
będę wdzięczny za wszelkie info
Moderator: Student
daj sobie luzuradegand pisze:takie właśnie pytanie: jak to jest z planowaniem głowicy w dolniaku (czy to da się??), ile można maksymalnie, jakie są przeszkody a jakie korzyści?? (może nie ma?) i czy może ktoś coś takiego czynił?
będę wdzięczny za wszelkie info
miałem na zbyciu ..ale zostawiam go... ten klekot ma w sobie cośJagoda pisze:A propos, jak by kto miał na zbyciu oryginalny tłumik gazowski ( mocowany pod prawym stopniem, z wylotem spalin na prawą stronę), w stanie zdatnym do użytku, to "jestem za, a nawet przeciw"!
txt.dodanyQwintus pisze:miałem na zbyciu ..ale zostawiam go... ten klekot ma w sobie cośJagoda pisze:A propos, jak by kto miał na zbyciu oryginalny tłumik gazowski ( mocowany pod prawym stopniem, z wylotem spalin na prawą stronę), w stanie zdatnym do użytku, to "jestem za, a nawet przeciw"!...
kiedyś klient z krakowa (dokładnych danych nie pamiętam)się ogłaszał
że ma ...
planowalem 3mm, chodzil znacznie lepiej.radegand pisze:takie w³a¶nie pytanie: jak to jest z planowaniem g³owicy w dolniaku (czy to da siê??), ile mo¿na maksymalnie, jakie s± przeszkody a jakie korzy¶ci?? (mo¿e nie ma?) i czy mo¿e kto¶ co¶ takiego czyni³?
bêdê wdziêczny za wszelkie info
po planowaniu mialem 12 atm cisnienia w kazdym garze,radegand pisze:takie w³a¶nie pytanie: jak to jest z planowaniem g³owicy w dolniaku (czy to da siê??), ile mo¿na maksymalnie, jakie s± przeszkody a jakie korzy¶ci?? (mo¿e nie ma?) i czy mo¿e kto¶ co¶ takiego czyni³?
bêdê wdziêczny za wszelkie info
ilepol pisze:radegand pisze:
po planowaniu mialem 12 atm cisnienia w kazdym garze,
Wybacz ale po analizie txt i rozmowie z "takim jednym co sie wyznaje"SebastianS pisze:Jagoda, zupełnie nie masz racji co do wpływu planowania głowicy na moc.
okolo 20tys przebiegu, w tym 3 pomeranie, 2 bielska, zagan, opola, biklowiska, itp. wszedzie jezdzilem na kolach z wroclawia, i do tego naradegand pisze:he, no wlasnie....a jak korbowód i ca³a rzeszta wytrzymuja takie cisnienie??5
d³ugo pojezdzi³es na stunigowanym dolniaku??
z tego co napisałeś silnik przedstawia sie rewelacyjnie...pol pisze:okolo 20tys przebiegu, w tym 3 pomeranie, 2 bielska, zagan, opola, biklowiska, itp. wszedzie jezdzilem na kolach z wroclawia, i do tego naradegand pisze:he, no wlasnie....a jak korbowód i cała rzeszta wytrzymuja takie cisnienie??5
długo pojezdziłes na stunigowanym dolniaku??
LPG. niegdy nie regolowalem zaworow. glowice po planowaniu
dokrecalem z 5 razy bo gowniana uszczelka oryginalna siadala.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości