Strona 1 z 2
gazik-predkosci podrozne
: pn kwie 24, 2006 6:11 pm
autor: Jakub p.
Witam serdecznie
Prawdopodobnie niedlugo stane sie posiadaczem gaza 69 w org. wersji. Mam pytanie do forumowiczow posiadajacych Gazy 69 z silnikami benz. (dolniaki, S-21 , uazowolga):- jaka predkosc podrozna jestescie wstanie utrzymac na trasie-mam na mysli kompromis miedzy spalaniem/wibracjami/komfortem jazdy.
Pozdrawiam
Jakub
: pn kwie 24, 2006 6:54 pm
autor: JA'JACEK
A co to jest komfort jazdy w GAZie...?
(...) jaka predkosc podrozna jestescie wstanie utrzymac na trasie-mam na mysli kompromis miedzy spalaniem/wibracjami/komfortem jazdy
Prawdę mówiąc nie ma takiej....
Dla każdego egzemplarza ta prędkość jest inna..... od 40 km/h do 90 km/h
Ale najczęściej to jest to 75 km/g.
Re: gazik-predkosci podrozne
: pn kwie 24, 2006 7:00 pm
autor: lupus
Jakub p. pisze:Witam serdecznie
Prawdopodobnie niedlugo stane sie posiadaczem gaza 69 w org. wersji. Mam pytanie do forumowiczow posiadajacych Gazy 69 z silnikami benz. (dolniaki, S-21 , uazowolga):- jaka predkosc podrozna jestescie wstanie utrzymac na trasie-mam na mysli kompromis miedzy spalaniem/wibracjami/komfortem jazdy.
Pozdrawiam
Jakub
haha 30 km/h
Kupuj Patrola i po sprawie

: pn kwie 24, 2006 7:07 pm
autor: Jakub p.
zapomnialem dodac cudzyslowu !
...a Pan Lupus niech sie nie wymadrza bo te 30 km/h wprowadzilo go w 4x4 jak byl w pieluchach, hehe
Re: gazik-predkosci podrozne
: pn kwie 24, 2006 7:23 pm
autor: seba4x4
lupus pisze:Jakub p. pisze:Witam serdecznie
Prawdopodobnie niedlugo stane sie posiadaczem gaza 69 w org. wersji. Mam pytanie do forumowiczow posiadajacych Gazy 69 z silnikami benz. (dolniaki, S-21 , uazowolga):- jaka predkosc podrozna jestescie wstanie utrzymac na trasie-mam na mysli kompromis miedzy spalaniem/wibracjami/komfortem jazdy.
Pozdrawiam
Jakub
haha 30 km/h
Kupuj Patrola i po sprawie

Kup GAZA oryginała do szpanowania i Patrola do jechania. Miałem 3 Gazy i kaczałem na trochę większych laczkach na trasie 85-95 km/godz.

Re: gazik-predkosci podrozne
: pn kwie 24, 2006 7:30 pm
autor: szymon milimetr
seba4x4 pisze:
Kup GAZA oryginała do szpanowania i Patrola do jechania. Miałem 3 Gazy i kaczałem na trochę większych laczkach na trasie 85-95 km/godz.

Witam . Nie moze byc ze tak pomykales

: pn kwie 24, 2006 7:30 pm
autor: Jakub p.
... a jaki miales silnik ?
: pn kwie 24, 2006 7:46 pm
autor: lupus
Jakub p. pisze:zapomnialem dodac cudzyslowu !
...a Pan Lupus niech sie nie wymadrza bo te 30 km/h wprowadzilo go w 4x4 jak byl w pieluchach, hehe
Ta sam się wprowadziłem i ciebie zresztą też

: pn kwie 24, 2006 8:01 pm
autor: gÓral świętokrzyski
60-70 km/h to optymalna prędkość przelotowa w ruskich sprzętach
Można jechać i szybciej ale trza mieć tarcze a nie orginalne spowalniacze
: pn kwie 24, 2006 8:02 pm
autor: seba4x4
: pn kwie 24, 2006 8:05 pm
autor: seba4x4
gÓral świętokrzyski pisze:60-70 km/h to optymalna prędkość przelotowa w ruskich sprzętach
Można jechać i szybciej ale trza mieć tarcze a nie orginalne spowalniacze
Trzeba trochę się pomęczyć przy regulatorach itd, ponadto reduktor musi być złożony na cacy

Re: gazik-predkosci podrozne
: pn kwie 24, 2006 8:07 pm
autor: seba4x4
: pn kwie 24, 2006 8:23 pm
autor: Jerry
Z zukiem czy uazo-wolga pomyka sie podobnie czyli ok 80-90 Km/h.
Jazda szybsza jest po prostu baaardzo ryzykowna.
: pn kwie 24, 2006 8:25 pm
autor: maksz
Z silnikiem żukersa zamykam szafe (i nie tylko z górki)
a tak normalnie w trasie to ok 80km/h
i tarcze nie są wymagane...
jak sie wyreguluje mimośrody tak żeby szczęki nie tarły, to bębny nie są rzadnymi "oryginalnymi spowalniaczami"
: pn kwie 24, 2006 8:35 pm
autor: seba4x4
maksz pisze:Z silnikiem żukersa zamykam szafe (i nie tylko z górki)
a tak normalnie w trasie to ok 80km/h
i tarcze nie są wymagane...
jak sie wyreguluje mimośrody tak żeby szczęki nie tarły, to bębny nie są rzadnymi "oryginalnymi spowalniaczami"
W końcu ktoś wie, o czym mówię

: pn kwie 24, 2006 8:39 pm
autor: gÓral świętokrzyski
taa
Wszytsko można tylko jaka jest droga hamowania Gaza czy Uaza z prędkości 90-100 km/h na orginalnych kapciach i spowalniaczach??
Zgadnie ktoś??
PZMot w Kielcach kiedyś robił taką akcie że mozna było sobie droge hamowania wyznaczyć.
: pn kwie 24, 2006 10:13 pm
autor: zaq
U mnie w trasie to tak średnio 85/h. Nic nie trzęsie, tlko głośno jest po prostu. Silnik żukieta, opony trochę szersze (255/75/R15), hamulce oryginalne bębny. Spokojnie można licznik zamknąć i jeszcze ma się zapas pod prawą nogą, ale to już strach w oczach...
: śr kwie 26, 2006 9:39 am
autor: Żurek
u mnie do stówki .................na lawecie
a tak zwyczajowo to do 0,2 km/h przy wypychaniu z garażu
ale to sie zmieni ...............

: śr kwie 26, 2006 7:11 pm
autor: Babol
Zgadzam się z Makszem.
Orginalne bębny starczają do tych prędkości nawet do zamknięcia szafy. Wszystko to kwestia regulacji i odpowiedniego dbania o hamulce.
: śr kwie 26, 2006 8:09 pm
autor: seba4x4
Babol pisze:Zgadzam się z Makszem.
Orginalne bębny starczają do tych prędkości nawet do zamknięcia szafy. Wszystko to kwestia regulacji i odpowiedniego dbania o hamulce.
A nie mówiłem

: śr kwie 26, 2006 8:14 pm
autor: gÓral świętokrzyski
jeszcz raz zapytam jaka jest droga hamowania??
strzelajta chłopy

: śr kwie 26, 2006 8:23 pm
autor: Bubu
Będę strzelał: 100m.

: śr kwie 26, 2006 8:25 pm
autor: Jerry
Babol pisze:Zgadzam się z Makszem.
Orginalne bębny starczają do tych prędkości nawet do zamknięcia szafy. Wszystko to kwestia regulacji i odpowiedniego dbania o hamulce.
Do zamkniecia szafy tak...
ale sprobuj sie zatrzymac.
O nieprzewidzianych wypadkach na trasie nie wspomne...

: śr kwie 26, 2006 8:31 pm
autor: lupus
A to trza się w ogóle zatrzymywać

: śr kwie 26, 2006 8:38 pm
autor: seba4x4