Strona 1 z 1
Resory tylne i ich zdejmowanie...
: śr sie 20, 2003 12:57 am
autor: RudeBoy
Zabralem sie wreszcie za zmiane ramy
Utknolem szybko bo nie moge odkrecic resorow tylnych od "nowej" ramy.
Wytlumaczcie mi jak to ustrojstwo jest tam zamocowane. Czy ten sworzen, który trzyma resor (nie chodzi mi o tylny wieszak) jest jakos wkrecony czy jak bo za holere jasna nie moge tego wydobyc.
Mam nadzieje ze nie bede musial tego odkrecac Boshem...
: śr sie 20, 2003 7:10 am
autor: Mag69
W tym sworzniu są dwa otwory magwintowane M8 ,wkręć w nie śruby.Prawdopodobnie ulegną zniszczeniu tuleje gumowe ale to powinno pomóc .
powodzenia

: czw sie 21, 2003 5:56 pm
autor: RudeBoy
bede kombinowal...
dzieki
JAKA ROZNICA.
: czw sie 21, 2003 11:08 pm
autor: RudeBoy
Wyczytalem kiedys, ze tylne resory w gaziku 69 69A roznia sie?
Moze mnie ktos oswiecic jak to jest roznica? Bede wdzieczny za pouczenie.
: pt sie 22, 2003 7:38 am
autor: Jerry
Ilosc pior.
69M ma 13 a 69A 12szt.
Przynajmniej zaraz po wyjechaniu z fabryki

: pt sie 22, 2003 11:12 am
autor: RudeBoy
i dalej te zasmarkane resory mam nie odkrecone....
ja juz zgupialem... powiedz cie mi fachowcy jak to jest...
powiedzcie mi czy ten szpej "B" jest wbity w mocowanie "A" czy moze to jest wkrecone w siebie

5
poratujcie conieco....

: pt sie 22, 2003 3:05 pm
autor: Mag69
Wciśnięte, w te otwory w części B wkręć dwie śroby M8 i kręc do nonstopu

: pt sie 22, 2003 11:14 pm
autor: luk
Albo włóż pomiędzy rame a swożeń łom, sprawdzone i skuteczne
Polecam
: sob sie 23, 2003 11:29 pm
autor: RudeBoy
juz to pokonalem ale bez grzania tlenem i ruskiego klucza sie nie obeszlo