dobra rama gazika
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 6
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:44 pm
- Lokalizacja: pow. lubaczowski
dobra rama gazika
witam jestem nowy ba forum, pozdrawiam wszystkich.
jestem posiadaczem gazika i mam poroblem z ramą albo mi sie tylko tak wydaje. mianowicie czy rama pracuje w czasie jazdy po nierównościach, czy powinna być sztywna? czy kiedy koła po przekontnej samochodu będą w dołkach to czy rama pracuje, czy jest efekt skręcania ramy? w takiej sytuacji przednia cząść maski przesuwa się troche. przedewszystkim jak można sprawdzić czy rama pęka lub zaczyna, bo na oko i pod młotek wygląda ekstra? napiszcie co o tym myślicie, dzięki
marioj23
jestem posiadaczem gazika i mam poroblem z ramą albo mi sie tylko tak wydaje. mianowicie czy rama pracuje w czasie jazdy po nierównościach, czy powinna być sztywna? czy kiedy koła po przekontnej samochodu będą w dołkach to czy rama pracuje, czy jest efekt skręcania ramy? w takiej sytuacji przednia cząść maski przesuwa się troche. przedewszystkim jak można sprawdzić czy rama pęka lub zaczyna, bo na oko i pod młotek wygląda ekstra? napiszcie co o tym myślicie, dzięki
marioj23
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 6
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:44 pm
- Lokalizacja: pow. lubaczowski
dzięki za odpowedz, ale zwróciliście na to uwage, mi się to przytrafiło zupełnie przez przypadek, jak się zakopałem i zoabczyłem jak maska leży. nie tak jak pwinna, tylko troche przesunięta.
co oznacza że troche pracuje, jak to zmierzyć, sprawdzić? w moim autku dziób maski przesunął się kilka centymetrów około 3cm.
co oznacza że troche pracuje, jak to zmierzyć, sprawdzić? w moim autku dziób maski przesunął się kilka centymetrów około 3cm.
mario vonjungingen IV
Rama w gaziku pracuje naprawdę bardzo mocno!!W normalnej eksploatacji jest to ledwie zauważalne,ale gdy próbujesz ze sprzęta wycisnąć coś więcej to mozna się naprawdę zdziwić!Z moich obserwacji wynika, że skręcalność ramy po przekątnej może dojść spokojnie do ponad 20cm!! Też mam problem z przesunięciem maski względem noska i całej reszty.U mnie spowodowane jest to akurat częstym naruszeniem przestrzeni powietrznej
,ale muszę Cię ostrzec,że bywa to też oznaką pękania ramy na wysokości pompy hamulcowej! Poprostu trzeba kucnąć i dokładnie obadać organoleptycznie TE miejsca!

- Mateusz Woj
- Posty: 329
- Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
- Lokalizacja: Września/Poznań
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 6
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:44 pm
- Lokalizacja: pow. lubaczowski
wieklie dzieki za informacje, troche mi ulrzyło, znaczy się że nie jest aż tak źle z tą ramą, ale oczywiście jeszcze oględziny zrobie.
przesyłam wam naprawde fajnego linka pozdrawiam, i jak jeszcze możecie coś dodać do tego problemu to prosze.
oto link
http://www.joemonster.org/download.php? ... t&lid=2367
przesyłam wam naprawde fajnego linka pozdrawiam, i jak jeszcze możecie coś dodać do tego problemu to prosze.
oto link
http://www.joemonster.org/download.php? ... t&lid=2367
mario vonjungingen IV
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Rama pracuje i ma pracować! Broń Boże wstawiać jakieś przesztywnienia, bo się zacznie pękanie w róznych dziwnych miejscach. Na takim naprawdę pełnym wykrzyżu skręt ramy przekłada się na budę nawet do stopnia utrudniającego zamknięcie drzwiczek!
Normalne zjawisko. A i tak to pikuś w porównaniu z ramą unimoga, która wygląda na niesamowicie filigranową, a daje radę...
Normalne zjawisko. A i tak to pikuś w porównaniu z ramą unimoga, która wygląda na niesamowicie filigranową, a daje radę...
chyba,ze to rama od muscelaSebastianS pisze:Rama pracuje i ma pracować1



- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
to o niczym nie przesądza. Już kiedyś gdzieś tu pisałem o słynnym przypadku licencyjnych berlietów (jelcz). Jak kupowano licencję - Berliet przysłał kilka wozów na testy No i się okazało że w polskich warunkach rama pęka... Dopiero interwencja chłopaków z PIMOT-u pomogła. Przeliczyli kratownicę i... wycięli niektóre stężenia. Jak ręką odjął.
i tu sie pojawia pytanie w jakim kierunku dazyli rumuncy robiac ta rame taka pancernaSebastianS pisze:to o niczym nie przesądza. Już kiedyś gdzieś tu pisałem o słynnym przypadku licencyjnych berlietów (jelcz). Jak kupowano licencję - Berliet przysłał kilka wozów na testy No i się okazało że w polskich warunkach rama pęka... Dopiero interwencja chłopaków z PIMOT-u pomogła. Przeliczyli kratownicę i... wycięli niektóre stężenia. Jak ręką odjął.



- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
taa...sztywnej az do przesady... a swoja droga to muscel nie tylko pod tym wzgledem byl o krok wstecz za gazikiem-wszystkie spawy sa robione elektrodami i wygladaja jak by je kladl kiepski uczen na warsztatach szkolnych...SebastianS pisze:Chcieli móc zastosować do muscela prawa fizyki z zakresu mechaniki bryły sztywnej

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości