Benzynowy V6 do Gaza
Moderator: Student
Benzynowy V6 do Gaza
Od dłuższego czasu przymierzam się do wywalenia S-21 i wstawienia czegoś innego. Diesla nie chcę, więc Merc odpada. Myślałem o jakiejś V6 minimum 2,5 litra. Czy np. Opel z Omegi 2,5 lub 3.0 będzie dobrym wyborem? Czy 3.0 zmieści się bez cudowania? Czy reduktor, skrzynia i mosty to wytrzymają (raczej nie mam ciężkiej nogi). I jak się kształtują ceny takiego silnika?
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
ale wcale nie musi
zawsze pojedzie lepiej niż Żuk
(przynajmniej taką mam nadzieję).
Dodatkowo wszystko kwestia kasy... dobrze zrobiona Wołga nieźle kosztuje. Mam też nadzieję (bo właśnie mój Gazior jest w trakcie zmoty), że V6 będzie mniej palił


Dodatkowo wszystko kwestia kasy... dobrze zrobiona Wołga nieźle kosztuje. Mam też nadzieję (bo właśnie mój Gazior jest w trakcie zmoty), że V6 będzie mniej palił
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
uazowołga w gaziku zupełnie wystarczy. co z tego że kosztuje 1000-1500 zł - nic nie musisz przerabiać , żadnych pokręconych wydechów , instalacji elektrycznych , dziwnych patentów które potem przez lata się poprawia - w poniedziałek kupujesz silnik a w sobotę jedziesz już na próbę (każdy inny motor to miesiące dłubania w garażu , próby , testy i przeróbki przeróbek )....uazowołga ma dobrą wagę , dobry moment , wystarczająco koni , prosta w obsłudze i remontach , no i wcale tak dużo niepali . ..........jeżdziłem uazowołgą 7 lat , teraz mam v- 6 (trzy miesiące roboty - kosztów nie liczę ) i wiem że uazowołga była O'K .........Wybór należy do ciebie !!!!
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja dieselka swojego wrzucam i wsadzam 2,9 na wtrysku od scorpio.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
I ile razy uazowołga sie rozsypala??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja tam juz z zadnmi radzieckimi sprzetami nie chce sie bawic.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
witam , ja wstawiłem 2,9i od scorpio , co prawda do uaz'a ,ale mam skrzynie rozdzielczą od gaza,skrzynię biegów takrze, 3 oczywiście.chodzi niesamowicie , daje radę.
.ale muszę cegłówkę pod pedał gazu włożyć ,coby znowu mostu nie zmielić. motorek ma tylko 145KM , ale za to niesamowity moment obrotowy, naprawdę robi wrażenie. ja sam motałem elektrykę, bo kupiłem sam silnik za 400pln
. najlepiej to kupić całe auto np. po wypadku, i wymontować wszystko co jest potrzebne ,łącznie z instalacją.pozdro


UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć
"

p69k pisze:codziennie po dwie śruby dokręca :lol:
pewnie że można w jeden dzień (tak jak to większość z was robi -a potem narzeka na ruską technikę ) powiązać drutem , zatkać szmatą , a potem zamiast jeżdzić po OS - ach , to biegają tacy wkoło auta z liną której i tak nie ma gdzie podczepić . Dzień póżniej patrzą - naklejka z rajdu jest , łapy brudne , łep napierdala , kieszeń pusta , auto u mechanika - znaczy się był zaiebisty rajd ..........A ty babcia co - kochanke masz- już na trzech imprezach cię nie było .
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Nigdy w życiu. Bardziej paliwożernego silnika niż V6 nie znam. a już 2.3 to porażka na całej linii - 2.8 pali podobnie ale przyjamniej w miarę sensowną moc oddaje...Babol pisze:ale wcale nie musizawsze pojedzie lepiej niż Żuk
(przynajmniej taką mam nadzieję).
Dodatkowo wszystko kwestia kasy... dobrze zrobiona Wołga nieźle kosztuje. Mam też nadzieję (bo właśnie mój Gazior jest w trakcie zmoty), że V6 będzie mniej palił
Wołga, aczkolwiek do specjalnie ekonomicznych nie należy, spokojnie spala wyraźnie mniej niż 2.3 V6 - na 100%
No i Borman ma rację - o wiele mniej motania przy wstawianiu, zwłaszcza wołgi - bo przy uazowskim sprzęgle i tej wielkiej obudowie, chcąc silnik mieć sensownie wsunięty do tyłu, trzeba jednak trochę popracować z impulsownikiem kinetycznym lub kątówką i spawarką nad kształtem grodzi. Potem tylko lekkie zmotanie łap, króćce chłodnicy, kabelki (bo alternator po drugiej stronie) i w zasadzie z grubsza tyle... Aaa, no sterowanie sprzęgłem jeszcze, bo hydraulik...
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość