie 19, 2006 1:47 pm

Ten czerwony Gazik to strzała Marcina P. na forum ukrywa sie pod pseudonimem "trener" ale chyba nigdy nie pisze...
to jest jak najbardziej gazik z mostami i resorami od uaza, reduktorem o ile sie nie myle od aro i 2,8 V6 wiadomo od czego...
przednia szyba wkomponowana jest w klatke dlatego jest cała.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr kwie 19, 2006 4:19 pm

Pasza do tablicy, zeznawaj czemu co OES musiales resory dokrecac :)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr kwie 19, 2006 8:16 pm

Student pisze:ale on w O1, nie?
no bo P sie nie zbierala.
ale jego giez to standart mosty, dobry resor i V - ka pod maska .

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr kwie 19, 2006 10:28 pm

Drako pisze:
Student pisze:ale on w O1, nie?
no bo P sie nie zbierala.
ale jego giez to standart mosty, dobry resor i V - ka pod maska .
wiem. przeca znam to auto :)21

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr kwie 19, 2006 11:28 pm

witam,
Wszystkie to Gaziki .Proszek ma 2,3 v6 pod maska ,Karol, My i Dulemby Uazo-Wolgi,Wolgi...
Najwieksza bolaczka sa resory,i slaba wytrztymalosc podzespolow...reszte da sie wytrzymac...poza tym to super auto z dusza :) ja sie zakochalem pomimo tego ze po kazdym oesie sprawdzam : resory,amory,mocowania budy do ramy,waly,krzyzaki,silnik,kola.... :D w tej technologii wszystko lubi sie rozkrecac (przynajmniej u nas)
Nasz : spod od uaza,i Wolga (przed remontem na hamowni u Chojnackiego miala 46 km !!!!!! na silniku i 28 na kolach ) 8) zobaczymy jak bedzie po naprawie w sobote wkladamy slnik .
w dzien napisze wiecej bo teraz musze spadac....
pozdrawiam.

a tu jeszcze zdjecie przedniego mostu.tak wygladal po wyjeciu z samochodu :

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw kwie 20, 2006 1:36 pm przez Pasza, łącznie zmieniany 1 raz.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw kwie 20, 2006 6:47 am

primo- nie wszystkie giezy z O1 czy P klasy maja bądź miały 2.3
secundo - po odpowiednich zabiegach resorom nic sie nie dzieje przynajmniej przez 2 sezony
tertio- rajdowe giezy to najlepszy hardmadafaka sprzęt :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

gazoczołg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 11:18 am
Lokalizacja: dołhobyczów

Post autor: gazoczołg » czw kwie 20, 2006 1:04 pm

Szary-a jakie to zabiegi aby resory nie trzaskały?sprecyzuj

Awatar użytkownika
wiking
Posty: 775
Rejestracja: sob paź 30, 2004 4:54 pm
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: wiking » czw kwie 20, 2006 7:37 pm

kedek pisze: reduktorem o ile sie nie myle od aro
:o :o :o :o :o :roll: nie wygłupiaj się przecież ARO nie ma reduktora !!
ostatni wiking w RzeczpospolitejObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość