Strona 1 z 2

RAjdowe GAZ-y

: śr kwie 19, 2006 11:26 am
autor: Nicoxxx
Witam poruszę ten temat który jeszcze chyba nie był poruszany
Czyli Jak się sprawują GAZ-y w rajdach czysto szybkościowych RMPST
Jak wielkich regeneracji i wkładu potrzebują po każdym rajdzie co jest ich dobrom a co słabą stronom Może ktoś ma jakieś doświadczenia .Pozdrawiam


Obrazek
Obrazek
Obrazek

: śr kwie 19, 2006 11:36 am
autor: Wojtek_K
te rajdowe "gazy" mają zazwyczaj tylko budę gaza i czasem reduktor 8)

: śr kwie 19, 2006 11:40 am
autor: Student
srutututu... to są giezy z popularnej. One muszą byc w miarę zgodne z regulaminem.

Zwłaszcza u Igora nie dostrzegłem żadnych udziwnień szatańskich.

: śr kwie 19, 2006 11:48 am
autor: Wojtek_K
mosty i silniki też z orginała ?

: śr kwie 19, 2006 11:56 am
autor: Student
u Igora skrzynia jest z uaza, więc jakby podobna technologia, a mosty seryjne. Zresztą wystarczy się nawet tym zdjęciom przyjrzeć :)21

Zara zresztą poszukam załącznika.

: śr kwie 19, 2006 12:02 pm
autor: Student
mam



3. „P1” (popularna pierwsza) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ (z wyłączeniem samochodów z zawieszeniem na wahaczach/sprężynach).
- Tarpan, Honker
W klasie „P1“ dopuszcza się:
- stosowanie silników S-21 ( ŻUK)
- wymianę podzespołów napędowych (skrzyń biegów, reduktorów, mostów, silników) pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3
- montaż dowolnej przekładni kierowniczej (ze wspomaganiem lub bez) oraz dowolnego osprzętu silnika (gaźniki, alternatory, rozruszniki, kolektory, aparaty zapłonowe) z wyłączeniem elektronicznego sterowania zasilania silnika i wtrysku mechanicznego
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 3 oraz ich modyfikacje ( zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki )
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia pomiędzy mar-kami wymienionymi w pkt. 3 (zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki)
- zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa
4. „P2” (popularna druga) – do tej klasy zalicza się samochody, które zostały wyprodukowane seryjnie jako:
- Willys MA, MB
- Ford GP
- GAZ 67, 69
- ARO, Muscel
- UAZ
- Tarpan, Honker
- VW Iltis
- DKW Munga
- LUAZ
- Ford Mutt
- Łada Niva
W klasie „P2“ dopuszcza się:
- dowolny silnik bez względu na system zapłonu (ZS i ZI ) o ile nie zastosowano w nim elektronicznego modułu sterującego pracą silnika, z wyjątkiem silników doładowanych o zapłonie iskrowym.
- dowolną skrzynię biegów i skrzynie rozdzielcze oraz przekładnie kierowniczą.
- wymianę elementów nadwozia pomiędzy poszczególnymi markami wymienionymi w pkt 4 oraz ich modyfikacje (zaleca się utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki).
- wymianę elementów nośnych i systemów zawieszenia ( w tym mostów) pomiędzy markami wymienionymi w pkt 4 (zaleca się utrzymanie oryginalnych elementów nośnych i systemów zawieszenia zgłaszanej marki ) zmianę usytuowania chłodnicy silnika i zbiornika paliwa.

: śr kwie 19, 2006 12:08 pm
autor: Jerry
Tyle ze na pierwszym zdjeciu drakul a nie giez jest ;-)

: śr kwie 19, 2006 12:13 pm
autor: Student
po czym wnosisz?? :)21

: śr kwie 19, 2006 12:15 pm
autor: Jerry
Migacze, szyba... duze zeby i bańka z zapasam krwi na pace ;-)

: śr kwie 19, 2006 12:34 pm
autor: Student
szyba to akurat nie jest argument, migacze też


Obrazek]

: śr kwie 19, 2006 12:41 pm
autor: Jerry
Moze ... 8)

: śr kwie 19, 2006 12:45 pm
autor: Student
Jak również posiadanie radzieckich mostów wyklucza bycie drakulem. Bo nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienił by rumuńskich na radzieckie...

Obrazek

no i jedna dziura w nosku :)21

: śr kwie 19, 2006 12:51 pm
autor: STAS
i ten pierwszy i ten niebiestki, co by to nie było- to nie są drakule 8)
nie każcie mi wymieniać dlaczego... :lol:

: śr kwie 19, 2006 1:02 pm
autor: Student
Bo to sa gaziki.

Tylko Jurij coś próbuje mieszać. Zapomniał już jak gazik powinien wyglądac czy co? :)21

: śr kwie 19, 2006 1:09 pm
autor: Drako
szary tez sie scigal giezem. zanim sie przesiadl na laciatego

: śr kwie 19, 2006 1:09 pm
autor: Student
ale on w O1, nie?

: śr kwie 19, 2006 1:12 pm
autor: Jerry
Student pisze:Bo to sa gaziki.

Tylko Jurij coś próbuje mieszać. Zapomniał już jak gazik powinien wyglądac czy co? :)21


:)18

: śr kwie 19, 2006 1:47 pm
autor: kedek
Ten czerwony Gazik to strzała Marcina P. na forum ukrywa sie pod pseudonimem "trener" ale chyba nigdy nie pisze...
to jest jak najbardziej gazik z mostami i resorami od uaza, reduktorem o ile sie nie myle od aro i 2,8 V6 wiadomo od czego...
przednia szyba wkomponowana jest w klatke dlatego jest cała.

: śr kwie 19, 2006 4:19 pm
autor: Albert_N
Pasza do tablicy, zeznawaj czemu co OES musiales resory dokrecac :)21

: śr kwie 19, 2006 8:16 pm
autor: Drako
Student pisze:ale on w O1, nie?
no bo P sie nie zbierala.
ale jego giez to standart mosty, dobry resor i V - ka pod maska .

: śr kwie 19, 2006 10:28 pm
autor: Student
Drako pisze:
Student pisze:ale on w O1, nie?
no bo P sie nie zbierala.
ale jego giez to standart mosty, dobry resor i V - ka pod maska .
wiem. przeca znam to auto :)21

: śr kwie 19, 2006 11:28 pm
autor: Pasza
witam,
Wszystkie to Gaziki .Proszek ma 2,3 v6 pod maska ,Karol, My i Dulemby Uazo-Wolgi,Wolgi...
Najwieksza bolaczka sa resory,i slaba wytrztymalosc podzespolow...reszte da sie wytrzymac...poza tym to super auto z dusza :) ja sie zakochalem pomimo tego ze po kazdym oesie sprawdzam : resory,amory,mocowania budy do ramy,waly,krzyzaki,silnik,kola.... :D w tej technologii wszystko lubi sie rozkrecac (przynajmniej u nas)
Nasz : spod od uaza,i Wolga (przed remontem na hamowni u Chojnackiego miala 46 km !!!!!! na silniku i 28 na kolach ) 8) zobaczymy jak bedzie po naprawie w sobote wkladamy slnik .
w dzien napisze wiecej bo teraz musze spadac....
pozdrawiam.

a tu jeszcze zdjecie przedniego mostu.tak wygladal po wyjeciu z samochodu :

Obrazek

: czw kwie 20, 2006 6:47 am
autor: szary
primo- nie wszystkie giezy z O1 czy P klasy maja bądź miały 2.3
secundo - po odpowiednich zabiegach resorom nic sie nie dzieje przynajmniej przez 2 sezony
tertio- rajdowe giezy to najlepszy hardmadafaka sprzęt :)23

: czw kwie 20, 2006 1:04 pm
autor: gazoczołg
Szary-a jakie to zabiegi aby resory nie trzaskały?sprecyzuj

: czw kwie 20, 2006 7:37 pm
autor: wiking
kedek pisze: reduktorem o ile sie nie myle od aro
:o :o :o :o :o :roll: nie wygłupiaj się przecież ARO nie ma reduktora !!