Strona 1 z 3
Ga¼nik
: pt sie 25, 2006 5:00 pm
autor: KleryK
Witam.
Mój kolega ma Gaziora i szuka na gwa³t ga¼nika. Orginalny silniczek
tylko zapomnia³em siê zapytaæ czy 2.1 czy 2.5 bo z tego co wiem chodz± 2 orginalne wersje litra¿owe ruskich silników.
Generalnie jak to z ich dostêpno¶ci±, bo wiem ¿e licha, . Zna kto¶ mo¿e kogos kto zajmuje siê handlem takim ?

Albo ma na zbyciu, wie gdzie zestawy remontowe skombinowac itp itd.
Pozdrawiam
KleryK
P.S.
Szuka³em podobnego tematu

ale nie znalazlem w wyszukiwarce
: pt sie 25, 2006 6:13 pm
autor: Piter69A
A czy kolega chce oryginalny ten gaźnik czy taki żeby jeździł?? Bo z oryginałem to nie tak łatwo. Sam szukam K-22 P i nic
Taki do jeżdżenia to może być polski G-35 (z Warszawy) lub czeski Jikov. Jak chcesz to mam takie

: ndz sie 27, 2006 4:33 pm
autor: KleryK
Piter69A pisze:A czy kolega chce oryginalny ten ga¼nik czy taki ¿eby je¼dzi³?? Bo z orygina³em to nie tak ³atwo. Sam szukam K-22 P i nic
Taki do je¿d¿enia to mo¿e byæ polski G-35 (z Warszawy) lub czeski Jikov. Jak chcesz to mam takie

W³a¶nie orgina³yl, ale skoro jest taka dostêpno¶æ to chyba trzeba bêdzie jaki¶ inny wrzuæiæ. Który pasuje bez przeróbki kolektora ? G-35 to chyba instrukcja wojskowa dopuszcza nawet ?
: ndz sie 27, 2006 10:38 pm
autor: piotr759
Pasuje G 35 (choc dzwignia ssania chaczy trochę o filtr powietrza) i K 129 bez przeróbek.
: pn sie 28, 2006 8:42 am
autor: Mateusz Woj
K129 z tego co wiem to stosowano normalnie w ostatnich latach produkcji
: pn sie 28, 2006 8:46 am
autor: KleryK
Hmm, ale K129 to chyba nie ten sam co do UAZa ?
: pn sie 28, 2006 9:09 am
autor: piotr759
Podstawa gaźnika K129 jest obrócona o 90 stopni w stosunku do gaźników jednogardzielowych stosowanych w uazach.
: pn sie 28, 2006 9:44 am
autor: Piter69A
W ostatnich wersjach to chyba K-124 były nie K-129

: pn sie 28, 2006 11:16 am
autor: piotr759
K 124 - to chyba do Uaza? Muszę sprawdzić.....
: czw sie 31, 2006 10:43 am
autor: baranarti
: czw sie 31, 2006 11:47 am
autor: piotr759
To jest gaźnik do Gaza 51/63 - nie pasuje do Gaza 69. (ma obróconą o 90 stopni podstawę i gardziel o średnicy 40 mm)
: czw sie 31, 2006 6:29 pm
autor: Piter69A
Czy poza stopką są jakieś różnice miedzy K-22G a K-22R

: śr wrz 20, 2006 1:02 pm
autor: piotr759
: pt gru 07, 2007 12:39 pm
autor: Żurek
Piter69A pisze:W ostatnich wersjach to chyba K-124 były nie K-129

odświeżając temat .......
czy ktoś może to potwierdzić

?
mam taki gażnik do założenia ( K 124 ) - obecnie jest Ikov - silnik dolniak 2120 gazik z 1969 r
bo znaleźć K 22 to cud

!!
: pt gru 07, 2007 2:32 pm
autor: Piter69A
Mam przy jednym silniku oryginalny K124, zobaczę jaki to model i rok

: pt gru 07, 2007 2:40 pm
autor: Żurek
ale z tego co widzę ( na oko

) to powinien pasowac.... podstawa i mocowanie filtra powietrza wyglada że podejdzie ....
moze ktoś ma info czy rzeczywiście K 124 były montowane w końcowej fazie produkcji gazików

??
: pt gru 07, 2007 6:21 pm
autor: Mag69
Żurek pisze:ale z tego co widzę ( na oko

) to powinien pasowac.... podstawa i mocowanie filtra powietrza wyglada że podejdzie ....
moze ktoś ma info czy rzeczywiście K 124 były montowane w końcowej fazie produkcji gazików

??
były montowane,mam taki na swoim dolniaczku ...
mam też K-22

: pn gru 10, 2007 11:25 am
autor: Żurek
Mag69 pisze: były montowane,mam taki na swoim dolniaczku ...
a jak to się sprawuje

?
zostac przy ikovie, założyć K 124 czy szukać K 22

?
: pn gru 10, 2007 12:03 pm
autor: Mag69
Gaźnik K-22 mocno paliwożerny ( 18-20)
a na K-124 można uzyskać spalanie katalogowe (15)
na Ikovie nie jezdziłem

: śr gru 12, 2007 9:46 am
autor: Piter69A
Sprawdziłem gaźnik przy jednym z silników i jest tam K-124 R, rok 1971(z tego roku było też auto)

Ostatnie z gaźników K-22 jakie były montowane (ok. 1965-70) też miał oznaczenie R.
: czw lip 24, 2008 9:41 am
autor: Kuba68
Witam,
ja w temacie gaźnika. Mam silnik żuczkowy (jeszcze) i jak kiedyś pisałem tylko i wyłącznie z zasilaniem LPG (po poprzedniku) W zeszłym tygodniu częściowo odbudowałem zdemontowany układ zasilania benzynką i chciałem nareszcie odpalić Gaza na benzynie. Niestety nie udało się... Pompka paliwowa sprawna, przewody całe, gaźnik Ikov wydaje sie być ok, świece wymieniłem w zeszłym roku na nowe.
Auto przez kilka lat jeździło tylko na LPG
Czy gaźnik IKOV powinien mieć przewód przelewu nadmiaru benzyny do zbiornika?
Jaka może być przyczyna, że Gazior nie chce odpalić?
Poniżej link do fotek gaźnika
http://picasaweb.google.pl/MarekJakubL/GaNikIKOV
Jeszcze jedno, mam w zapasie gaźnik dwukomorowy od żuka, poloneza itp, czy ma sens podmiana z IKOVA na Polmowski?
Pozdrawiam,
K-68
: czw lip 24, 2008 9:55 am
autor: Piter69A
Nie musi byc przelewu. A czy gaznik rozbierales?? Mozliwe, ze nawet dysz nie ma

Bez rozebrania i przegladniecia gaznika w srodku nic nie zdzialasz. Mozna dac dwu gardzielowy Zukowy czy Fiatowy/Polonezowy z dyszami Żukowymi, jezdzi wtedy troche lepiej

: czw lip 24, 2008 9:55 am
autor: Mag69
: czw lip 24, 2008 10:08 am
autor: Piter69A
Jak poogladalem fotki twojego gaznika to sie nie dziwie, ze na benzynie nie dziala. Przewod z gazem doprowadzony do korpusu w miejsce dyszy, reszta powykrecana. Ten gaznik sluzy tylko jako przepustnica i uchwyt do rury z powietrzem

Jak potrzebujesz to mam pudło różnych gazników (G35, Ikov, Żuk, K-126)
: czw lip 24, 2008 10:45 am
autor: Kuba68
tego sie właśnie obawiałem... moja wiedza jest jeszcze bardzo skąpa, stąd wołanie o pomoc
Piter69A pisze:Jak poogladalem fotki twojego gaznika to sie nie dziwie, ze na benzynie nie dziala. Przewod z gazem doprowadzony do korpusu w miejsce dyszy, reszta powykrecana. Ten gaznik sluzy tylko jako przepustnica i uchwyt do rury z powietrzem

Jak potrzebujesz to mam pudło różnych gazników (G35, Ikov, Żuk, K-126)