ciśnienie oleju problem
Moderator: Student
ciśnienie oleju problem
witam zimą zapodałem silnik toczygnojka po wybuchu dolnego silnik po remoncie nie dymi chodzi super nawet z korby bangla w duże mrozy problem polega natym że posiada ciśnienie na wolnych obrotach po rozgrzaniu 5,o-5,5 a w czasie jazdy dochodzi do 6,0 zegar i czujnik sprawne,czy tak wysokie ciśnienie może zaszkodzić silnikowi?
gaz69 59r.samiec 90r 1,3 gażnik lpg 4,16 2"31/10,5/15
Mi wywaliło filtr oleju i silnik zachował się jakby sie zeszczał - jak stał tak cały olej spierdzielił.
Tak może zaszkodzić silnikowi. Ciśnienie regulujesz podkładkami na pompie oleju.
Rozwiązanie doraźne - włącz chłodnice oleju (jesli masz) zwiększy się obieg i dzięki temu spadnie ciśnienie
Tak może zaszkodzić silnikowi. Ciśnienie regulujesz podkładkami na pompie oleju.
Rozwiązanie doraźne - włącz chłodnice oleju (jesli masz) zwiększy się obieg i dzięki temu spadnie ciśnienie
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
ciśnienie oleju problem
czujnik sprawny wyjęty z dolniaka w którym ciśnienie ledwo dochodziło do 1,0 na obrotach.może ktoś przed remontem dołożył podkładki pod sprężyne na pompie?
gaz69 59r.samiec 90r 1,3 gażnik lpg 4,16 2"31/10,5/15
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
jest jeszcze jedna możliwość oprócz tego, że ktoś napiął niepotrzebnie sprężynę zaworu upustowego w pompie. Sam zawó mógł się zawiesić, to się zdarza i wtedy potrafi rozerwać filtr oleju faktycznie.
Odkręć gwintowany korek pod którym jest sprężyna zaw. upustowego (w korpusie pompy oleju) - nominalnie powinno być tak, że między korkiem a sprężyną nie powinno być żadnych dodatkowych podkładek. Wyjmij sprężynę (ostrożnie) a następnie cienkim drucikiem spróbuj wysunąć na zewnątrz nurnik, który zasłania lub odsłania kanały olejowe. Sprawdź, czy nie zacina się. Jak wszystko jest ok, to składaj syfa i sie nie przejmuj, znaczy ze może jednak czujnik oszalał (ma on tylko jedno położenie kątowe w którym pracuje prawidłowo, strzałkę na korpusie oznaczoną "góra") Jeśli zaniedbałeś dochowania tego położenia - czujnik mógł dostać pierdolca na stałe
Odkręć gwintowany korek pod którym jest sprężyna zaw. upustowego (w korpusie pompy oleju) - nominalnie powinno być tak, że między korkiem a sprężyną nie powinno być żadnych dodatkowych podkładek. Wyjmij sprężynę (ostrożnie) a następnie cienkim drucikiem spróbuj wysunąć na zewnątrz nurnik, który zasłania lub odsłania kanały olejowe. Sprawdź, czy nie zacina się. Jak wszystko jest ok, to składaj syfa i sie nie przejmuj, znaczy ze może jednak czujnik oszalał (ma on tylko jedno położenie kątowe w którym pracuje prawidłowo, strzałkę na korpusie oznaczoną "góra") Jeśli zaniedbałeś dochowania tego położenia - czujnik mógł dostać pierdolca na stałe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości